[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 07:24

bianca1980 schreef:
. Ik wil heeeeeeel graag zondag de les in minderhout kunnen rijden, dus doe er nu alles aan op tijd te kunnen rijden... :o
Als het maar even gaat ben ik er gewoon bij (desnoods met een aspirientje...)

Het is zaterdag he, Bianca.

Margriet_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 08:18

Goedemorgen!
Klinkt niet goed Bianca. Hopelijk helpt die chiropractor.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 08:39

Goedemorgen!
Bianca :(:) , doe voorzichtig!!
Lekker weertje!! Zit je hier tussen de vakantievierders, kom je vroeg bij het washok, staat de wasmachine al weer volop te draaien!! Wat doen die mensen in hun vakantie......................... In ieder geval iets anders dan ik doe :+ .

btw, al weer pagina 450.... hoezo heeft iedereen het druk.... :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 08:47

Goeiemorgen :)

Texelse := wat een lol zo vroeg gaan wassen in je vakantie!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 08:49

Margriet, ik heb je een PB gestuurd.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 08:50

Moggel!
Snoek, ik ga dan toch liever naar Biddinghuizen. Ben ik nog niet geweest dit jaar.
Jantine, als donderdag je training niet doorgaat, kunnen we misschien samen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 08:56

Ik ga maandag springen en dressuren :+

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 08:57

Bianca dat klinkt echt niet fijn
Sanurie fijn dat je crosstraining wel goed ging. Wel pijnlijk met je knie.

Zo nog even gaan rijden en daarna komt de kraker voor Ferrose. Ze is al veel beter dan 2 weken terug maar toch nog net niet goed genoeg
Laatst bijgewerkt door Joki op 07-06-11 09:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 08:58

Ik neem altijd zo veel kleren mee op vakantie dat ik niet hoef te wassen :+

Vriendje had het weer goed voor elkaar.... Ik heb afgewassen, zijn keuken een grote schoonmaakbeurt gegeven, gekookt en de bedden opgemaakt, hoezo verwend O:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 08:58

Mag je die Pavo Eplus onbeperkt doorvoeren Joki? Daar zit geen Selenium in?

Corien, ik wilde eigenlijk morgenavond springen, maar er is geen springles. Jammer. Maar ik hoorde van schoonzusje dat Jer toch een beetje stijf was, dus zo erg is het ook weer niet!

Edit: Je bent te goed voor hem, Mootje ;)

Mijn moeder had trouwens gister gezien dat ik maar 1 weigering aangerekend had gekregen in Oudkarspel. Dat zou op zich nog wel kunnen kloppen omdat ik bij de eerste stop de hindernis nog niet echt aangereden had..... dus dan heb ik alleen de lijn gekruisd. Maar nu is de lijst weer van startlijsten verdwenen volgens mij....

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:06

Ik heb net gelezen op de verpakking. Er zit wel selenium in, maar er staat nergens iets van dat je een pauze moet inlassen. Er staat slechts dat het een aanvullend supplement op het voer is

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 09:07

Selenium mag je niet te lang doorvoeren, dat is dan juist weer slecht voor de nieren! Dan zou je beter een supplement kunnen zoeken met alleen vitamine E.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:13

Goeiemorgen!

Gister granen gekocht voor TG, maar eens proberen rustig op te bouwen. Kijken wat ie doet.
Vanmiddag gaat schoonmoeders met de hond naar de DA. Want we worden echt gek van het gejank en gepiep. Ze wil toch weten of ie geen pijn heeft.

Noor, neem je dan les van Alice?
Bianc, zou leuk zijn als je zaterdag kan rijden in Minderhout!
Mo, jij bent echt te goed! Hij is zeker verwend!
Evie, ik zag je met Bam naar de dressuur stappen zondag maar hij ziet er goed uit. Een stuk slanker?
Corien, slecht geslapen?
Eef, heb je al je nieuwe bit?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:13

MargreetW schreef:
Margriet, ik heb je een PB gestuurd.

Gezien (dank je wel), en inmiddels beantwoord. Het verbaast mij ook steeds dat dat kleine "nulletje", zo onopvallend, toch zo in het oog springt zodra daar een ander getalletje staat. Hebben jullie dat nu ook? of heb ik daar een extra antenne voor ofzo?

