[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:40

Snoek, als je bandje lam is, kun je hem ook vastzetten met een paar haaltjes (naald en draad).
Corion was die buitenrit ook zo geflipt inderdaad :') Was alleen nog maar alleen met hem naar buiten geweest!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:46

Dat is dan een goed plan idd. Ik neem mijn cap ook heel vaak mee aan het bandje, misschien dat ie daarom steeds weer groter wordt.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:53

De nieuwe titel moet in elk geval 'domme dozen' bevatten. :D

Net nog autorijles gehad, ging wel goed. Nog een paar lessen en dan mag ik voor examen.
Heb er nu 18 gehad.
En zo shoppen bij ruitersport Huvers in duitsland, daar vermaak ik me wel. :D
Dan nog hopen op een leuke springles vanavond. Voor het eerst van mijn dressuur instructrice en gezellig met 2 anderen!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:02

Snoekiej schreef:
Dat is dan een goed plan idd. Ik neem mijn cap ook heel vaak mee aan het bandje, misschien dat ie daarom steeds weer groter wordt.
:D

Danielle veel plezier met shoppen en springen!

Bianca: takkeweer is nu ook hier :Y) .

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:03

Snoek, enkel het benen gedeelte :) Dus buigproef, draven op harde volte, draven op zachte volte. En dan dus de pezen laten echoën.
joki leuke titel! Denk inderdaad wel dat die iets te lang is. Domme dozen zou er eigenlijk wel in moeten bij het nieuwe topic ja! haha!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:06

De DD's crossen door............

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:08

Is het misschien ook een idee om het volgende deel in het HK gedeelte te zetten? Dan worden we misschien minder gestoord, en kunnen meelezers zonder 25 nuttige berichten ook niet meelezen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:11

Daar heb ik niet echt een mening over Snoekiej. Maakt mij niets uit.

Heb net even de opening weer doorgenomen, maar die tekeningen zijn toch echt wel geweldig :') !!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:14

Ik stem op de HK :j

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:14

Joki: leuke titel :D
Sann: zet hem op! En niet stoppen hoor!
Shanouk: leuke foto's!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:15

Ik stem ook voor hk!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:19

Ik als vaste meelezer stem ook voor HK :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:38

Maar je kunt in HK toch wel meelezen alleen niet reageren (tenminste je moet eerst nuttige berichten hebben?).
Of heb ik dat mis?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:43

@ Snoek jou bandje mag rustig zo los hangen als het hoofdgedeelte maar strak genoeg om je hoofd zit. Een goed passende cap moet blijven zitten zonder bandje als jij op je kop hangt :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:47

Mij maakt het niet uit of het in de HK komt of niet
MM dat lijkt mij niet waar. Als jij je bandje niet om doet bij zo'n verstelbare cap blijft die echt niet zitten. De mijne allebei in elk geval niet, maar nu begin ik door jouw bericht te twijfelen of de mijne wel passen dan? Mijn vorige cap die niet verstelbaar was bleef misschien wel hangen, die zat iets meer om mijn hoofd heen (meer raakvlak zeg maar) Mij is altijd geleerd dat een cap of helm waarvoor dan ook, strakker op je hoofd moet gaan zitten wanneer jij je mond helemaal open hebt. Ik heb mijn bandje zelf altijd gewoon aangesloten.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:48

Welkom in de [HK] Huiskamer!

Motivatie en toelichting op het forum
De Huiskamer is bedoeld voor alle gezellige kletstopics met gelijkgestemden. Je kunt hier, in tegenstelling tot op andere fora, "legaal" slowchatten en offtopic gaan. In je HK-topics kan je je vrienden spreken of gezellig kletsen met andere gebruikers. De berichten die je in de HK plaatst tellen, omdat je hier ook mag slowchatten, niet mee voor je totale aantal berichten.

