Nou ik zal even wat vertellen over mijn paardenjacht.
Ik had inmiddels een heel leuk paard op het oog. We waren er alle drie helemaal gek van. Werd vanochten om 11.00 uur gekeurd. Nadat zijn longen, hart gekeurd waren, werd hij klinisch gekeurd voordat hij op de foto's kwam. Maar alleen al bij het draven op de harde volte liep hij rechtsvoor niet goed, hartstikke kreupel
Foto's zijn er niet eens gemaakt. Advies DA: Twee weken op rust dan kijken wat er aan de hand is. Ik had me er echt heel erg op verheugd en baalde als een stekker. Hij staat nu op rust maar ik weet niet of ik hem nu nog wil. Het kan natuurlijk een verrekking zijn maar het lijkt weer zoveel op hoe we het bij Sambal ontdekten..

Eergisteren kreeg ik een mailtje van een bokker. Of ik geen interesse had in haar paardje. Z springen en Z dressuur. Ze had dit jaar weinig tijd voor haar paardje en zocht nog iemand om haar een halfjaar tot jaar te berijden. Morgenavond gaan we kijken/rijden. Opzich komt dit met school wel heel mooi uit. Paard staat weer helemaal in een uithoek van het land. Maar ik hoop zo dat dit wat is. Wordt hier helemaal gek van. Wil gewoon weer rustig kunnen slapen en weer lekker rijden. Er spookt nu echt veels te veel door mijn hoofd