[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 22:45

Sorry als ik er overheen gelezen heb, maar hoezo ging je cross niet fijn dan Missmuts?

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:19

ammi schreef:
Iemand hier een beetje bekend met engelse wedstrijden?
Hoe leg ik de fokker van mijn ierse merrie uit dat ik L dres ben?
Volgens mij staat novice level gelijk aan B, en dan moet ik
de volgende hebben, maar ik weet niet meer hoe ze dat noemen..

Elementary. Alhoewel dat meer L2 dan L1 is.

GvdT ik moet ook naar Abcoude, zaterdag volgens mij.

Overigens had ik vandaag echt een k--wedstrijd. Ik rijd altijd ruim van te voren los. Moest om 13:06, zat er rond 12en op, los gestapt en rond 12:25 op gaan pakken. Zo een drie kwartier is precies wat hij nodig heeft. Alles liep lekker op tijd... Geen probleem.

Totdat het dus ineens een half uur was uitgelopen. Meneer vond dat hij wel genoeg gedaan heeft en heeft dus kennelijk sinds dat springlesje vorige week een nieuw truukje... Namelijk heel hard tegen mijn (rechter)been in komen. Dat ging dus niet een beetje bokkend, maar op een gegeven moment was iedere galop sprong ongeveer een rodeo, zelfs als ik er niet aan zet. Stap en draf werk helemaal super, maar geen normale pas galop gereden. Toch al weer een klein wonder dat ik ben blijven zitten... Scheelde niet veel. Wat kan die knol vuil bokken zeg.. Gewoon de hele voorkant naar links in springen en dan lekker met de hele achterhand naar rechts wegzwaaien.

Gelukkig wel alles uit kunnen rijden, onder luid protest. Gek genoeg nog 1e in de 1e proef met 171 ofzo en 174 in de 2e, waar ik toch al niets van snap, want ik had per proef 4x1 verwacht voor de galoponderdelen en dan nog eens een 1 voor de galop zelf.

Als jurycommentaar: "Paard heeft last van zijn rug".

Uhm... nee, niet echt. Ik daarintegen kan nog even een extra abootje fysio bestellen want hij heeft me echt bijna gesloopt.

Zie het even niet meer zo zitten... Denk er eigenlijk over na om een hem een paar weekjes uit te besteden aan iemand die hem even stevig op zijn nummer kan zetten, want dit kan ik echt niet handlen :-/

Mijn moeder kwam ook een keer kijken zeg... Arme mens had het niet meer

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:23

kom maar brengen hoor Manic
altijd vervelend zulke acties! ik vind de punten nog best goed
hopelijk ben je niet al te gesloopt en valt het morgen mee....

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:28

De punten waren achterlijk hoog. Ben wel een beetje nijdig over die jury opmerking. Had na de prijsuitreiking nog even gekeken of ze er nog was, zodat ik een en ander uit kon leggen... En om even te zeggen dat mijn paard het echt niet aan zijn rug heeft... Sterker nog, zo lenig als hij in die bokkesprongen is bewijst het tegendeel... Maar goed, voel me nu wel bijna verplicht om het na te laten kijken... Hij heeft echt nog nooit weggedrukt of getrokken ofzo en is echt helemaal nog nooit gevoelig geweest op zijn rug. Hij was gewoon zo dwars als ik weet niet wat... Hij had er echt genoeg van.

Roos zei dat ik hem mischien wel naar Ingrid van der Weiden kon brengen... Ga het er even met mijn dressuur juf over hebben...

Moet zondag dus voor het eerst (zelf) springen met hem in Assendelft en zie het nu echt helemaal niet zitten

Bah.

Iedereen riep nog "Zo heb ik hem nog nooit gezien" maar op zich is dat dus wel weer prettig, want hij is echt een gevalletje stille wateren, diepe gronden. Doet alles allemaal heel braaf, tot je even iets meer dan braaf wilt.

Maaruh, ik hou je aanbod zeker in mijn achterhoofd hoor... Moet alles nog even op een rijtje zetten.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:33

trek het je niet te veel aan.... zon jury zegt alleen wat die denkt/ziet op dat moment!!
misschien had je het lef even moeten hebben om hem op dat moment even te laten weten dat je daar niet van gediend bent!

er zullen altijd betere dagen komen

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:38

DP waar was je bij je prijsuitreiking?!
Ik had echt een heeel roze jas aan, maar het is m'n enige regenjas..

BT inderdaad, het stond een beetje zielig het parcours, maarja wat wil je met zulke deelemers!
Er werd weer bar gereden...

Ik heb even met Tineke Hoekstra gepraat, heel misschien kan m'n paard daar staan! (Is nog helemaal niet zeker oid hoor)
Kent iemand haar? (vast wel volgens mij deed ze ook iets met Noordelijk-SGW)

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:40

ja RK en ik kennen haar wel

lijkt mij alleen niet naast de deur als je in LW studeert
ze was echt zo ontzettend blij dat ze foutloos was in het Z... echt super leuk!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:46

Tegen het paard, of de jury? :-P

Nah, paard heb ik nog wel doorgereden en hoewel meneer het er helemaal niet mee eens was heb ik er eigenlijk nog wel een goed gevoel over omdat ik toch ben blijven zetten en ook de donderdelen na de bokpartijen gewoon netjes gereden heb.

