[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:25

Ben benieuwd hoe glad het morgen is aangezien het vannacht weer gaat vriezen. :(
Rowo: ik startte al als laatste. Ze waren enorm ingelopen, ik zou eigenlijk rond 11 uur moeten starten en ik zat om 10.30 al in de auto terug naar stal.
Mo, hopelijk is hij morgen inderdaad weer helemaal goed!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:15

Das wel zuur zeg Evelien dat het zo inliep. Maar waren er dan niet veel meer te laat? Ben ook benieuwd hoe glad het morgen is, moet morgen ochtend met de auto op pad.
Hopelijk valt het mee met Corion Mootje!
Fijn dat jullie alles konden rijden Sussie, hopelijk loopt Pancho morgen weer goed.
Ik heb rond 10 over 8 ofzo al gesprongen Bianca, was dus vroeger.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:21

Goedenavond.
Snoekiej: veel plezier met sinterklaas vieren.
Sussie: Balen dat Pancho zich heeft aangetikt, hopelijk valt het mee.
Lautje: gezellig sinterklaas met de familie.
Mootje: Wat gek dat hij ineens zo raar liep, hopelijk was het eenmalig.
Eef: Balen dat je toch niet kon starten omdat het zo ingelopen was.

Kwam er toen ik op stal was aangekomen met de fiets achter dat mijn scootersleutels gewoon in mijn skibroek zaten die ik thuis had aangetrokkken :Y). Achja, wel lekker sportief bezig geweest op een fiets met halfzachte banden :+ .

Paard liep ook weer fijn :9 , wilde eigenlijk de dresuurwedstrijd van 19 december afzeggen, had een mailtje gestuurd of de M1 s'ochtends verreden werd en dat ik dan moest afzeggen, kreeg een vriendelijk mailtje terug dat ze de M1 wel s'middags willen zetten, wil het toch graag weer een keer proberen nu hij steeds beter begint te lopen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:50

Sannnn schreef:
Ik heb rond 10 over 8 ofzo al gesprongen Bianca, was dus vroeger.

Dan hebben wij elkaar idd gemist, ik was er even na half 8, maar toen heb ik eerst betaald en parcours verkend en zo. Hoe was het gegaan bij jou ?? Ik vind het alleen wel erg jammer dat de uitslagen nog niet bijgehouden zijn op de kring sites ed. Ik moet nl de 3e selectie werken en wil eigenlijk liever dus die wedstrijd niet rijden, maar ik weet niet of ik me dat kan permiteren...zou een beetje jammer zijn als je daardoor net buiten de boot valt, want ik vind het juist een uitdaging om mee te doen. Ik ben de zaterdag wel vrij, maar de B gaat weer op vrijdag avond.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 00:14

Sinterklaas vieren was leuk :D Eerst gekaasfonduet, daarna cadeautjes en gedichtjes! Iedereen had leuke gedichtjes :) Mijn broertje had mij getrokken: Ik heb een chocoladeletter, een thermobroek en twee pakjes rookworst gehad :Y)
En van mijn moeder nog een paar handschoenen voor op de fiets, die had ik ook echt nodig!

Hopelijk valt het mee met Pacho Sussie!
Hoe kwam dat nou weer Mootje :(:)?
Veel plezier met Sinterklaas vieren Lau!
Vervelend dat je er al gelijk in moest Evelien! Kon je niet met iemand ruilen of mocht je niet later starten?
Lekker dat je uit eten bent geweest Rowo
EB, heel slim :+ Waar ga je starten de 19e? Ik heb een mailtje gestuurd of ik op de wachtlijst kan voor de driedaagse in Woubrugge, maar heb nog niets terug. Zou daar wel willen starten, en dan gelijk 2 dagen om er weer in te komen!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 00:23

De B is idd op vrijdagavond, anders is het niet te doen. Zoveel starts altijd in de klasse B. De klasse L is ook heel groot en de M/ Z en ZZ wat minder. Dus ze moeten 1 categorie op de vrijdagavond doen. De 3e selectie is in Putten, bij ons op de club.
Ik heb verder geen flauw idee hoe het zit met de regio etc met plaatsingspunten. Ik heb me daar weinig mee bezig gehouden omdat ik daar niet aan mee doe. Maar vorig jaar kwam er een tussenklassement na de 2 selecties. Volgende week is de 2e voor dressuur, dus dan zal er daarna wel een klassement komen. Kan je daarna wel kijken hoe of wat je staat en hoeveel er doormogen. Hoeveelste ben je vrijdag geworden dan?

Haha, Slim EB! :D Gelukkig heb je je sleutels wel gevonden.
Leuk Snoek dat je binnenkort ook weer wilt gaan starten. :)

Ik duik snel mijn bed in, wekker gaat morgen helaas weer om 6 uur. :Z

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 08:54

Goedemorgen! :Z
Ik ga zo richting stal en vanmiddag weer eens werken.

Fijne dag allemaal!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 08:59

Goeiemorgen :wave:

En ik ga me zo verdiepen in mijn volgende toets voor mijn certificering. En vanmiddag denk ff naar de manege, want hier thuis zal ik nog wel niet kunnen rijden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 09:57

Goedemorgen!
Het is hier ontzettend glad! Ben pas net op mijn werk!
Gisteravond lekker gegeten bij de pannenkoekenboerderij en daarna vroeg naar bed. Vriendje is een beetje ziekig (en ooooooooooooh wat zijn ze dan zielig) en ik ben ook niet fit, dus gaat weer lekker.

