Lielle schreef:esje01 schreef:Wie gaat er 2e paasdag trainen in renswoude met Rob Janssen?
moi
houd er rekening mee dat we pas om twee uur beginnen
Kunnen er nog mensen bij?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zucchero schreef:Baal als een stekker. Zou maandag aanstaande crosstraining hebben, is mijn paard niet rad.Ik vond hem gisteren wel iets stijf bij de eerste passen draf, maar verder heeft hij goed gelopen. Vandaag was hij overduidelijk niet regelmatig: flinke slag in zijn wiel. Echt zooooooo stom!! Een lang paasweekend voor de deur en ik sta naast mijn paard ipv er op.
Hopelijk hebben jullie meer geluk en kunnen jullie fijn rijden!
Jenny_S schreef:Dat is zeker balen
Dat wordt vertroetelen dan maar
). Heerlijk geborsteld. Helaas zijn haar voeten achter te kort, dus we zijn maar niet gaan wandelen. In plaats daarvan even naar de ruitersportzaak geweest en biotine gehaald. Heb zonder geprobeerd, maar dat is gewoon niet haalbaar. (heb meteen een rijbroek, oordingetje en 2 paar sokken gekocht
)
Het was wel vreselijk gezellig en ontspannend om zo met ze te tutten. Was tegen 6en thuis en heb nu alweer zin om naar stal te gaan!

een super mooie Equiline witte rijbroek met bloemige plastic als zitting, witte handschoentjes en een weide halster rijker:) en dat nadat ik vrijdag al een super mooie nieuwe cap had gehaald. Ik kan poepie chique op wedstrijd straks! Had namelijk ook al 3 maanden nieuwe laarzen in de kast! Dus zinnnnnn
... Kan me voorstellen dat je ontzettend baalt dat je niet naar een crosstraining kunt .. Maar wat vervelend dat je de oorzaak niet kunt vinden... laten we hopen dat het weinig is! Wel fijn zo eens een dagje troetelen. Doet vast goed 

Binnenkort is er toch ook weer training in Ermelo?