ja die van mij inderdaad ook. Ik moet ook altijd gaatjes bij maken. Maar in een rondgenaaid hoofdstel gaat dat niet zo makkelijk. Maar deze bruine viel ook klein uit heb ik gehoord. De neusriem viel als een cob en de bakstukken waren wel vrij lang. Maar ik heb iemand laten meten. Er konden 2 gaatjes bij in en dan kwam ze uit op 99 cm van bit naar bit laat maar zeggen. Die van mij kwam ik uit op 100 cm. Dus moet net kunnen.
heb 2 witte 1 voor dress met lere zit en 1 voor cross en springen 2 donkerblauwe 1 met lere zit daar van.. 1 grijze, 1 donkerbruin en nog 2 lichtblauwe.
Ik 1 cremekleurige, 1 blauwe voor met de cross. Verder een grijze en een geruite voor thuis te hobbelen. Ik heb ook maar 1 paar rijlaarzen en daar doe ik nu al 8 jaar mee. 1 Cap voor thuis en op gewone wedstrijden en 1 crosshelm.
Verder 3 zadels, maar dat is wel voor 2 paarden. Beide paarden hebben 2 dekens en allebei nog 1 fleecedeken. En dan vind ik gewoon dat ik veel spullen heb.
hahah ik heb ook 1 paar laarzen 2 paar leren chaps.. 1 voor springen en 1 dress 9 dekens 2 zadels 2 caps 1 voor wedstrijden en 1 voor thuis, en er komen nog 1 paar bruine spring laarzen bij..
Goedemorgen. Zo schrok met net dood, toen ik wakker werd en op de klok keek. Half 12, dat is me nou nog nooit overkomen. Nouja ben ieder geval lekker uitgerust, ga zo weer sporten, dan naar Voll en vanavond winkelen.
Ik heb alleen maar 2 zwarte van HH van zo'n strech stof. Precies 2 dezelfde.
ik heb nu 4 rijbroeken. 2 bruine en 1 bruin geblokte en een witte rijbroek voor wedstrijden. Ook heb ik 1 cap en 1 paar laarzen. Dus wat dat betreft val ik nog wel mee
Uhm, ik heb 1 witte en 1 blauwe broek . Ik heb allemaal nieuwe spulletjes voor Fjordy !! Zwart/wit dekje, nieuw wit bontje, nieuw hoofdstel met Bling Bling en wit onderlegt, én ! Crossbeschermers Ja ja echte haha !
Moet alleen nog nieuwe cap, ik heb nu zon Casco, op zich best goed Maar beetje op en gebroken haha. Ik wil zoiets als die van HarryHorse maar dan helemaal glad. Gisteren bij Divoza lagen die caps waar ze op TV altijd mee springen, die zitten heerlijk ! Maar ik heb geen 430 euro haha.
Ik wil ook een dure cap, gewoon vaak omdat die en mooier zijn en beter zitten . Maar ik laat alles slingeren, .. en ja, daar moet ik dus even om gaan denken als ik een goede krijg !
3 caps (1 endurance LAS, 1 gewoon Casco, 1 cross Gatehouse), 2 paar laarzen, 1 paar Ariat rijschoenen, 5 broeken, veel kousen, 5 zadels, 9 dekens, 5 zweetdekens, tig dekjes/shabrakjes oh en 3 paarden om het op te gebruiken. hmm, gelukkig ook een hele grote garage en grote schuur om alles in kwijt te raken.
Wat een spullen allemaal.... Ik heb 3 rijbroeken voor thuis (waar ik jaren mee kan) en 2 witte. Verder paar chaps en schoenen voor thuis en ook eenp aar voor op concours. Laarzen heb ik niet. Heb ook maar 1 cap, die ik gebruik voor beide. Verder 2 zadels (voor meerdere paarden), 3 hoofdstellen (2 thuis, 1 voor wedstrijd) en heel veel dekens.