Maar goed, ga je op trainingsweek, werken ze ook een paar dagen achter elkaar harder dan normaal.
dus hij zal het best overleven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marjan1984 schreef:Ik heb me vanochtend opgegeven voor Chaam, ik zie wel of ik er wel of niet bij zit.
Anders op de wachtlijst, er vallen er toch nog altijd af.
Nickeltje schreef:Hoe weten jullie wanneer die inschrijving geopend is dan?
Ik kan op hun eigen site niets vinden over een vraagprogramma, behalve een nieuwsbrief. Maar ook niet echt een mededeling over waar je je inschrijving heen mailt...
Zelfde geldt voor Etten-Leur, hoe en waar vind men wanneer daarvoor de inschrijvingen openen?
Baalde al dat ik hem misschien niet kon rijden i.v.m. stage. Maar dat is dus ook niet meer zo. Citaat:De KNHS heeft het vraagprogramma niet gepubliceerd zoals wij het verstuurd hebben. Er moet inderdaad nog 2,50 bij opgeteld worden voor de breekbomen. De KNHS Zou het aanpassen maar daar hebben ze niet zo'n haast mee geloof ik. Als jij het op bokt wilt zetten graag

Evony schreef:De KNHS stond het niet toe bij wieringerwerf en ermelo vorig jaar.
Vind het ook een behoorlijk grote belasting, zeker voor een paard onder de 7 jaar en zou het zelf nooit doen![]()
Probeer zelf dit jaar eigenlijk zelf minstens 2 weken tussen een cross te hebben.

annikavolder schreef:Ik baal dat de B op vrijdag is, las op een poster eerder in dit topic dat de B op zaterdag zou zijn?!
manic schreef:Joki schreef:manic je zou ook nog Chaam, Markelo, Maarsbergen kunnen doen die mogen wel na elkaar
Chaam (25 maart) en Markelo (31 mrt/1 april) zitten toch ook te dicht op elkaar voor de B? Of is het B paarden in Markelo op 1 april? Dan zou het net kunnen...