Antonius schreef:Hahahahahaha een valling is dialect voor verkoudheid!! Je moet dringend eens wat meer in België komen
whaaaahhaaaa....
okeeee...weer wat geleerd. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Op de valreep, ik had het niet meer gedacht!
van wie was ze gedekt? Conditioneel was de toer idd niet mis, verbaas mij dan ook niet echt over de hoge hartslagen. Dacht dat de max van paarden rond 220 is? Wij trainen ook heel veel op hartslag (zonder paard) en dan is dat toch echt de limietzone voor sprint (>90% van de max hrm). Houd je echt nie lang vol.
Voorkeur voor hengstje of merrie?
Altijd toch uit kijken eh naar die kleine ukkies
Hier is hij ondertussen al 5 maand gepasseerd. Hij doet het zo goed. ben echt blij na alle ellende.
een paard heeft biijvoorbeeld van zijn eigen al een lage hartslag in rust , hoeveel je ook traint de hartslag zal niet veranderen in rust. terwijl van mensen dat wel zo is. hoe meer je in conditie staat hoe lager de hartslag zal zijn.
jerko 30
dus 50 zou voor mij al een teken zijn van oei er is iets niet juist
Denk ook dat het niet zo zeer is van hoe hoog ze gaan maar wel hoe snel ze terug zakken . ze moeten zo snel mogelijk terug onder 100 gaan dacht ik. ik ken er ook niet veel van vind het wel allemaal intressant
denk dat dat 190-200 de hoogste zone is . voor renpaarden kan dat tot 220 gaan dacht ik.
En zoek nu maar weer iemand, weet zelfs niet waar te beginnen.
want heb al vele verhalen gehoord en zelf gezien bij mijn zus die les kreeg van haar inmiddels ex-vriend en dat was geen succesverhaal.
en dan kunnen ze geen goede beslissingen meer maken in hun hoofd.

ben benieuwd
Hanne_SP schreef:Ik krijg dressuurles van J*essica Ghe*kiere. Superfijne dame! En klikt ook beter dan met mijn vorige lesgever.
Springen heb ik een goeie maar hij heeft soms precies nogal druk... Dus ik kijk beetje uit naar eventuele tweede optie. Mijn osteo springt ook (Jelle), 'k weet niet of hij ook les geeft. Kan da vragen als het nodig is.
Florence, mij mag je ook doorgeven wie dat is.
'k Hoop dat ik geen angines meer krijg dan.
Ik duim voor Boxser madelene!
Zalig nieuws eh PP, 'k heb mij geamuseerd met de namen gisteren.
Deze namiddag springles in de manege.ben benieuwd
en ook van de naam die ik ga doorgeven, haha. Dat is een vriendengroepje
Vooral door botsende karakters. Spreek nu wel over 2009, dus al flinke tijd terug.
Heel veel mensen geven als advies "duw hem erdoor" maar hij maakt van alles enorm snel een machtspelletje, en daar lopen we dan nadien op vast. Varekaj schreef:Antonius: ik heb de oefening met dat vierkant van balkjes van Björn intussen zelf ook al gebruikt tijdens longeren en rijden. Zo simpel en toch verdomd handig.
Zelf rijdt ze intermediaire I
't Craeynest zal vast wel een belletje doen rinkelen.