Rosalie, fijn dat je zo lekker hebt gereden met Voodoo! Hoe gaat het nu met zijn rug?
Goedemorgen (het kan nog
),Lekker uitgeslapen, straks met Wootje even een ritje maken en aan de studie, dat heeft alweer te lang stil gelegen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
),

peanutbutter schreef:Ziet er goed uit Mandy. Vind je het niet jammer om te moeten stoppen met dr nu het zo goed gaat?

Bochtjes doen haar nog wel zeer.. Ook nog even wat grasjes langs de hoefslag van de buitenbak laten grazen en toen trok ze me de enorme plas in om vervolgens voor dat ik ook maar iets kon doen met haar voorbeen te gaan graven in die plas. Zat onder het modderwater
De buschauffeur zal wel gedacht hebben..
Zie wel een beetje op tegen vrijdag moet ik zeggen.. 
. Ben op het land gaan rijden met de ruin daar is een stukje van 20x25m waar het droog is. Wel een beetje glibberig ivm zwart zand maar daar leert hij weer van. Hij vindt het heel moeilijk om op gladde bodem te lopen daar wordt hij erg onzeker van en gaat lekker trekken. Hij vond het wel spannend terwijl hij daar normaal gewoon loopt. Onder het zadel blijkbaar eng. In de bak nog een poging gedaan om een kruisje te springen maar het is daar niet te doen. Te modderig
. Ik wil zon, warmte en droogte!!!! Vanavond nog even springles met de merrie.
T staat er ook eignelijk nooit hoog. Ga je je nog opgeven voor de Sallandse Ruiterdagen daar? Dat is echt een super gaaf concours 
Ben mijn enquete een beetje zat en heb even weinig puf. Ga eerst nog maar is even een flinke bak thee halen en hopen dat ik dan weer wat inspiratie heb

Ben er nog wel een keer afgevallen. Zat zelf gigantisch te prutten en maakte het Hetje een beetje onmogelijk. Dus heb nu een dik en blauw been. MOet helaas woensdag naar de dokter om te kijken of mn been rustig en niet dik is en of een 2de operatie nodig is.
.. Hopelijk valt het mee met je been!!
, het arme dier
. Was ook al weer lang geleden dat we een trein zijn tegen gekomen.
. 

Was toen best wel eventjes boos op haar. Daarna op het losrijterrein even een zweepje erbij gepakt en toen heeft ze even een knal op haar kont gehad en toen kon ze opeens heel mooi gesloten galopperen en probeerde ze niets meer
Helaas waren beide proefjes al verknald.
Had het mailtje met daarin de datum vandaag nog 2x open gehad, maar 't is helemaal niet tot me doorgedrongen dat het volgende week was en ben gewoon van de eerder geplande datum uitgegaan.. Tijd voor een avondje goed bijslapen. Ben ook veels te druk met alles..
We vallen er alleen maar af door die 'rotbokken' 
Als ik bericht terug heb gehad van mijn fysio, ga ik een afspraak maken voor het zadelpassen. Hopelijk kan dat volgende week!
...
, even wat extra slaapuren pakken dus
!
jeutje, flinke smakkerd dus!!
!!!