Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Hoeft niet perse RK. In mijn Ainsley werd ik echt in een dressuurhouding gedwongen. Maar de KN heeft dat helemaal niet. Dat is echt een heerlijk zadel.
Daar kan ik echt fijn op zitten.

Stubben Lancelot, daar rij ik de meeste paarden mee. Op Kees past helaas geen modern springzadel, dus daar ligt een hele anatieke Daaleman VHZ (geneigd naar springen) op. Verder heb ik nog een hele platte oude stubben springplank liggen.gomir schreef:vanwege de rug bedoel je?Tal: wegblijven bij Ferro-bloed dan iig![]()
Denk dat er bij de nu 5- en 6-jarige hengsten best wat tussen zit. Volgend jaar de nakomelingen een beetje in de gaten houden.
En als springzadel heb ik stubben Roxane. Vind het een mooi en goed zadel maar volgens mij ligt die op Wonderland niet zo perfect dus moet nog naar de zadelmaker! Heb op de pony altijd een lemetex gehad vond ik ook wel een fijn zadel.Talida schreef:Bovenlijnen zijn soms wat strak, maar ik maak me dan meer zorgen om het korte voorbeen. Dat vererft Ferro(en zijn meeste zonen, want ferro is nogal duur en alleen via DV) nogal sterk.vanwege de rug bedoel je?
Vorig jaar hebben we Zelion B verkocht op de Zuidlaarder markt omdat hij een giga dikke sprong had. Iedereen zei zo snel mogelijk weg dat beest. Dus verkocht. Gelukkig als weidemaatje zeiden ze maar ja je weet het nooit. Dus nooit weer wat van gehoord. Krijgen we vanmiddag een telefoontje van een vrouw of wij ook ene Zelion hadden gefokt. Nou ja dat klopte. Zij had hem nu en ze had hem dit jaar in zuidlaren gekocht. Ze vroeg zich af of wij hem ooit op foto's hadden gezet om dat dikke been. Nee dus. Want ze smeerde er nu teerzalf op en het leek wel dunner te worden! Ben erg blij dat hij iig niet naar de slacht is gegaan! En als iemand de fokker belt zijn ze meestal wel echt geintereseerd. Nou ja mijn vader heeft dus weer geleerd dat hij niet naar iedereen moet luisteren!
Ow en Gomir hij moet ergens bij jou in de buurt staan!

Die belasting heeft ze onder de man echt niet 
(zal ook nog wel een idioot lange singel moeten gaan kopen
) 

) dus dat wordt nog wat morgen