Was eigenlijk bloedzonde, anders had ik gewoon vette winst gereden... :-P Had zo 12 punten kunnen schelen.

Najah, hij is op het moment erg tegen het been... En inderdaad zou ik hem daar flink doorheen moeten schoppen, maar ik vrees echt dat ik dan in het ziekenhuis beland. Dus tsja, niet genoeg lef. Zit gewoon niet stevig genoeg om hem wat dat betreft af te bluffen.

Het lange wachten heeft ook echt niet geholpen Werd het absoluut niet beter door...

Maar goed, ga morgen maar even een rustig bosritje maken... Ik denk dat we alletwee weer even alles op een rijtje moeten zetten.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:47

ja daarom, geen overhaaste beslissingen nemen oid...

komt vast wel goed

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:51

Oeh bah het onweert,, Die van mij staan nu buiten 7 km verderop...
Zal ik ze binnenhalen? (Joeri schuurt heel erg als hij binnen moet)

gomir

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:52

GvdT schreef:
Gomir ik kan wsl niet springen zaterdag, ze zaten al 2 weken vol en zetten dan niks op de site
Ik ben benieuwd of er uberhaupt nog wedstrijden doorgaan dit weekend. Abcoude zal ook wel niks worden als ik de weerberichten zo lees.
Iedere dag 90% kans op neerslag.

Dat was vorige keer ook al zo idd. Ik doe iig niet mee, zit in Ermelo op de fasna.

Abcoude kan de bodem toch al zo weinig hebben. Vorig jaar is het niet heel veel slechter geweest(viel toen samen met castenray) en toen is het ook afgeblazen...

Citaat:
Heb je voor mij het nummer van jou zadelmaker?

Moet eigenlijk via pb, maar computer is zo traag dat ik het even zo doe 06-51516793

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:53

manic schreef:
Roos zei dat ik hem mischien wel naar Ingrid van der Weiden kon brengen... Ga het er even met mijn dressuur juf over hebben...
Wil je een eerlijk of een tactisch advies?
Het komt iig alletwee neer op doe maar niet

Ze hebben allemaal weleens een baal dag joh, even doorpakken van de week als hij het weer doet en dan is het wsl over

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:54

Bosritten doen wonderen btw!
Ik heb een autotje dus ik zal even kijken hoe ver het is..
Het lijkt me wel heel leuk... kan ik gewoon doorgaan met crossen..
En Tineke was echt blij inderdaad! Nu kan die merrie weg zei ze.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:55

Gefeliciteerd BT

En nu ga ik aan de studie. Wil nog het een en ander afronden vanavond en moet om kwart voor zes weer op(net uit mijn werk nu) dus als ik nog wil slapen moet ik nu een beetje op gaan schieten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:55

die beesten kunnen wel wat hebben hoor Oninde, ik zou ze lekker buiten laten staan!

ja hij mocht meteen weg haha, mocht het niks worden, kan je hem hier in Sneek ook wel kwijt...denk ik :d

dankje Gomir

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:56

Wat voor werk is dat? het is bijna 00.00 arm kind!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:59

let niet op Gomir...die heeft haar eigen tijden

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:00

Biertabje schreef:
die beesten kunnen wel wat hebben hoor Oninde, ik zou ze lekker buiten laten staan!

ja hij mocht meteen weg haha, mocht het niks worden, kan je hem hier in Sneek ook wel kwijt...denk ik :d

dankje Gomir

Haha ja ik heb ook nog een adresje in Appelscha als het echt moet maar ik vrees dat ik hem dan net zo goed in NH kan laten staan

Nou ik ben ook niet zo 'zeurderig' zeg maar wat weer betreft,
Sloer heeft een regendeken op met lichte vulling.

Maar die anderen zijn niet van mij en de eigenaar is een weekend weg, ik zie het helemaal voor me.
Geëlectrucuteerd paard in de wei

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:02

EERST!!!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:02

Onide schreef:
Wat voor werk is dat? het is bijna 00.00 arm kind!

Tankstation, werk tot 11 uur dus dan ben ik rond half twaalf thuis. Even wat drinken en toen met mijn schooltasje naar boven richting computer

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:03

hihi, ja oke...naja zal wel meevallen denk

op zich als je een auto hebt en je reist in het weekend met de auto naar huis is franeker mooie plek... richting huis :d en je kan er langs de weg

Scum wat ben je alert zeg!!

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:07

Héé Scum das niet eerlijk,, 00.00 is ook vandaag
Ohjee tankstations, vind je dat niet eng s'avonds?
(je hoort altijd van die enge verhalen over overvallen enz. )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:10

's avonds is mijn raam dicht en ik voel me eigenlijk nooit zo onveilig.
Vind het wel leuk werk Er zijn altijd wel nare klanten, maar daar zit ik nooit zo lang mee

Heb er wel nu al zin in dat ik om kwart voor zes er weer uit moet en ik moet echt nog wel het een en ander doen nu

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:15

Ja ik moet eigenlijk ook een nachtje doorhalen, maar ik ben gister al zoo lang wakker geweest.
Ik vind het wel eens lekker, ik ga slapen en ik ga er wel vroeg uit oid..
Of ik raffel m'n werk af, dat kan natuurlijk ook

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:16

Ik ben eruit, ik ga slapen, succes met opstaan Gomir!