[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 12:37

Leuk filmpje Mandy :)
Rosalie, fijn dat je zo lekker hebt gereden met Voodoo! Hoe gaat het nu met zijn rug?

Goedemorgen (het kan nog :P ),

Lekker uitgeslapen, straks met Wootje even een ritje maken en aan de studie, dat heeft alweer te lang stil gelegen.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 13:08

Mogguh :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 13:11

Middag inmiddels :P

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 13:12

Oeps idd :o

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 13:18

Ziet er goed uit Rowo! Goed rondje gesprongen!

Ik heb vanbmorgen vroeg al dressuurles gehad. Olivier ging weer goed, hard gewerkt aan het sluiten in de galop. Hij komt echt heel mooi op het achterbeen.
Ik heb nu de zadelmaker over, die komt alle zadels eens checken. Die van Olivier zijn we nog niet aan toe, ik ben bang dat daar wel een een ander aan moet gebeuren. :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 13:20

peanutbutter schreef:
Ziet er goed uit Mandy. Vind je het niet jammer om te moeten stoppen met dr nu het zo goed gaat?

Ja dat wel.... het gaat op concours eigenlijk altijd goed en ben bijna altijd 0 (zaterdag dus niet). Maar heb gewoon straks geen tijd meer en vind onze eigen 4 jarige belangrijker. Daarnaast heb ik Zetje nog (ook al gaat ie een poos op rust ivm veulen) en ik ga in feb afstuderen. Het is dus niet meer te doen anders. Daarnaast is ze thuis dus echt niet tot amper te rijden, 1 groot drama.

@ heleen: die zadelmaker vermaakt je zadel dan aan huis? Of hoe gaat dat?
Fijn dat je les goed ging!

Ik ben vanmorgen ook weer bij de fysio geweest met Zetje en ze was hard vooruit gegaan. Haar rug was pijnvrij alleen haar schouders zaten echt was en waren mega pijnlijk. Hopelijk is het nu verholpen, zo zielig als je haar dan bezig ziet met die naalden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 13:59

Goedemiddag deze middag :)

Mandy: Leuk filmpje! Fijn dat Zetje minder last had :)
Hilde: Fijn dat je weer helemaal beter bent :D
Benthe: Klinkt als een goed weekend :P

Ben vanochtend gelijk naar Enschede en toen door naar Wolles gegaan. Die liep al een stuk beter. Dus even een stukje aan de hand langs de weg gestapt. Ook een heel klein stukje gedraafd en dat zag er ook al goed uit :) Bochtjes doen haar nog wel zeer.. Ook nog even wat grasjes langs de hoefslag van de buitenbak laten grazen en toen trok ze me de enorme plas in om vervolgens voor dat ik ook maar iets kon doen met haar voorbeen te gaan graven in die plas. Zat onder het modderwater := De buschauffeur zal wel gedacht hebben.. :o Zie wel een beetje op tegen vrijdag moet ik zeggen.. :\

Nu even een broodje eten en dan naar college. Lastig en stom vak dus ben benieuwd. Daarna weer naar Diepenveen voor de ALV vanavond..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:12

Goeiemiddag.

Ik heb droog gereden vandaag *\o/* . Ben op het land gaan rijden met de ruin daar is een stukje van 20x25m waar het droog is. Wel een beetje glibberig ivm zwart zand maar daar leert hij weer van. Hij vindt het heel moeilijk om op gladde bodem te lopen daar wordt hij erg onzeker van en gaat lekker trekken. Hij vond het wel spannend terwijl hij daar normaal gewoon loopt. Onder het zadel blijkbaar eng. In de bak nog een poging gedaan om een kruisje te springen maar het is daar niet te doen. Te modderig :( . Ik wil zon, warmte en droogte!!!! Vanavond nog even springles met de merrie.

@rowo. Leuk filmpje. Lijkt af en toe een beetje schieterig. Ik dacht dat Marienheem veel spannender zou zijn qua hindernissen maar dat valt er mee. Sta ook niet zo vol de bak. Volgende keer hoop ik op tijd mij op te kunnen geven.
@vief mooi dat wolles beter loopt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:49

@ caroline: ik wil idd ook zon en warmte, vind dit maar 10x niks. Gelukkig is onze bak droog.
En Marienheem heeft helemaal geen spannend materiaal hoor :) T staat er ook eignelijk nooit hoog. Ga je je nog opgeven voor de Sallandse Ruiterdagen daar? Dat is echt een super gaaf concours :j

@ vief: kan me voorstellen dat je op ziet tegen vrijdag! Heel veel sterkte alvast! Hopelijk valt het mee.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 15:04

@Rowo: Fijn dat Zetje in de rug weer beter was bij de fysio, wel balen van haar schouders, maar ook dat zal wel weer goed komen. Welke dag ga je naar Marienheem met de ruiterdagen? Ik ga op zondag in de B met Jipje :D
@Caroline: Al die nattigheid ben ik inderdaad ook wel zat. En Marienheem is inderdaad erg leuk om te springen.
@Vief: Kan me voorstellen dat je opziet tegen vrijdag! Wel fijn dat Woll toch weer beter lijkt te lopen. Zal voor je duimen vrijdag!
@Hilde: Fijn dat je weer fit bent!
@Heleen: Fijn dat Oliver zo lekker loopt. Hopelijk liggen zijn zadels ook goed en kunnen jullie gewoon lekker verder.

