[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:40

Of heb ik dat gedroomd :o :oo

@ Marijke: oh ja, nu je het zegt. Ach blond he, goed excuus :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:52

bianca1980 schreef:
Wat een leuk veulen, idd bijna identiek aan zijn moeder, leuk koppie.

LAU @ ik wil een heeeeeele paard foto.. :P zijn beweging of spingen bij Rob :D

Zit op de kazerne vandaag, tis weer reanimatie tijd, al twee gehad vandaag, zijn toch altijd wat mindere dingen.

Als hij uit de rui is en wat aangekomen komen er volledig paard foto's. :Y)
Hij is nu niet om aan te zien :')

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:58

Margriet, wat een héérlijk veulentje!! Superlief!
Lau, lekker harig ding! :Y)

Ik heb lekker hardgelopen, was best afzien, maar wel een nieuw record! *\o/*
Vorige keer 5 km in 37:50 en nu in 34:49 min. Dus zo'n 3 minuten eraf!!

Trusten allemaal!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:04

Goed hoor Noor! Je loopt straks nog eens een marathon!

Rowo, droom jij van mij?! :D :o :+
Heb het trouwens niet zo snel terug kunnen vinden.....

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:22

Jeetje stelletje kletskousen!

Fijn dat Zeus fijn liep Marijke!
Balen dat het zadel waar je het best op zat niet fijn lag Mandy! Heb er nog niet meer over gehoord, zal zo facebook nog ff checken!
Fijn dat Cor goed was Mo!
Sanurie, ken het, ruzie :+ . Ik ben thuis degene die overal tegen aan schopt en onwijs gevatte rot opmerkingen kan maken. Wordt niet zo gewaardeerd :D . Alles doen wat niet mag vind ik ook erg leuk.
Leuke foto's van jullie jonge spul Mandy!
Die is echt flink behaard Lau! Zit nog meer op als op Beau
Leuk veulie Margriet!
Goed bezig Noor!

Vriendin deed het goed op oefenparcours, kon haar fijn helpen met losspringen. Zo maar even slapen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:37

mensen ik ben gesloopt :evaw:
had springles met Beat, en aangezien daar nog echt geen greintje conditie inzit werd ik door Willem heel hard aan het werk gezet, volgens mij was ik op het einde toch net wat vermoeider dan Beat :+
AL stond die ook zeiknat als een ouwe bejaarde op het eind hahah.
Willem vond het wel een leuk ding, is het ook <3

Ik zag in het topic een uiterst schattig veulentje voorbij komen, wat een droppie margriet <3
Een harige schimmel van lau (ben benieuwd naar meer!)

En verder niet zo heel veel onthouden, mijn excuses -O-

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:51

Lau: is die uit de kluiten gewassen shet je nieuwe paard? :D. Nu ben ik toch wel errug benieuwd!!!
Zag zo snel nog wat foto's van de jonkies van Mandy voorbij komen maar verder niet echt bijgelezen.. Zal van de week weer eens een poging doen om bij te lezen. Ik mag voor de verandering alweer leren voor een toets deze week, daarna gelukkig weer even ademhalen en op naar carnaval! Ik had zaterdag nog een geweldige Renaissance jurk gekocht, van de week nog een prachtige pruik erbij en dan ben ik klaar :).

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:52

MargreetW schreef:
Leeftijd qua actieven SGW-ers misschien wel, van de meelezers zal die dik 10 jaar hoger liggen, lees midden 50, maar dat zien jullie niet aan ons af natuurlijk! :+

Citaat:
Mootje: Margreet, jij bent toch geen meelezer

maar ik wel :D , en voel me nu geroepen me toch even te melden een actieve meeleester dus hier en bij de bejaje en actief SGW-er! samen met m'n dochter en meestal slepen we dan ook een camera (+ groom/fotograaf) mee, maar dat is bij een hoop van jullie al bkend ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 00:01

Goedenavond,

Wat een lief veulentje !!! Leuk koppie en aparte bles!
Nog wat over het andere topic en bejaarden gelezen, het grapje van het kunstgebit was wel erg grappig _O-
Ohh, ik kan ook heel lief zijn thuis, als ik boos ben schreeuw ik altijd en ga boven zitten en gooien met deuren of ik ga gauw weg, maar ik kan ze vooral goed uitschelden :o en ik ben heel makkelijk en nergens bang voor en me ma is zo bangerik dus die maakt zich altijd zorgen dus daar ook wel eens ruzie over.
Nu was het omdat ik een te grote mond had volgens hun, terwijl ik in mijn ogen gewoon ja zei. Dus toen deed ik niet normaal, dus gingen ze schreeuwen en toen ging ik terug schreeuwen. Soms moet ik dan bijna lachen als ze boos worden. achja....
Lau, wat is die behaart zeg !!!

