@ Marijke: oh ja, nu je het zegt. Ach blond he, goed excuus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bianca1980 schreef:Wat een leuk veulen, idd bijna identiek aan zijn moeder, leuk koppie.
LAU @ ik wil een heeeeeele paard foto..zijn beweging of spingen bij Rob
![]()
Zit op de kazerne vandaag, tis weer reanimatie tijd, al twee gehad vandaag, zijn toch altijd wat mindere dingen.
. Ik ben thuis degene die overal tegen aan schopt en onwijs gevatte rot opmerkingen kan maken. Wordt niet zo gewaardeerd
. Alles doen wat niet mag vind ik ook erg leuk.

. Nu ben ik toch wel errug benieuwd!!!
. 
MargreetW schreef:Leeftijd qua actieven SGW-ers misschien wel, van de meelezers zal die dik 10 jaar hoger liggen, lees midden 50, maar dat zien jullie niet aan ons af natuurlijk!
Citaat:Mootje: Margreet, jij bent toch geen meelezer
, en voel me nu geroepen me toch even te melden een actieve meeleester dus hier en bij de bejaje en actief SGW-er! samen met m'n dochter en meestal slepen we dan ook een camera (+ groom/fotograaf) mee, maar dat is bij een hoop van jullie al bkend
en ik ben heel makkelijk en nergens bang voor en me ma is zo bangerik dus die maakt zich altijd zorgen dus daar ook wel eens ruzie over.Evony schreef:En verder niet zo heel veel onthouden, mijn excuses
dit staat nl nu onder veel berichten van jou.
en meelezen is ook altijd gezellig hoor. Voel je niet aangesproken op de leeftijd HE !!!
, ben benieuwd hoe die gaat opdrogen.
.
. Ben benieuwd hoe hij er in het geheel en minder harig uitziet.
.

. Maar goed, het is weer een nieuwe dag, agenda staat weer lekker volgepland!! 
MargreetW schreef:'t Is hier ook leuk, ik ben blij dat Noortje het goed vind dat ik af en toe hier wat neerzet.
Maar eh waar is onze Jeroen??? of is hij zo in mineur nu Twente heeft verloren????
(
ja...., en onterecht, stomme scheids...., schorsen die flapdrol.. 

) leeftijd...
Daarna weer lekker crossen 

texelse schreef:...............Als cborst55 uit het bouwjaar is dat in haar boktnaam staat, dan zal dat de oudste hier zijn, en volgen Margreet en ik hier op de voet.
Fijne dag allemaal!!
vaak inderdaad de oudste (vrouwspersoon) op springwedstrijd en mogelijk hier maar niet bij de SGW-wedstrijden weet ik.

de les beviel ook goed, had prive les omdat die gene die de lessen indeeld was vergeten dat ik ook nog op de maandag reed ofzo? 2 van mijn les waren bij een les eerder ingedeeld omdat er zo veel uitvallers waren maar ze was mij vergeten. Maar Willem vond het niet erg om nog even langer te blijven gelukkig,
en idd airjacket staat hier ook op mijn; te-kopen-lijstjes-mocht-ik-ooit-geld-over-hebben-of-de-lotto-winnen

.