[SGW] Wedstrijdkalender 2012

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:49

Het valt zo maf, EL op maandag en MB op vrijdag, 3 daagjes er maar tussen.
Maar goed, ga je op trainingsweek, werken ze ook een paar dagen achter elkaar harder dan normaal.
dus hij zal het best overleven. ;)

Evony

Re: Wedstrijdkalender 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:53

De KNHS stond het niet toe bij wieringerwerf en ermelo vorig jaar.
Vind het ook een behoorlijk grote belasting, zeker voor een paard onder de 7 jaar en zou het zelf nooit doen :n
Probeer zelf dit jaar eigenlijk zelf minstens 2 weken tussen een cross te hebben.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:55

Marjan1984 schreef:
Ik heb me vanochtend opgegeven voor Chaam, ik zie wel of ik er wel of niet bij zit.
Anders op de wachtlijst, er vallen er toch nog altijd af.

Hoe weten jullie wanneer die inschrijving geopend is dan?
Ik kan op hun eigen site niets vinden over een vraagprogramma, behalve een nieuwsbrief. Maar ook niet echt een mededeling over waar je je inschrijving heen mailt...

Zelfde geldt voor Etten-Leur, hoe en waar vind men wanneer daarvoor de inschrijvingen openen?

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:01

Dan ga ik voor MB.
Ik heb ook nog nooit 2 crossen vlak achter elkaar gereden, zat altijd zeker 3 weken tussen.
Qua springen (parcoursen) merk ik wel dat hij fijner springt waneer hij vaker mee gaat.
Crossen doet hij eigenlijk altijd wel goed en loopt ze altijd makkelijk uit.
Maar zo vlak op elkaar is inderdaad wel pittig.
wel balen dat het zo dicht op elkaar is.
Chaam red ik niet omdat dat te dicht zit op mijn trainginsdagen bij Alice.
Dus dan wordt MB mijn eerste cross dit seizoen, er komen er nog zat, dus ik moet niet zeuren. ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:09

Nickeltje schreef:
Hoe weten jullie wanneer die inschrijving geopend is dan?
Ik kan op hun eigen site niets vinden over een vraagprogramma, behalve een nieuwsbrief. Maar ook niet echt een mededeling over waar je je inschrijving heen mailt...

Zelfde geldt voor Etten-Leur, hoe en waar vind men wanneer daarvoor de inschrijvingen openen?

Het goedgekeurde vp van Chaam staat op de site van de KNHS. Daar staat geloof ik ook dat je per 1 januari in kunt schrijven. EL heeft nog geen vp, maar je kunt al wel inschrijven. Zie de homepage van de site.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:16

Dankjewel Sim, ga het meteen regelen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:21

Begrijp ik nu goed dat als ik Etten Leur op 9 april rijd, dat ik dan Maarsbergen niet kan rijden op 13/14 april?

Ik begin nu te twijfelen of ik dan niet beter Markelo/Maarsbergen op kan geven ipv Chaam/Etten Leur.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:24

Top dat het L/ M in Maarsbergen op de zaterdag is. :D Baalde al dat ik hem misschien niet kon rijden i.v.m. stage. Maar dat is dus ook niet meer zo.

Voor de B is dat inderdaad zo Manic.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:27

las een keer iets over maarsbergen tegelijk met westerbork? maar die vallen toch weekend na elkaar?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:50

xxitsmexx schreef:
las een keer iets over maarsbergen tegelijk met westerbork? maar die vallen toch weekend na elkaar?

nee westerbork is ook 14 en 15 april. Wel jammer idd voor de B ruiters wat betreft Etten Leur en MB dan moet je daar ook tussen kiezen. Voor de L heb je steeds twee weken, ideaal...

