Dan is het niet fijn om zo'n steile afdaling te hebben , maar altijd nog beter dan ph ..
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Eef_Bam schreef:en wat er voor de M en Z stond gebouwd..
muts_marijke schreef:Dat verwacht je wel he Madelene, maar vaak is zo'n crossbouwer niet van plan te veranderen. Hij vind afstanden dan wel kloppend of hindernissen wel mooi zo. Maar hij moet ook gekeurd worden en als die meneer het ook goed vind zo, kan ik mij niet voorstellen dat ze toch een andere cross gaan bouwen.
Wij hebben al een aantal jaar een te makkelijke cross (vergeleken met andere crossen) met niet altijd even mooie afstanden ... maar er veranderd echt niets hoor. En dat vind ik soms wel jammer.
Joki schreef:Sanurie moest je vorig jaar met de tripalon van Toldijk ook je officiele dressuurniveau rijden? Ik zou zo graag een paar klasses lager starten omdat het de eerste keer wordt dat Ferrose alles achter elkaar loopt en ik dan een M2-proef niet eens voor wp rijden totale onzin vind
sanurie schreef:Joki schreef:Sanurie moest je vorig jaar met de tripalon van Toldijk ook je officiele dressuurniveau rijden? Ik zou zo graag een paar klasses lager starten omdat het de eerste keer wordt dat Ferrose alles achter elkaar loopt en ik dan een M2-proef niet eens voor wp rijden totale onzin vind
Nee, iedereen start gewoon B dressuur!! Al vind ik het soms niet helemaal eerlijk. Dan rijden mensen mee met een paard en die zijn bijvoorbeeld m2 geklasseerd en mogen al naar het z1, die rijden dan vaak toch heel wat hogere punten. Maar bij jou gaat het gewoon ook niet lekker, dus dan vind ik het minder erg
Wel slim om toldijk inderdaad even een mailtje te sturen! Thanks voor de tip!