Ik heb even last van een middagdip geloof ik :o Ben mijn enquete een beetje zat en heb even weinig puf. Ga eerst nog maar is even een flinke bak thee halen en hopen dat ik dan weer wat inspiratie heb ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 17:35

Ik zal even kijken wanneer de sallandse ruiterdagen zijn. Heb al een behoorlijk programma staan deze maand en volgende maand. Als het past wil ik het zeker wel proberen :D

Is dat in Februari??

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 18:08

Nee ruiterdagen zijn van 26 dec t/m 30 dec. Maar zal me niks verbazen als veel rubrieken nu al vol zijn. 6 nov is de inschrijving geopend.
www.ruiterdagen.nl

@ benthe: ik start samen met Malloesje en Buena Vista in rubriek 11 en 12. Das zondag 27 dec de laatste van de dag.

Zo Aventura staat in haar stal. Ze zal wel erg moeten wennen denk ik, maar stond echt muisstil op weg naar huis. En dat terwijl ze nog nooit van haar leven in een trailer heeft gestaan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 19:21

Goedenavond!

Net met 2 paarden springles gehad. Hattrickje moet nog even wat beter in het gareel komen, maar wordt gelukkig al stukken beter. Heeft nog iets teveel het crossen in zn hoofd denk ik :D Ben er nog wel een keer afgevallen. Zat zelf gigantisch te prutten en maakte het Hetje een beetje onmogelijk. Dus heb nu een dik en blauw been. MOet helaas woensdag naar de dokter om te kijken of mn been rustig en niet dik is en of een 2de operatie nodig is.

Amati ging echter super. Ging apart springen en heel fijn te rijden. Ook instructeur was tevreden. :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:18

Oei PB!! :oo .. Hopelijk valt het mee met je been!!
Vief, Snap dat je er tegen op ziet :(:)
Benthe, alweer uit je middagdip gekomen? ;)

Ik heb net een heerlijke rit met Wo erop zitten. Weliswaar alleen gestapt en twee kleine stukjes gedraafd, vanwege haar voeten. Maar we hebben een nieuwe route gereden en Wo was enorm braaf, ondanks treinen en groot vrachtverkeer. Nouja.. ze is één keer weg gesjeesd, toen gingen we onder het viaductje door en toen kwam heel geruisloos die trein eroverheen, maar zodra je er onder door bent zit het geluid natuurlijk direct boven je hoofd. Dus Wo schrok zich wel even het apezuur := , het arme dier :(:) . Was ook al weer lang geleden dat we een trein zijn tegen gekomen.
Het stormde ook echt enorm! Maar Wo had gelukkig niet veel van onze uitrij-deken die alle kanten op woei :P .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-09 21:00

Goedenavond!
Ik heb echt de hele dag van half 9 tot 4 uur aan een opdracht voor school gezeten. Had het al veel eerder moeten/willen doen, maar uiteraard heb ik weer tot het laatste moment gewacht. 10 minuten van tevoren ingeleverd, en daarna ben ik gelijk doorgegaan naar Vorstin. Die was nog steeds een beetje fris in de bak, maar wel minder dan gisteren. Ze ziet er goed uit :)

Balen van Wo's hoeven Lotte. Fijn dat je een leuk ritje hebt gemaakt. Ben je richting ons (Groenedijksepad) geweest?
Lekker weekend Benthe! Kan me voorstellen dat je het een beetje gehad hebt
Netjes filmpje weer Rowo!
Fijn dat Voodoo zo lekker fris was Rosalie!
Balen dat je misschien een ander zadel moet Heleen. Fijn dat Olivier zo lekker gaat de laatste tijd!
Kan me voorstellen dat je tegen vrijdag opziet Vief. Wel fijn dat ze wat beter liep
Hopelijk valt het mee met je been PB! Leuk dat Amati het ook al zo goed doet :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 21:28

Goede avond.