@ Evie: handig, wel sportief inderdaad! :D
@ Evelien: balen dat je niet kon starten!
@ Rowo: succes met leren.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 09:58

Zo het is hier spekglad. Paarden staan gewoon nog op stal. Ga om een uur of 10 in mijn pauze maar even heen om ze buiten te zetten. Hoop dan dat de ergste gladheid weg is. Normaal doet vriendin/stalgenootje het als ze 's morgens niet naar buiten kunnen, maar die wordt nu aan een nekhernia geopereerd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 10:08

Evie, Goeie actie!
Rowo, Succes met leren vanochtend.
Noor, Jij hebt er lang over gedaan vandaag :oo
Roos, Succes met de paarden in je pauze!

Ik zit ook nogsteeds ziek thuis. Als ik vanacht 2 uur geslapen heb, is het veel... Ik wil morgen weer aan 't werk, maar of mijn collega's daar zo blij mee zijn :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:20

Wederom beterschap Mootje. Mooi balen dat je zo slecht in orde bent!

En is het echt zo glad? K wou eigenlijk vanmiddag laat nog wel ff naar de manege, aangezien ik er niet vanuit ga dat ik hier kan rijden.

Paarden staan hier buiten. Ze gingen weer ff lekker uit hun plaat en maar glijden :+ Nu tijd om wat te gaan leren, al staat mijn hoofd er niet bepaald naar :\

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:30

Ahhhh de verwarming is stuk op het werk :(

Goeiemorgen trouwens :D

*gaat bijlezen*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:32

Mogge!
Het schiet niet op met je Mootje. Ik zou nog gewoon rustig uitzieken; denk dat het vies tegenvalt als je achter je bureau zit morgen.

Ben benieuwd hoe de wegen hier zijn, het ziet er wel koud uit buiten.

Roos, sterkte voor je vriendin! Is dat de vriendin waarvoor jij wel eens naar info op zoek was voor een goede arts?

Leuke filmpjes Margriet, W springt idd lekker door nu!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:40

@ Mootje: beterschap
@ Roos: ook beterschap voor je vriendin!
@ Karen: balen van de verwarming! :brr:

Stagiair belde net (niet naar mij natuurlijk) dat hij een allergische reactie heeft omdat hij bijna een kilo chocolade heeft opgegeten gisteren. Terwijl hij me een paar weken geleden nog vertelde dat hij niet tegen chocolade kan.... _-:( _-:( _-:( . Ligt het aan mij of aan hem?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:41

Ik gok dat ie express chocolade heeft gegeten :=

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:41

Goeiemorgen!
@Margriet: W springt fijn door nu! Kan me nog goed herrineren een filmpje van de zomer dat hij zo in de staak ging.... Je hebt hem nu fijn aan het lopen!
@Sussie: Hopelijk valt het mee met Pancho!
@Rowo: Hier is het ook megaglad hoor... en succes met je leren!
@Mootje: Is het niet verstandiger om even goed uit te zieken voordat je weer aan het werk gaat en snel weer ziek bent.... In ieder geval beterschap :(:)
@Roos: Sterkte voor je vriendin :(:)
@TG: Dat is balen van de verwarming! Hopelijk komen ze hem snel maken!
@Noor: Jij wel veilig op je werk aangekomen zonder te glijden??? Hoe is het eigenlijk op het moment met je vader?
@Evelien: Balen dat je niet kon starten zeg....
@Snoekiej: Hopelijk kun je er nog bij bij die wedstrijd!
@Evie: Zo op zijn tijd een keer dressuren is toch ook wel weer leuk ;)
@Sann: En kon je er nog uitkomen vanmorgen??

Hier doen er in de selectie dit jaar ook erg veel mee, in zowel de dressuur als het springen. Bij ons zijn dan ook 3 selectiewedstrijden waarvan de beste 2 gelden voor het resultaat. Zit je bij de beste 'zoveel' dan krijg je een uitnodiging voor de Gelderse. Maar bij ons zijn dus ook bijna 100 starts in het B springen en een kleine 80 in het L. In de dressuur hebben ze ook bijna 60 starts in de B en zelfs in het Z1 nog zo'n 50 :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 10:42

Hij durft je gewoon niet onder ogen te komen, Noor }>

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:54

Mootje schreef:
Hij durft je gewoon niet onder ogen te komen, Noor }>

Is misschien ook maar beter van niet. -:(-

@ Benthe: in het dorp was het erg glad, maar de snelweg kon ik mooi doorkachelen en vlak voor een file van 25 km er af :D
Met mijn vader gaat het op zich wel goed, we hebben alleen een erg spannende week (weer) voor de boeg. ;( Vrijdag horen we of de chemo aan is geslagen...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:54

Sim, klopt. Ze was ook op van de zenuwen, maar dat is niet zo gek na de vorige keer. Ik hoop dat het goed gaat, er is namelijk ook een hele kleine kans dat ze gedeeltelijk verlamd kan raken. (arm)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 11:03

Kan me voorstellen dat dat zenuwslopend is voor je vriendin en haar familie.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 11:04

SANN @ ik was vrijdag 8e, dus op zich wel mooi.

Wat een ellende vanmorgen. De A6 was dicht naar emmeloord en almere en de weg naar Harderwijk ook in twee richtingen. Ik dus ook over de dijk naar Amsterdam, maar mijn god wat was die ook glad zeg.......bbbbbrrrrr.....mag weer gauw maart worden en dan wel zonder sneeuw aub. :(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 11:06

bianca1980 schreef:
SANN @

Grappige manier heb jij toch om aan te geven tegen wie je het hebt. Iedereen doet het op deze manier: @ Sannnn, maar jij draait het om in SANN @ (of elke willekeurige naam) :D

Viel me gewoon op. :+

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 11:08

@Noor: Hopelijk krijgen jullie een positieve uitslag vrijdag :(:) Maar kan me goed voorstellen dat dat erg spannen is....
@Roos: Hopelijk gaat het goed met de operatie van je vriendin!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 11:09

De bak is hier een ijsplaat :(