Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daaphh schreef:Wij vertrekken zaterdag ochtend naar daar.
Waarom probeer je vierkantige aan de binnenkant te vermijden?
. Khebbet gelukkig tot nu toe nog nooit voor gehad. Vriendin vantweekend helaas wel
.
(1e en 2e snede), terwijl ik er zelf maar 40 nodig heb
Maar ja, kan dan nog beetje verkopen
maar nu blijkt dat je maar 2 vijzen per voet zet? Dan loopt je paard op hakken zeg maar?
Zeker als je gevoel niet overeen stemt met de resultaten. Laat je hoofd niet hangen. Veel hangt af van de jury.
Mooie cross, da's dan toch het belangrijkste, nee?!
dus hopelijk werkt ze wat mee...
serieus, op wat eventing zetten ze dat zo? Bedoel op de "echte" heb ik dat nog nooit gehad en k rij ondertussen bijna 3 jaar met twee paarden. K vond dat nogal ongepast eigenlijk... Ma bon, hopelijk lukt dat morgen!
Toffe knollen heb ik
.
, maar super van de cross! Was dat trouwens de jonge paardenproef die jullie moesten rijden? Wel raar zo toch? Plots grote piste en andere proef.
! Ksnap je twijfels over verkoop. Ik zou hel nu mss toch eventjes te koop laten staan, met zijn resultaten loopt hij nu wel mee in de kijker dan een twee jaar. Maar idd ook, je amuseert je er nu wel erg mee!
echt een tof beloftevol paard!!
K weet niet of ik volgend jaar terug ga... Eerst zetten ze mij in de dressuur met 2 paarden op amper 20 minuten van elkaar. Sorry ze, dat tweede paard heeft 2 toeren kunnen draven, een halve galopperen en moest dan binnen. Daarna blijkt dat ze de startlijsten veranderd hadden. Die circuleerden blijkbaar wel op het terrein, maar op hun site stonden gisteren én deze ochtend nog andere lijsten. Ik was net de combinatie die NA een rustpauze
kwam. Een rustpauze omdat ze te weinig combi's hadden blijkbaar. Maar ik was daar niet van op de hoogte natuurlijk, dus helemaal ingereden en klaar voor de cross krijg ik werkelijk 2 minuten voor mijn starttijd te horen dat ik NIET mag starten en 40minuten moet wachten...
SERIEUS
Eerst moet ik mij doodhaasten in den dressuur om dan 40 minuten pauze te gaan nemen... Echt niet kunnen. Dus k ga naar de jury om even van mijn tram te gaan maken, krijg ik doodleuk naar mijn kop gesmeten "dat ik maar geen twee paarden moet meenemen?" WHUT!!!
ze hebben al geen combi's en dan krijg ik zo iets te horen. Voor 27,5€ voor een proef (sorry als LRV ruiter vind ik dat véél geld want deze wedstrijd was niet georganiseerd zoals een VLP- eventing hoor, éérder zoals een LRV) vind ik dus dat ze wel wat vriendelijker mochten zijn. Zij veranderen zonder boe of ba de lijsten, laten daar niets van weten... Echt ik vond het niet kunnen. Nadeel van zo'n kleine wedstrijd, iedereen had natuurlijk door wie ik was en gedurende het verdere verloop kwamen verschillende mensen van de organisatie nog eens polsen (of ik nog boos was ofzo
). Allé, ik heb echt een hele fijne dag gehad hé, maar over de organisatie ben ik echt niet te spreken. Verder was het terrein wel in orde, parking ed... misschien de ondergrond wat hard (lees: bijna beton) maar daar konden zij niet aan doen...
cooooool
ik vreesde dus al dat ik niet tot de cross zou geraken
Zeker toen ik bij de inrijden meteen een flinke stop kreeg op een simpel rechtje...
Maar bon in de jumping echt goed tussen mijn benen geklemd en serieus op gehouden waardoor ze eigenlijk geen kant op kon en jaja, ze sprong alles goed, op een balkje na (mijn fout, ik hield haar zodanig op dat ze eigenlijk niet meer kon springen) Dus ik was héél blij
Dan de cross daar een stopje op een hindernis met "paard" naast, die precies die hindernis voort trok, die stop was al van ver aangekondigd, maar ik durfde er niet meer aan rijden, ik had schrik dat ze me een hele steigershow zou verkopen, dus gewoon haar laten doen en dan haar laten kijken en toen sprong ze hem wel
Allé dat klinkt raar dat ik daar blij mee ben, maar ik ben al blij als ze mee werkt en flink is. En dat was ze. Paard heeft wel een jaar niet gecrosst door mijn zwangerschap (behalve vorige week 60cm in Deurle om erin te komen) dus allé, ik ben héél blij