Rowo ziet er netjes uit, ze trekt wel erg aan je of lijkt dat zo?
Vief hoop dat het mee valt, vrijdag!!
Rosalie die van mij was net ook zo fris als een hoentje :+
Pb van wie heb je les? hoop dat het ook voor jou mee valt met je been, geen pijn gedaan aan je val?

Zo ga even snel eten, was er om 6 uur niet van gekomen :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 21:55

:wave:

Mijn paard heeft weer eens een kleine terugval in haar gedrag. Donderdagavond op concours was een drama. Losrijden wou ze er al niet fijn aan en in de proef was het echt dramatisch slecht. In galop wou ze helemaal niets meer, het enige positieve eraan was dat ik haar in galop kon houden :( Was toen best wel eventjes boos op haar. Daarna op het losrijterrein even een zweepje erbij gepakt en toen heeft ze even een knal op haar kont gehad en toen kon ze opeens heel mooi gesloten galopperen en probeerde ze niets meer :D Helaas waren beide proefjes al verknald.
Toen ging ik zaterdag even bij iemand anders rijden (onze bak is best klein en dat rijdt dus niet echt fijn). Nou ze was echt helemaal hyper, al vanaf dat ik haar thuis uit het land haalde. Dus ik zat er net op en mevrouw vond het nodig om weer te ontploffen. Gelukkig voor mij dat ik dat nu wel redelijk kan uitzitten en als ik been geef dan gaat ze wel weer voorwaarts. Maar even later begon ze weer en lag ik ineens op de grond. Ik kon me er alleen niets meer van herinneren. Nu bleek dat ik bij haar eerste sprong met m'n hoofd op haar hals knalde, toen viel ik helemaal achterover met m'n hoofd en hing ik half naast haar. Ik was toen even bewusteloos. Toen maakte ze nog zo'n gekke sprong en viel ik dus op de grond en kwam ik weer bij. Ik kon niet meer opstaan omdat m'n hoofd zo'n pijn deed. Nu heb ik denk ik een hersenschudding. Daarna was ze nog even flink aangepakt door iemand anders en dat vond ze uiteraard niet zo leuk maar was wel even goed voor haar.

Rowo: Leuk filmpje hoor! Ze ziet eruit alsof ze wel heel graag wil
PB: hopelijk valt je been mee!
Lotte: Balen van Wolins voetjes
Snoekiej: Jij zult dan wel helemaal gaar zijn nu! Fijn dat Vorstin er zo goed uitziet :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 22:01

Anthea jammer van je wedstrijd, volgende x beter :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 22:06

Schrikken zeg Anthea :(:)
Hoop dat ze zich snel weer gaat gedragen!

Mijn vergadering is volgende week pas... Stapte ik daar de zaal vol bridgende oudjes binnen :') Had het mailtje met daarin de datum vandaag nog 2x open gehad, maar 't is helemaal niet tot me doorgedrongen dat het volgende week was en ben gewoon van de eerder geplande datum uitgegaan.. Tijd voor een avondje goed bijslapen. Ben ook veels te druk met alles.. %)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 22:10

Ja dat hoop ik ook!
Wel een slimme actie :D Misschien is het wel even goed voor je om lekker rustig aan te doen :)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 22:16

Als ik dit zo lees dan begrijp ik waarom sommige mensen niet snappen wat er zo leuk is aan paardrijden :P We vallen er alleen maar af door die 'rotbokken' :+

Lotte, mooi dat Wolin ook braaf was op buitenrit! Wel balen dat je nog steeds met die vervelende hoeven zit.
Het gaat weer een stuk beter met Voodoo z'n rug ja, maar ik rijd nog niet zo fanatiek. Daarvoor wil ik eerst dat andere zadel hebben en dat duurt niet zo lang meer :D Als ik bericht terug heb gehad van mijn fysio, ga ik een afspraak maken voor het zadelpassen. Hopelijk kan dat volgende week!

Ik baalde ook vandaag, ben nog geen 3 kwartier op school geweest (voor een nutteloos vergaderingetje). En daarvoor ben je dan in totaal bijna 4 uur reistijd kwijt...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 22:36

Vief kan geen kwaad hoor wat bij slapen ik ga ook nu :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 22:58

Heb net Grey's Anatomy gekeken, vreselijke aflevering :\ ...

Lekker Vief := , even wat extra slaapuren pakken dus ;) !
Anthea := jeutje, flinke smakkerd dus!!
Rosalie, fijn dat zn rug beter gaat!! ;)
Corien, slaap lekker :z !!!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 23:10

WolinLotte schreef:

Ja dat vond ik ook!! Nu moet ik echt volgende week weer kijken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 23:24

billy1 schreef:
WolinLotte schreef:

Ja dat vond ik ook!! Nu moet ik echt volgende week weer kijken

Wat is er gebeurd dan?
Heb het even gemist deze week.