Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik vanavond niks hoor (en dus niet in de planning zit voor morgen), zal ik morgen weer eens even bellen. Wil vrijdag wel weer rijden ivm cc zondag!
Duurt nog maanden allemaal, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken
. 
Maar goed dat ik dressuurcoupons erbij heb genomen, kan ze mooi mee in september. En ze moet ook nog een keer mee naar Alice. TG heb ik maar een vrije dag gegeven, die blijft vanavond lekker buiten. 
Inmiddels heb ik een Prestige Top Dressage. Redelijk gedwongen zit, maar ik voel eindelijk wat ik allemaal doe in het zadel. Ik heb hem in April 2de hands gekocht. Hij is van 2007. Springzadel is een Stubben Siegfried CS Extra. Deze heb ik nu 7 jaar en dit was een demozadel van de zadelmaker. Dankzij Godfried kan hij weer even mee 
Uiteindelijk liep hij fijn constant in de aanleuning, redelijk bergop en ik zat zowaar recht
TeeGee schreef:Arme Oki....
Bari liep als een treinMaar goed dat ik dressuurcoupons erbij heb genomen, kan ze mooi mee in september. En ze moet ook nog een keer mee naar Alice. TG heb ik maar een vrije dag gegeven, die blijft vanavond lekker buiten.

) 

Instructrice belde dat ik ergens anders kon rijden in een 20 x 60 baan, dus ben daar even heen gereden vanavond. In het begin had Jipje wat spierpijn, hij had straftraining gehad van mij, nadat hij me zaterdag veel te sterk was in zowel de dressuur als het springen
, dus eerst even lekker gegaloppeerd en daarna liep hij als een zonnetje
Straftraining heeft dus het gewenste effect gehad
Mootje schreef:Vriendin heeft de Stubben Edelweiss, echt een superzadel voor niet zo heel veel geld. Stubben kennende is hij er ook in het bruin!
, maar Bam spring onder beide super, dus ik vraag sowieso of de zadelmaker die allebei meeneemt.
, na al die westrijden dacht hij waarschijnlijk dat hij weer een cross mocht lopen ofzo
.
.