Thanks! Ik heb hem helaas niet zelf geschoten, maar dat is wel de boot waarop/waarmee ik werk
bianca1980
Geplaatst: 09-07-12 19:57
Mootje schreef:
Thanks! Ik heb hem helaas niet zelf geschoten, maar dat is wel de boot waarop/waarmee ik werk
hihihi weer een nieuwe ava....
Sim @ creatief rijmen... Henny @ ik heb begrepen dat je de film niet op een telefoon kunt zien met de link. Hoorde er al meer over in mijn vriendenkring die de link per mail hadden.
maximiliano
Geplaatst: 09-07-12 19:59
Ja zag het staan! Vanacht op werk ff op de comp Geld staat erop! Haal ze morge en verstuur ze ook meteen!
@ Margriet mooi filmpje zeg! Ziet er heel gecontroleerd uit! Vind het op het filmpje alleen niet hoog lijken! Hij (of zij sorry als ik het fout zeg) springt het wel heel makkelijk zeg! Gaaf!
Haha het is idd een ze. Ik ben ook niks meer gewend qua hoogte hoor! Dus moest echt weer even een drempel over. Ik ben in april al eens b gestart met haar. Daarna eigenlijk niet veel meer gesprongen tot SGW Vinkega waar ik duswas uitgebeld. Toen maar telkens bb en dat ging niet echt van harte. Heel kijkerig op de hindernissen en telkens proberen te weigeren. Toen ineens is de knop omgegaan en trok ze er weer fijn op aan. Dus zaterdag voor het eerst weer B. Met een winstpunt als resultaat. Had wel 2 balkjes maar alsnog 61 of 62 voor de stijl. Dus helemaal blij!
Ze kan het ook echt makkelijk idd, nu die knop weer is omgegaan iig!
bianca1980
Geplaatst: 09-07-12 20:38
Lucht zat margriet wat een wappers zo nu en dan......
Leliaardje
Geplaatst: 09-07-12 21:26
Dan is er zeker een knop omgegaan! Niets meer van te zien nu. Fijn joh!
Huiskamer/SGW gedeelte maakt mij weinig uit. Moet zeggen dat ik het jammer vind dat dit topic bijna vol is, vind de titel nog steeds gaaf. Titel van Sim is leuk!
Henny ja doen, de dressuurring in! Mo hou eens op met nieuwe avatars, denk elke keer dat er een nieuwe is. Margriet dat gaat haar makkelijk af, mooi filmpje. Grappig zo'n friese omroeper, hier klinkt het altijd zo saai eentonig.
Vanmiddag ben ik met mijn moeder nog naar de ruitersportzaak geweest, ging voor een springsingel. Hadden helaas geen mooie, en met lege handen naar huis is zonde. Heb een mooi softshell jack gevonden, en een pikeur wedstrijdbroek. Van 170 naar 50 euro, zat als gegoten!
En voor het eerst van onze dressuurinstructrice spring les gehad, ze gaf super les. Tessa was heel fanatiek, vanaf 1 meter kwamen de vreugdesprongen tussendoor haha. Nu op concours nog zo...
Wat jammer van je wedstrijd Annetje!! Op naar de volgende keer. Succes met school Sannnn, hopelijk komen jullie eruit.... Danielle gefeliciteerd! Goed zeg!! Noor, gelukkig was er een collega mee, zal ook echt een actie voor mij zijn! Snoekiej wat een mooi dier is Denzel zeg! Henny gaat de dressuur wereld (weer) bekijken van de winter. Mooi parcour Margriet. Danielle lekker geshopt en een super les gehad! Leuk hoor!
Ik ga zo ook lekker een rondje springen. Hopelijk zien we het zonnetje nog even hier.
Fijne dag allemaal!
Mootje
Geplaatst: 10-07-12 08:24
Goedemorgen Het is toch jammer dat ik moet werken op zo'n mooie dag als vandaag... Gisteren ook een beetje laat gaan slapen, kon mijn boek niet neerleggen
Ow, Ik beloof trouwens dat deze ava weer even blijft Die van gistermiddag werd heel lelijk, terwijl hij op het originele formaat zo mooi was!
NoaChanel
Geplaatst: 10-07-12 08:34
Nog ff Noa spam We hadden er zin in! Bosje in Koetank Hoefijzer
Leuke foto's Noa. Zonde dat je je rondje niet af kon maken. Maar ik denk dat je blij bent dat je iig van start hebt kunnen gaan.
Lucht genoeg Margriet! Ziet er prima uit verder. Lekker van Tessa, Daan!
Hier vrije dag vandaag. Heerlijk. Ben maar begonnen met uitslapen tot maar liefst kwart voor 9! Nu lekker bakkie, bijlezen en straks richting stal. Vandaag dressuurles. Zin in.
Braaf weer bijgelezen, maar gister te druk om te reageren... HK of hier maakt mij niks uit, (ik ging er om de één of andere blonde reden altijd vanuit dat we al in de HK zaten ) noa: jammer dat je niet helemaal rond kon komen, maar respect dat je ondanks alle ingrepen toch probeert zo ver als mogelijk te komen. itsme komt ook crossen zaterdag in Diepenheim (danielle???? misterT??? anderen????)
was zondag nog naar Kootwijk geweest met Dienke, beetje hogere dressuur bekijken.. maar tsjonge jonge, viel niet mee zeg, wel veel mooie vrachtwagens gezien... hahaha, en na de tijd lekker samen uit eten (in de auto, door de Mcdrive )