Vaste regels
Besloten topics zijn niet toegestaan. In theorie zijn alle gebruikers overal welkom en het is dus niet de bedoeling om gebruikers uit je topic te weren. Aan de andere kant vertrouwen wij op je gezonde verstand en gaan wij ervan uit dat je niet opzettelijk een topic zal opzoeken om daar één of meerdere gebruikers te ergeren.
In de Huiskamer willen we een losse sfeer creëeren en zorgen dat iedereen of een fijne manier met elkaar kan kletsen. Daarbij hoort ook een respectvolle houding tegenover anderen: onderling andere gebruikers, topics of zaken buiten Bokt op een negatieve manier bespreken is niet toegestaan.
Binnenvallen in een ander topic is ook niet de bedoeling. Onder binnenvallen verstaan wij het plaatsen van negatieve berichten zonder intentie om verder mee te gaan posten over de onderwerpen in dat topic.
Ook in de Huiskamer is het niet toegestaan om onbevestigde Rhino en droes gevallen te bespreken.

Richtlijnen
Als je wilt mee gaan kletsen in een topic dat al een tijdje loopt, kan het in het begin lastig zijn. De gebruikers van dat topic kennen elkaar, er zijn al veel dingen besproken en als nieuweling kan je natuurlijk niet honderden pagina's gaan bijlezen. Daarom vragen wij de gebruikers om zichzelf in de eerste post in een topic kort voor te stellen. Een tip: lees eerst enkele dagen mee in het topic, zodat je weet wat er op dat moment speelt. Je melden in een topic waar net een onenigheid heerst, kan bijvoorbeeld niet bepaald handig zijn.
Topics gaan op slot wanneer ze de 500 bladzijden hebben bereikt. Dit doen we om te voorkomen dat het databeest van zijn stokje gaat. Om andere redenen worden topics niet op slot gezet, tenzij er zware regels worden overtreden (denk aan cyberpesten et cetera).

Als laatste willen we nog zeggen: onthoud dat Bokt er is voor iedereen. Houd het dus gezellig voor iedereen!

Dit staat vermeld in het Huiskamer topic..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:53

@ annetje dan heb je of geen hoofd voor een verstelbare of hem niet strak genoeg aangedraaid. Ook een verstelbare moet als jij hem opzet en aandraait blijven zitten zonder kinbandje :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 17:46

Anne die cap die jij hebt vond ik sowieso ondingen, zakte op het strakste nog van mijn hoofd. :x

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 18:58

Mootje schreef:
Ik stem op de HK :j

Je ava wijzigen.... }>

het maakt mij niet uit welk kamer we in gaan en wat betreft domme dozen, inmiddels hebben we ook een paar kerels die leuk mee kletsen... :P

heb ik het takkeweer jullie kant opgegooid ... O:) sorry...... :D maar regende en waaide hier echt de tuin uit. Hoop dat het morgen beter is want dan wil ik juist de boel even flink snoeien...

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 19:16

Nog een titelidee: crossende domme dozen en een enkele het, hier is #20 alweer

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 19:37

Die is leuk Joki!!!
Ben benieuwd of Marijke de ananas al op heeft....

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 19:42

deel 20 is zo moeilijk rijmen dat TIG.....het einde IEN.....wie niet weg is is gezien, rijmde allemaal leuk....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 19:46

Deel 20, dat we domme dozen die crossen zijn spreekt voor zich.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 19:48

@ Danielle gefeli!!!
@ Bianca jammer kan filmpje niet zien....
@ Sann pfff wat een kl@te school!!
@ MM ligt indd aan die vreselijke verstelbare caps! Ik heb zo toen met een val mn neus gebroken! Breuk nr 2!

Vandaag weer zo heerlijk gedressuurd!! Misschien van de winter toch maar weer is een x starten!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 19:49

Ik ben echt heel slecht in leuke zinnen verzinnen.... Als we naar de HK gaan plaats iemand dan een linkje?! Anders vind ik het opzeker nooit terug :D