jenga_8 schreef:zou dat mogen in de cross.... een handje op zijn bil?
Van mij mag het wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jenga_8 schreef:zou dat mogen in de cross.... een handje op zijn bil?

no way

dacht ik 

gomir schreef:Dat is ook een heel spul NIckeltje![]()
MJ: babbels gaat geweldig!
Ik wilde vanmiddag bij Nowie gaan kijken, maar ze hebben haar vanmorgen al gereden. Ga dus nu zaterdag na mijn werk maar even heen![]()
Ze is met rijden wel heel braaf, alleen opstappen is nog erg spannend. Komt wel goed, ze blijft toch nog een week of twee daar staan
Was ongeveer de enige in Noord-holland die zadelmak maakt waar ik mijn beest wel achter wilde laten.gomir schreef:Nee, bij iemand die jullie allemaal wel kennen denk ikWas ongeveer de enige in Noord-holland die zadelmak maakt waar ik mijn beest wel achter wilde laten.
(ze staat bij maarse in middenbeemster)
gomir schreef:Ik ben ook heel benieuwd. Foto's even onder voorbehoud of mijn zusje meegaat en of het licht genoeg is om zonder flits foto's te maken

!!
!
! Helemaal vrolijk!!
!
, altijd wel fijn 
goedpunt trouwens 

Ben er tot nu toe wel tevreden over, heb alleen een beetje m'n twijfels bij geschiedenis. Morgen alleen nog engels en daar kan ik niet voor leren!
Dat kon schijnbaar vanavond al, maar dat wordt waarschijnlijk zaterdag! Dus hoef ik niet tot juni te wachten!!

.