Mijn vriendje kan ook aardig overweg met grote vrachtwagens, maar je kunt hem gerust meenemen in de auto, zal nooit ergens over zeuren Enige wat hij nog wel eens doet is als hij een vrachtwagen iets gevaarlijks ziet doen (iemand van de weg drukken, etc) is dat hij dan de baas van diegene opbelt (hij weet ook echt van bijna elke kleur vrachtwagen in de verte al voor wie ze rijden) en aangeeft dat wat hij gezien heeft niet echt reclame voor het bedrijf is
Mijn programma was: donderdag werken en 's avonds briefing trekkertrek. Vrijdag werken, paardrijden en 's avonds naar de trekkertrek. Zaterdag hele dag geholpen op de trekkertrek en 's avonds de tent nog weer in en feeste! Zondag de hele dag met het werk op een fair gestaan, geen aanrader met een kater. Vandaag paarden rijden en het huis weer wat toonbaar maken, boodschappen doen en was wegwerken. En nu ben ik kapot.... Dat terwijl aankomend weekend er nog zo'n druk programma aan zit te komen....
Vief haha dat vindt ik eigenlijk wel grappig. Wat voor werk doet je vriend eigenlijk?
caro29
Geplaatst: 16-04-12 19:44
@ vief geweldige actie van je vriend @ Noor en Margreet leuk dat jullie zaterdag al in Westerbork zijn. Was anders ook geen doen geweest denk ik. @Margriet dat zijn wel hele drukke dagen pfff @ Bvw ik zou zelf eerder voor Mermus gaan. Ben bij Germus altijd bang voor een kleintje of fokt die van jullie groot zat. Wel mooie aanbieding met zulk mooi bloed.
vief dat vind ik wel goeie acties van je vriend! Ben benieuwd of hij al eens de baas van mijn vriend heeft moeten bellen Margriet dat was inderdaad erg druk maar klinkt wel heel gezellig! Caro die van ons fokt over het algemeen niet klein. Op stokmaat zelf verschillen ze dacht ik maar 1cm (168 en 169). Maar ervaringen van een ander zijn altijd welkom!
@ Bvw ik hoorde altijd dat Joost kleintjes gaf. Ben ook altijd fan geweest van Rash R. Die liep toen toch geweldig onder Ben Schroder voor hij werd verkocht? Ken zelf meer Mermus afstammelingen dan Germus. Moeilijk kiezen. Wel leuk dat jullie nog een poging gaan doen.
maximiliano
Geplaatst: 16-04-12 20:18
@ Mootje, wat een topper ben jij zeg! Aankomende loop ziet er ook leuk uit! Mocht van Loek niet op spring cc zaterdag omdat hij donderdag na het springen ineens op 3 benen liep! Alleen vrijdags was hij weer helemaal goed dus zeiden er een hoop dar ik gewoon moest gaan! Loek wilde dit niet want was bang dat ik hem dan misschien echt kreupel zou rijden en m'n crossen zou kunnen vergeten! @ Mistid super gaaf zeg je nieuwe boom! @ Noot leuk heel weekend op pad!! @ SM heb jij suikerziekte? Erg zeg!!! @ Danielle gaaf!!! Wat voor 1? @ Vief lol!
Beetje gedressuurd vandaag met Max! Dacht dat hij ff onregelmatig was maar volgens instructrice liep hij alleen met z'n hoofd te klieren waardoor het zo leek!
Voel me er toch klote onder!!! Hoop dat het morge niet is! Anders ga ik hem misschien toch laten scannen! Moet het zekere weten! Heb me waarschijnlijk ook weer gek laten maken door 1 op stal die zei dat zijn paard precies hetzelfde had en uiteindelijk ineens echt kreupel was en en aanhechting van de pees bleek te hebben!
viefdepief
Geplaatst: 16-04-12 20:18
Haha ja het is typisch iets voor Joost Hij werkt op een groot internationaal transportbedrijf, wel gewoon achter een bureau, maar hij gaat af en toe nog wel eens een weekje op de truck zitten en dan naar Engeland/Schotland. Gewoon omdat hij dat erg leuk vindt
Margriet: wat een drukke dagen zeg! Sterkte met overleven
Ik heb net mijn bed verkocht Ze komt hem mooi ophalen als ik ga verhuizen, dus hoef gelukkig niet op mijn luchtbed te slapen. Gordijnen en koelkast zijn ook al verkocht en de rest mag allemaal mee, dus dat heb ik weer mooi voor elkaar
texelse
Geplaatst: 16-04-12 20:20
WB is hiervandaan net aan te doen in 1 dag, als ze rekening houden met je starttijden,. @Vief: degene die ik zaterdag zag springen (ik bedoel 120x zag weigeren in de BB) heeft zich idd afgemeld voor de B in WB, dus je schuift weer een plekje op!!
viefdepief
Geplaatst: 16-04-12 20:21
Oww dat is super Texelse! Een startplaats komt steeds dichterbij zo
ah dat is fijn voor vief! bij 120x weigeren in de BB zal diegene waarschijnlijk toch niet rondkomen in het springparcours en kan je beter je plek afstaan aan vief
bvw
Geplaatst: 16-04-12 20:27
hennydehart schreef:
Ja dom heh... Heb ik dus wel gedaan! Laat morgen nog een x kijken naar me als ik rij en zien ze dan niks dan leg ik me er bij neer!
frits stond in MB ook nog op drie benen met losspringen, schopt hij tegen zijn eigen poot aan en dat doet au. Daar zie je na 30sec ook echt niks meer van. Maar frits is ook acteur nr1 op dat gebied
ik zag het vrijdag nog in MB, paard klapte op picnictafel, liep 3 passen op 3 benen en galoppeerde weer verder en is volgens mij ook gewoon door keuring gekomen. Zou je niet te druk maken henny maar snap het wel heel goed hoor. En liever CC minder dan paard echt kreupel toch?
En ja heb suikerziekte, is mee te leven maar instelling is laatste 2 jaar prut, komt ook door mijzelf, maar sinds een jaar ook geen fijne behandelaars meer dus dat werkt ook niet echt. Is klote ziektem maar hee, er zijn ergere en die mensen die bv niets meer kunnen vind ik veel erger voor hen dan wat ik heb.
Nieuwe titel is altijd moeilijk Henny, zo zit ik me ook steeds gek te maken wanneer ik twijfel of Vies wel goed loopt. Zeker nu hij weer aan het poedersuiker is twijfel ik weer een beetje, maar zodra hij eenmaal ophoudt met er onderuit proberen te komen, loopt hij lekker en voelt het goed. Mijn juf ziet er ook niets aan en aan de longe zie ik ook niets. Hij is gewoon steeds aan het klooien waardoor hij voor mijn gevoel niet goed loopt.
Hoop dat het mee valt henny, Heb dat met die merrie van mij ook altijd, heeft 2 keer een peesirritatie gehad en aantal keer spierbevangen. Vaak overbodig druk maar 2 weken geleden vond ik haar weer stijf en dus weer spierbevangen. Gaat nu gelukkig weer goed!
Heb met de vos startpas aangevraagd vandaag.. Ben benieuwd
nieuwe opening is niet zo moeilijk hoor.. kunt van deze zo quoten en veranderen etc. titel is inderdaad altijd moeilijk.
henny laat je niet gek maken, luister naar je eigen gevoel.
zo op het werk was het heel druk. beetje jammer want nu heb ik wel iets hoofdpijn :s mijn arm gaat wel stukke beter maar af en toe echt een flinke pijn door me arm.