Ik deed mee in Anzegem
dressuur ging al niet helemaal zoals ik wou. Met mijn verstrooide hoofd verkeerd gereden en voor de rest ook wat gesukkel van mijn kant. Gisteren zware heuveltraining en kine was geen goed idee. Komt niet ten goede aan mijn houding
soit ik weet dat we geen dressuurtoppers zijn en ook nooit zullen worden, maar dit kon wel beter. Inspringen was in de binnenpiste, sprong hij super. Heel los en ontspannen allemaal geen probleem, ook wat boven de hoogte van het parcours. Maar intussen was het dus keihard beginnen regenen en tegen dat ik mocht starten was de piste 1 gigantische waterbak. Nog nooit gezien. Stond letterlijk 10 cm water op. De 1 ging nog super ondanks dat hij gigantisch afgeleid was door het gespetter, maar oxers... vertrouwen echt foetsie. Stop op 2 en 4. Wel nog uitgereden en dan terug in de binnenpiste nog wat gesprongen. Niets aan de hand
maar geen fijn gevoel. Dan vanavond terug om de cross te verkennen maar had al half in mijn hoofd om niet te starten. Cross bekeken.... holy oliebol!!!! Zitten toch paar dingen in dat ik dacht no way. Dus ik blijf lekker thuis morgen
te ambitieus voor ons. Andere keer beter.