Dressuurles ging wel, hij was erg fris na 3 dagen geen weide en niet rijden door die *** regen.
Dus lekker wat gegaloppeerd en op eind met doorzitten een heel fijn stuk. Morgen van 8 tot 5 naar school.
En nu dus maar gaan slapen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 00:04

Evony schreef:
En verder niet zo heel veel onthouden, mijn excuses -O-

Als je nou twee schermen opent ?? hoef je ook niks te onthouden. ;) dit staat nl nu onder veel berichten van jou.

COBRST55 @ foto's maak je iedereen blij mee toch ;) en meelezen is ook altijd gezellig hoor. Voel je niet aangesproken op de leeftijd HE !!! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 00:11

Floor: Ik wil foto's van die outfit!!
En nee dit is niet mijn paard. Dit is een paard van Jan voor de handel wat ik nu een beetje rijd en die ik binnenkort een keer ga testen in het terrein.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 01:28

Dit oudje maakt er weer nachtwerk van. Over 6 uur moet ik echt weer opstaan :=
Ik hoor bij de 40-plussers :+

Wat een leuk veulen Margriet! Gefeliciteerd!

Hopelijk geen narigheid op je werk, Caro.

Goed bezig met hardlopen, Noor!

Floor, zien we je nog in je carnavals-outfit? :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 01:53

Goedenavond.
Rowo: Die mag de naam "naarling" met trots dragen zeg :Y) , ben benieuwd hoe die gaat opdrogen.
Margriet: Wat een leuk veulen, gefeliciteerd!
Caro: :(:) .
Sanurie: Op die leeftijd is het soms erg lastig om met je ouders in één huis te wonen, gewoon proberen te spooen met het gesprek voor het uit de hand loopt is het verstandigst.
Eef en Lau: balend dat Zwijndrecht niet doorgaat, is altijd fijn springen daar. Misschien is er in Hazerswoude nog plek?
Lau: iemand anders heeft het al perfect omschreven: wat een leuke ""uit de kluiten gewassen shetlander " om te zien : :D . Ben benieuwd hoe hij er in het geheel en minder harig uitziet.

Ik als wat over bodyprotectors, ik had de S besteld uit Engeland, maar die was mij echt veel te groot, met name bij mijn taille, er kon meer dan een hele vuist bij in. Nu heb ik de XS en die past prima,nog wat losjes bij de taille maar sluit bij de borst precies goed met alles op zijn strakst, en alleen bij de borst een cm losser. Ik heb hem pas net en ik vind deze bodyprotector echt heerlijk zitten trouwens :D .

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 08:40

Margriet, gefeliciteerd met het veulen.
Rowo, lekker beestje hoor en ze zijn op die leeftijd nou eenmaal niet op hun voordeligst ;)
Lau, flauw dat je je "shetlander" niet helemaal toont.
Mootje, mooi dat je paard gewoon goed is na je actie in Ede.

Ik behoor nog tot de 30+ of 40-, net hoe je het bekijkt en ik zit ook in beide topics. Heb alleen weinig nuttigs te melden en een terugklap van de pfeiffer, dus even genoeg aan mezelf :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 09:25

Hey

Ben ik aan het bijlezen en het 1e wat ik lees is dat Stefan is neergestoken...jeetje. Ken hem wel. Hij heeft altijd zo'n lol om mijn gekke merrie. Kan het bericht op de stentor niet lezen dus weet niet wat er precies is gebeurd. Zou misschien iemand dat bericht voor mij kunnen kopieren en in pb kunnen zetten?

Op het werk gaar het een beetje raar. Gisteren is er weer een collega exit gegaan en nu ben ik nog de enige nieuwe. Het gaat allemaal een beetje raar hierzo..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 09:35

Goedemorgen!
@ Roos, dat is balen zeg. Sterkte ermee :(:)
@ Caro, zolang ze jou maar laten zitten toch? ;)
@ Evony, fijn dat je springles goed ging!
@ Heleen, kort nachtje dus!

Ik lag ook nog héérlijk :O . Maar goed, het is weer een nieuwe dag, agenda staat weer lekker volgepland!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 09:46

@ Noor ja dat hoop ik toch wel...
@ Roos dat is ellendig. Heb ik een paar jaar terug ook gehad. Sterkte/beterschap

ik heb van bp racesafe maat M. Air jacket is een wens van mij

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 09:52

Zo oma is weer bij de pinken en duikt zo eerst de stal in, maar ik ben nu eerst nog op zoek naar m´n kunstgebit!!! Nee hoor Sim, zo erg is hetr nog niet. En volgens mij doet leeftijd er niet zo veel toe, je bent zo jong als je je voelt, en ik vind het hier ook altijd gezellig. Afgelopen jaar verschillende sgw/bokkers herkend maar toen was ik nog te "verlegen" om iemand aan te spreken, dus ik hoop dit jaar wat mensen irl te spreken.
Als cborst55 uit het bouwjaar is dat in haar boktnaam staat, dan zal dat de oudste hier zijn, en volgen Margreet en ik hier op de voet.

