Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar of dat SGW of HK moet zijn weet ik niet... Wat denken jullie?
Eerst nog naar paard!
Doet er iemand mee in Anzegem? Indien ja, veel succes!!
Wss bokt wat pagina's weg gegooid ofzo... Nuja is niet zo belangrijk.
dressuur ging al niet helemaal zoals ik wou. Met mijn verstrooide hoofd verkeerd gereden en voor de rest ook wat gesukkel van mijn kant. Gisteren zware heuveltraining en kine was geen goed idee. Komt niet ten goede aan mijn houding
soit ik weet dat we geen dressuurtoppers zijn en ook nooit zullen worden, maar dit kon wel beter. Inspringen was in de binnenpiste, sprong hij super. Heel los en ontspannen allemaal geen probleem, ook wat boven de hoogte van het parcours. Maar intussen was het dus keihard beginnen regenen en tegen dat ik mocht starten was de piste 1 gigantische waterbak. Nog nooit gezien. Stond letterlijk 10 cm water op. De 1 ging nog super ondanks dat hij gigantisch afgeleid was door het gespetter, maar oxers... vertrouwen echt foetsie. Stop op 2 en 4. Wel nog uitgereden en dan terug in de binnenpiste nog wat gesprongen. Niets aan de hand
maar geen fijn gevoel. Dan vanavond terug om de cross te verkennen maar had al half in mijn hoofd om niet te starten. Cross bekeken.... holy oliebol!!!! Zitten toch paar dingen in dat ik dacht no way. Dus ik blijf lekker thuis morgen
te ambitieus voor ons. Andere keer beter.
. Super jammer van je jumping. Heb er van nog gehoord.
? Maar dan staat het alvast klaar voor over 50 pagina's
. Tegen slordig gaat het best snel!
je weet dat hij pijn heeft, maar het was wel een komisch gezicht.
Bij ons heeft het dus geen drup geregend...
Is gewoon vanop een bepaalde plaats te vertrekken... En op zich, dressuur voor de cross kan geen kwaad hé, als het eventing is, doen ze dat toch ook?

voor kvb1 (klimvaardigheidsbewijs).
(hindernis zes, giga bak met borstels die ook nog relatief smal was). Denk dat ik mij misschien toch nog inschrijf voor Merksplas of Heusden 80. Wil nu ook niet het seizoen afsluiten met een stom ritje
De piste stond inderdaad volledig blank. Heb er een filmpje van, is precies of ik in een waterbak rijd. Had echt de pech om net aan het einde van de bui te zitten dus water van onder en van boven
Maar ben blij dat ik zondag niet gestart ben, moest die dag toch ook helpen verhuizen bij familie dus. Hier zal het deze winter ook terug wat meer les worden. Ligt alweer 4 maanden stil en dat voel ik toch wel
alé ik herkende hem van uw foto's en gokte toen al dat hij dus wel uw vriend moest zijn :p ik zou trouwens gewoon zaterdag dressuur starten en zondag cross. Dat moet op zich geen probleem zijn voor een paard in conditie. Zoals Antonius zegt, op een eventing doen ze dat ten slotte ook.
visjes kijken. Maar geen ambities hier, een vakantieduikje is meer dan voldoende voor mij
Succes bij Tom, hoor er ook veel goeie dingen over. Gelukkig nog nooit nodig gehad, dat mag zo blijven.