Mootje, dat doe je niet goed. Dat hoort een beetje andersom te zijn hoor. Het beetje huishoudelijke kwaliteiten dat een man heeft, leren ze heeeeel snel weer af als je het een paar keer van ze overgenomen hebt.

@Noor: Voor zover ik het kon zien had je de problemen op ruime afstand, maar ik stond net te ver weg om goed te kunnen beoordelen. Maar wat ik gezien heb waren de problemen dusdanig dat 2 stops mij ook niet verbaasd had. Maar nogmaals, ik stond te ver weg.

Uitslagen zijn even weg. Even contact gehad, en geadviseerd om alles weg te halen en eerst te zorgen dat het goed voor elkaar was voor het weer gepubliceerd werd. Beter wat later en goed, dan direct en met fouten.

Zo, en 3x raden wat ik ga doen? Nee, niet te paard of zo, gewoon weer aan de sop.... En eigenlijk is dat helemaal mijn hobby niet, ik hou niet van huishoudelijk werk. Mest liever de stal, dan dat ik de kamer stofzuig, maar met huisjes en appartementen is het weer anders natuurlijk. Dan hoef je niet echt rotzooi op te ruimen. Alles wat er in hoort staat er in en blijft er in. Thuis moet ik bedenken of ik dingen wil bewaren, en zo ja, waar, en wat ik weggooi. Nou ja, lekker weer, dus komt weer goed. Margreet zit in de wacht bij de belastingdienst, en dat vind ik nog vervelender.

Werkze, rijze allemaal!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 09:22

texelse schreef:
@Noor: Voor zover ik het kon zien had je de problemen op ruime afstand, maar ik stond net te ver weg om goed te kunnen beoordelen. Maar wat ik gezien heb waren de problemen dusdanig dat 2 stops mij ook niet verbaasd had. Maar nogmaals, ik stond te ver weg.

Daarom was ik ook van 2 weigeringen uitgegaan, Texelse :j . Maar achteraf zou het wel kunnen kloppen als er maar 1 is aangerekend. Het was echt nog een beetje in niemandsland tussen 5 en 6. Maar goed, we wachten het af! :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:25

Je bent te goed voor je vriendje Mootje, pas maar op. Straks is hij eraan gewend. ;)
Ik heb inderdaad nog meer foto’s van Vero Snoek. Zal vanavond wel ff mooie uitzoeken en showen. Zit nu op school. Zuur dat Vorstin het niet opeet. Met honing ofzo erdoor heen ook niet?
Zou fijn zijn Noor als je toch maar 1 weigering hebt! Als het stuk voor de hinernis was is het inderdaad geen weigering.
Leuke foto’s Sussie.
Succes bij de Chiropractor Bianca. Wordt Bull voor je gereden deze week of ga je er zelf nog op vandaag of later?
Succes maandag dan alvast Corien!

Gisteren uit school gelijk na springles geweest, ging niet heel lekker in het begin. Uiteindelijk wel lekker gereden. Daarna door naar vergadering voor CH en dat werd weer laat. Zit nu op school, zouden om 9 uur gaan oefenen maar vriendin met wie ik ga oefenen heeft vertraging. Lang leve de NS. ;)
Heb ook het polscentrum weer opgebeld… Nou begint mijn andere pols ook. Ze hadden me er voor gewaarschuwd, maar het was afwachten hoe het ging. Niet dus… Nu 2 pijnlijke polsen en kijken hoe dat nu verder moet. :\

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:30

Sann: balen van je polsen! Kunnen ze er iets aan doen?
Bianca: wat balen dat je zo in de kreukels zit. sterkte bij de chiropractor!
Noor: Als het tussen 2 hindernissen in was zou je geen weigering moeten hebben. Maarjah wat hindernisjury's ermee doen is altijd afwachten.
Mootje: is te goed voor haar vriendje ;)
Shanouk: kun je die korrels niet fijn maken en dan mengen met appelmoes in een grote spuit? Het zou toch wel fijn zijn als ze haar supplementen binnen kreeg.

