Spiegeling heb je toch bijna altijd bij water? Niks tegen sproeiers, maar ik kan me wel voorstellen dat andere paarden daar dan weer last mee hebben.
Mila: ik heb ook nog een opmerking gehad over mijn nummerplaat. Op mijn voorbumper staat er een metalen plaathouder, maar nog op het formaat van de oude nummerplaten met 3 cijfers en 3 letters. De huidige met die 1- ervoor en dan dat smalle blauwe stukje met de Europese vlag zijn iets langer. De 4 standaard vijsgaten komen buiten die houder, dus hebben wij de plaat indertijd gewoon met 2 nieuwe vijsgaten op de houder vastgezet. Nooit geen problemen mee gehad. Auto gaat naar de controle "ah nee, dat mag niet. Die houder is te smal dus moet er af, nieuwe nummerplaat aanvragen en vast vijzen in de voorbumper". Je mag blijkbaar alleen de originele vijsgaten nog gebruiken die in een nummerplaat zitten

@ Florence: er zijn waarschijnlijk dit jaar geen wedstrijden of tornooien meer op het terrein van J*umping A*alst. Ze hebben zijn vergunning onlangs zonder pardon ingeperkt tot 2 wedstrijdweekends/jaar, en die zijn al geweest.... De 2 tornooien die op de planning stonden zullen ofwel op andere locatie doorgaan, ofwel gewoon afgelast worden.