Heb net even gespiekt bij de bejaarden Zag inderdaad al wat mensen van hier ook daar. Ben nog elke keer verbaasd hoeveel ''groepjes'' hier op bokt zijn.
Inderdaad een klein wereldje maar ik heb nooit geweten dat er zo veel mensen op bokt zaten. Ik ben dit jaar pas een beetje mee gaan kletsen en dacht altijd dat er op bokt alleen maar Penny's zaten.
Die zijn er ook wel, maar het merendeel is toch volwassen.
muts_marijke
Geplaatst: 28-02-11 21:55
Ja en dat had ik nooit verwacht. Moet eerlijk bekennen dat ik het erg gezellig vind in dit topic. Maar sommige openen een topic en die snappen er nog niet zoveel van. (niet hier hoor maar van die tutta's dat je denkt ... )
Het is idd maar een klein wereldje. Maakt het ook wel weer leuk.
Ik zal ook het bedje opzoeken!
MargreetW
Geplaatst: 28-02-11 21:58
't Is hier ook leuk, ik ben blij dat Noortje het goed vind dat ik af en toe hier wat neerzet. Maar eh waar is onze Jeroen??? of is hij zo in mineur nu Twente heeft verloren????
Edit: leuk veulentje Margriet, wat een eigenwijs ding.
Margriet (andere): laat ze maar lekker l***en hoor, kunstgebitten
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 28-02-11 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga ook zo.. hier ligt het tempo wel wat hoger kwa lezen
caro29
Geplaatst: 28-02-11 21:58
Hai,
Even geen zin om bij te lezen. Heb een rare dag op het werk gehad... Zag wel een leuk veulen voorbij komen. Morgen helpdesk en dan gaan we weer even bijlezen. Mijn ruin is een weekje uit longeren aangezien hij bij mij niet harder meer ging dan stap als ik hem al in stap kreeg. Hij staat even elders en die gaat even kijken of het klieren is of dat het een andere reden heeft. Een frisse blik ertegenaan. De merrie heb ik thuis gereden en wat rijdt de bak heerlijk . Even een sprongetje gedaan op hoogte! donderdag oefenparc op L hoogte en dan waarschijnlijk zaterdag CC.