Zometeen maar weer eens gaan werken. Eerst even douchen nog. Vanavond les geven en daarna vergaderen. Het zal weer wel laat worden vrees ik.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:32

Lastig Shanouk! En ze eet het uiteindelijk ook niet 's nachts ofzo op als je het gewoon door de brokken doet?

San, ai das niet zo mooi! En nu, rust?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:37

Weet dat nog niet precies. Ze zeiden de vorige keer dat het enige wat ze kunnen doen als de therapie niet helpt vast zetten was. Maar dat wil ik niet want dan verminderd de beweeglijkheid in mijn pols te veel. Volgende week erheen, dan maar kijken. Rust is eigenlijk geen optie.. Over 2 weken tentamens en in september al op stage.
Succes op je werk Sussie, bevalt het nog?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 10:08

_Sim_ schreef:
bianca1980 schreef:
. Ik wil heeeeeeel graag zondag de les in minderhout kunnen rijden, dus doe er nu alles aan op tijd te kunnen rijden... :o
Als het maar even gaat ben ik er gewoon bij (desnoods met een aspirientje...)

Het is zaterdag he, Bianca.

oeps ooh ja.... :o? heb steeds zondag in mijn hoofd.

Sann @ Bull had gisteren vrij en vandaag en wellicht ook de rest van de week longeer ik hem zodat ik mijzelf een beetje kan sparen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 10:09

@ Karen, ik heb nog helemaal niet naar Biddinghuizen gebeld hoor. Misschien kan het helemaal niet :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 10:40

Goeiemorgen!
Hier weer uitgeslapen :+. Ga nu weer schoonmaken, dan heb ik dat voor deze week gehad.
Daarna dressuurles op Vorstin, kan mijn instructrice ook even zien hoe het nu gaat. Gisteren had ze een flinke bui op haar kop gehad, en ze was ondanks dat ze buut krijgt niet fijn. Dagen hiervoor was ze wel fijn. Wil deze week eigenlijk ook nog een sprongetje maken of crossen. Dat mocht gewoon van de DA, en misschien is het ook wel goed om te doen nu ze nog buut krijgt. Kan ze leren dat het echt geen zeer doet. Maar twijfel nog tussen crosstraining in Minderhout en springles van Michiel. Zou voor mijn eigen plezier liever gaan crossen, maar wil eigenlijk wel graag dat Michiel haar ziet lopen, zodat we haar een beetje kunnen beoordelen. Meespelende factor is alleen ook dat ik na de DA rekening behoorlijk blut ben :o

Je hebt je vriendje goed verwend Mootje!
Ben benieuwd hoe T het gaat doen op de granen Karen. Welke heb je uiteindelijk gekocht? En helaas vindt ze dit zo erg stinken dat ze echt haar hele bak voer laat liggen.
Zou wel lekker zijn als ze maar 1 weigering gerekend hebben Noor!
Wat klo.te van je pols Sannn. Wat moeten ze daar nu mee doen?
Sussie, de korrels zijn niet fijn te malen, dat heb ik helaas al geprobeerd. Het past gewoon niet door de spuit.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 10:46

Jeetje san das flink balen zeg van je polzen :(:)
Karen ja weinig slaap gehad, net wel ff ingedut toen ik op het wacht scherm :z

Tis hier weer droog gelukkig, Danny zijn dek mag vanaaf weer af :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 10:47

Ik ben net heel ambiteus bezig geweest door Coco op te geven voor Gorssel! Dus de eerste paar maanden heb ik nog wat werk aan de winkel ;)

Shanouk merk je zelf al verschil bij Vorstin? Ik vond het toen zo erg om te merken dat mijn hengstje ineens wel braaf was met rijden toen hij aan de buut stond. Dat geweldige beest kreeg al een naam omdat ie zo lastig was maar hij bleek ook echt gewoon pijn te hebben. Dat was voor mij wel het omslagpunt om uiteindelijk toch een keuze te kunnen maken die voor het paard beter was. Natuurlijk hoop ik voor jou dat Vostin wel op knapt van de behandelingen!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 10:52

Gezellig ik zie net dat Karen en ik beide op de lijst staan voor Maarsbergen. Leuk TG je 1* debuut!!!!