Fijne dag allemaal!!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 09:53

MargreetW schreef:
't Is hier ook leuk, ik ben blij dat Noortje het goed vind dat ik af en toe hier wat neerzet.
Maar eh waar is onze Jeroen??? of is hij zo in mineur nu Twente heeft verloren????

(

|( ja...., en onterecht, stomme scheids...., schorsen die flapdrol.. :P

heb gister hele dag bij de KNHS gezeten, wel af en toe meegelezen, maar niet gereageerd, daarna thuis, snel eten en gisteravond cursus verantwoord alcoholgebruik (uiteraard geslaagd....) dus mag nu legaal achter de bar staan op de club :P

leuk veulen margriet!!! denk ook goede combi met tango en krack.... (is dat ook die merrie waar die valdez uit is gekomen van kajanus???)

verder nog onthouden dat ROWO over SIM droomt...

Dat er toch wel aardig wat meelezers zijn van middelbare(hoge ;) ) leeftijd...

Er een actief kliekje SGW'ers is (waar ik als 1 van de weinige niet bij hoor, althans, ik cross zelf niet actief, verder natuurlijk wel betrokken...)

Noor weer harder heeft gelopen.. (knap hoor, die discipline!!)

ROWO nieuw zadel heeft/krijgt als het mag van d'r pappie.

Sanurie met deuren gooit en ouders uitscheld FOEI!

Laura een harige wit monster heeft..

Evony gesloopt is door d'r springles...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 10:20

@ evony dus hard door Willem aan het werk gezet...beviel de les verder wel?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 11:03

Morguh!!

Mandy, mooi dat je waarschijnlijk een nieuw zadel hebt! Ik ga zondag een rondje L springen :) Daarna weer lekker crossen :D
Frits is mooi overbouwd!
Mo, Rem en familie hebben een kiosk op bij het Leidseplein. Nog geen foto, doet hem op dit moment geen goed :P
Heb je niet een mogelijkheid om nog ergens te trainen voor Chaam?
Sim, lekker verzinsel!
Lau, Baltus is nog donker zeg! Wel erg harig! Ons Schimpie stinkt! Zou hem graag wassen of scheren maar denk niet dat ie dat grappig gaat vinden….
Shanouk, druk leven zeg!
Corine, leuke oom! Voor je zadel?? :D
Margriet, wat een schatje!
Caro, niet zo gezellig dus op werk? Jouw baan komt niet in gevaar?
Bianca, heftig zeg!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 11:04

Lief veulen. Wel typisch hoe die bles dan precies hetzelfde is.

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 11:11

texelse schreef:
...............Als cborst55 uit het bouwjaar is dat in haar boktnaam staat, dan zal dat de oudste hier zijn, en volgen Margreet en ik hier op de voet.

Fijne dag allemaal!!

Bouwjaar 55 en dus eind vorig jaar 55 geworden :7 vaak inderdaad de oudste (vrouwspersoon) op springwedstrijd en mogelijk hier maar niet bij de SGW-wedstrijden weet ik. :o

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 11:15

goedemorgen :D

Caro: heel hard ja :+ de les beviel ook goed, had prive les omdat die gene die de lessen indeeld was vergeten dat ik ook nog op de maandag reed ofzo? 2 van mijn les waren bij een les eerder ingedeeld omdat er zo veel uitvallers waren maar ze was mij vergeten. Maar Willem vond het niet erg om nog even langer te blijven gelukkig, *\o/*
Jeroen: dat was idd een uuh aparte wedstrijd, vond de wedstrijd psv-ajax ook niet echt interessant was snel afgeleid dus ging maar engelse competitie kijken :+
Bianca: dat doe ik meestal ook wel maar gisteravond moest het even snel snel snel omdat ik redelijk op tijd naar bed wou!
Noor: hoelang duren die mp3 files van het hardlopen bij jou dan? Ik heb ze eindelijk ook van start to run en duren maar max een half uurtje dacht ik? Ga vandaag echt beginnen :7
Roos: wat vervelend van je pfeiffer! Heb het 2 jaar lang gehad en weet hoe het voelt :(:)

van racesafe heb ik child XL :o en idd airjacket staat hier ook op mijn; te-kopen-lijstjes-mocht-ik-ooit-geld-over-hebben-of-de-lotto-winnen :Y)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 11:15

Goeiemorgen.

Hier al ff druk geweest. Hoop stallen zijn schoon. Dröpke al gereden. Nu ff gauw een kop thee en dan weer na buiten.

Mandy: Frits ziet er goed uit! Wel iets overbouwd, maar dat zijn ze hier ook allemaal :)
Floor: Laat je nog foto's zien van je outfit?

Verder een leuke conversatie over leeftijden van iedereen :).