Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GvdT schreef:Vandaag weer heerlijk getraind. Ze had me wel 2 keer te pakken op een smalletjemaar ze deed wel in 1 keer de hoge afsprong het water in. Dus daar heeft ze het weer helemaal goed gemaakt
![]()
Talida schreef:En wat gebeurde er toen ik je ineens heeeel hard voorbij zag gaan?
of was dat hetzelfde euvel?
Goed he ik heb die ene dikke (naast dat kruisje op het rijtje) als laatste gedaan,
miss_jumpy schreef:Vanmorgen lekker getraind in Moordrecht. Veel puntenwerk en combinaties met gebroken lijnen enzo gesprongen, en de hoge afsprong in het water. Alleen aan het einde van de les stopte Os opeens voor de trakhener, en toen koste het ERG VEEL moeite om er toch overheen te komen...?? Hij sloeg echt helemaal af?? Ik snap het nog niet helemaal, maar waarschijnlijk was hij het helemaal zat met al die korte lijntjes en bochtjes? En natuurlijk bagger, dat zuigt nogal, is best zwaar.
Nou ja, ik zal morgen nog wat foto's plaatsen, heb er niet veel want vriendje was vanochtend nog iets duffer dan ik was, dus die was niet echt in een fotografeer bui![]()
minnie_muis schreef:Vief, Kim en Ilse gefeli met de prijzen! En RK super gereden! Nou ik stond bij de piano! En vief jou heb ik nog wel zien springen! Verder RK gemeet en AntheaV ook. Alhoewel ze het zelf niet doorhad!
missmuts schreef:RK: ik weet idd van nietsVertel eens, wanneer was dat?