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:58

manic je zou ook nog Chaam, Markelo, Maarsbergen kunnen doen die mogen wel na elkaar

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:06

Bericht van Michelle Vink van Chaam:

Citaat:
De KNHS heeft het vraagprogramma niet gepubliceerd zoals wij het verstuurd hebben. Er moet inderdaad nog 2,50 bij opgeteld worden voor de breekbomen. De KNHS Zou het aanpassen maar daar hebben ze niet zo'n haast mee geloof ik. Als jij het op bokt wilt zetten graag

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:23

Voor Markelo (Potdijk) kan je inschrijven als het vraagprogramma online komt bij de KNHS ( geen idee wanneer dat is......)
MB kan je inschrijven vanaf 1 februari.
Ik baal dat de B op vrijdag is, las op een poster eerder in dit topic dat de B op zaterdag zou zijn?!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 04:55

Wat raar want in mijn kalender (van knhs site) staat wbork.het weekend na maarsbergen.
Snap er niks meer van.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 05:15

Op de eventingkalendervergadering, waar ik ook was, is uitgebreid gesproken over het samenvallen van Westerbork en Maarsbergen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 06:51

Joki schreef:
manic je zou ook nog Chaam, Markelo, Maarsbergen kunnen doen die mogen wel na elkaar

Chaam (25 maart) en Markelo (31 mrt/1 april) zitten toch ook te dicht op elkaar voor de B? Of is het B paarden in Markelo op 1 april? Dan zou het net kunnen...

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 07:59

Evony schreef:
De KNHS stond het niet toe bij wieringerwerf en ermelo vorig jaar.
Vind het ook een behoorlijk grote belasting, zeker voor een paard onder de 7 jaar en zou het zelf nooit doen :n
Probeer zelf dit jaar eigenlijk zelf minstens 2 weken tussen een cross te hebben.

Nu snap ik er niets meer van.
MAG je Etten Leur en Maarsbergen in de B nu wel of niet achter elkaar starten?

(nog even los van of ik dat wil. Kunt je altijd nog bedenken om beiden in te schrijven. Niemand die jou belooft dat je EL ook echt mag rijden en niet uitgebeld wordt in het springparcours of afgelast wordt vanwege het weer)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 08:11

Je mag max 2 weekendden achter elkaar starten, dat os zo met EL en MB in de B. Maar omdat het zondag en vrijdag is wordt er over gepraat. Wil je zeker weten of t wel/ niet mag moet je t KNHSmailen. Die kunnen vast duidelijkheid bieden!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 08:24

Texelse, ja daarom ging ik twijfelen maar op kalender valt het na elkaar vandaar de vraag.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 08:31

en nu breng je mij dus ook aan het twijfelen....

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 08:53

Vorig jaar was er aan de hand van Ermelo / wieringerwerf ook gemaild en toen mocht het niet weet ik nog.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 09:03

annikavolder schreef:
Ik baal dat de B op vrijdag is, las op een poster eerder in dit topic dat de B op zaterdag zou zijn?!

Inderdaad stond er op de poster dat het dit jaar omgedraaid zou zijn. Maar omdat er in het VP en op de site van MB staat dat de klasse B op vrijdag is, heb ik gister gemaild. Ik heb daarop de reactie gekregen dat mijn aanmelding om te helpen wordt omgedraaid. Ik concludeer daar dus uit dat de klasse B inderdaad op vrijdag is en ik op zaterdag in het parcours sta te staan met mn fluitje en kan kijken naar hoe het echt moet ;)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 09:19

Dus voor de B-ers is het of Chaam en Etten-Leur/Maarsbergen/Westerbork OF Markelo en Maarsbergen/Westerbork. Correct?

Ik begin nu eigenlijk heel erg te twijfelen. Heb al ingeschreven voor Chaam, maar Markelo/Maarsbergen klinkt net iets aantrekkelijker.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 09:27

Even advocaat van de duivel spelend: Waarom zou je de KNHS bellen om te vragen of je EL en MB achter elkaar zou mogen starten? Het reglement zegt max twee weekenden achtereen. De maandag valt in het pinksterweekend en de vrijdag van MB hoort bij het weekend daar op... Of er nou 4 of 5 dagen tussen zit maakt nou ook weer niet zo veel uit lijkt mij... (want als EL op zondag zou vallen, had niemand er vragen bij gesteld)
Natuurlijk moet je voor jezelf wel de afweging maken of het niet te kort op elkaar is, maar dat is ieders eigen verantwoordelijkheid toch?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 09:34

manic schreef:
Joki schreef:

Chaam (25 maart) en Markelo (31 mrt/1 april) zitten toch ook te dicht op elkaar voor de B? Of is het B paarden in Markelo op 1 april? Dan zou het net kunnen...

Klopt zit ook dicht bij elkaar. Daarom sla ik zelf Markelo over en pak alleen Chaam en Maarsbergen.