Rowo: ik startte al als laatste. Ze waren enorm ingelopen, ik zou eigenlijk rond 11 uur moeten starten en ik zat om 10.30 al in de auto terug naar stal.
Mo, hopelijk is hij morgen inderdaad weer helemaal goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Achja, wel lekker sportief bezig geweest op een fiets met halfzachte banden
.
, wilde eigenlijk de dresuurwedstrijd van 19 december afzeggen, had een mailtje gestuurd of de M1 s'ochtends verreden werd en dat ik dan moest afzeggen, kreeg een vriendelijk mailtje terug dat ze de M1 wel s'middags willen zetten, wil het toch graag weer een keer proberen nu hij steeds beter begint te lopen. Sannnn schreef:Ik heb rond 10 over 8 ofzo al gesprongen Bianca, was dus vroeger.
Eerst gekaasfonduet, daarna cadeautjes en gedichtjes! Iedereen had leuke gedichtjes
Mijn broertje had mij getrokken: Ik heb een chocoladeletter, een thermobroek en twee pakjes rookworst gehad 
?
Waar ga je starten de 19e? Ik heb een mailtje gestuurd of ik op de wachtlijst kan voor de driedaagse in Woubrugge, maar heb nog niets terug. Zou daar wel willen starten, en dan gelijk 2 dagen om er weer in te komen!
Gelukkig heb je je sleutels wel gevonden.

Nu tijd om wat te gaan leren, al staat mijn hoofd er niet bepaald naar

. Ligt het aan mij of aan hem? 
Mootje schreef:Hij durft je gewoon niet onder ogen te komen, Noor

Vrijdag horen we of de chemo aan is geslagen...