[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ammi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:48

Er zijn weer goede resultaten geboekt zie ik wel!
Iedereen gefeliciteerd!
Als ik weer kan rijden, hebben jullie wat meer concurrentie

reeskees

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 00:34

Ben ook weer ff online. Wel een beetje laat, of is het juist vroeg ?EERST!!!

@Vief gefeliciteerd!!
@LZ ook gefeliciteerd, en dat met je 1e cross! Klopt het dat je zon beetje tegenover me zat toen ik op die strobalen met Corien zat te praten?
@Ammie, als je bent wezen kijken toen het droog was, dan heb je ons voorbij kunnen zien gaan.
@Onide, fijn dat het goed ging. Ik weet eigenlijk niet of ik je gezien heb. Heb wel iemand gezien tijdens mn losrijden (rond 10.00) met een OWF dekje.
@Simmie, hoe heb jij nog gereden? Ik heb je niet meer gezien. iig nog bedankt voor je aanbod om voor te lezen
@BT watje... :P succes morgen

Ben vanochtend (eigenlijk gisterochtend ) om 6.45 weggegaan en was om 19.30 weer thuis. diverse bokkers tegengekomen.
Wel erg jammer dat het zulk slecht weer was, maarja, we zijn niet van suiker en de wasmasien moet ook wat hebben te doen.

De dressuur met Kees vond ik niet echt goed gaan. Tijdens het losrijden wist ie al dat ie later mocht crossen en probeer dan zo'n opgewonden standje maar ontspannen door de proef te rijden. En dan ook nog zo'n proef waar je totaal geen ritme in kunt krijgen doordat je kontinu wendingen en overgangen moet rijden... De jury dacht er anders over en gaf ons 193 punten

Gelukkig werd het op de middag droog.
Met het springen werd Kees helemaal hyperdepieper, maar gelukkig wel foutloos Daarna de cross... eindelijk... want daar was Kees toch voor gekomen...
Kees pakte super aan, ook al hebben we de turbo een beetje af kunnen knijpen. Gelukkig was ie goed stuurbaar. Dus een foutloze cross. maar wel met tijdfouten Iig wel weer 2 winstpunten erbij.
Ben dik tevreden omdat Kees nu iig nergens meer voor aarzelde. Dus op naar Ede!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 00:47

lekker RK!!!

ja ben een watje maar morgen start ik hoe dan ook
heb meteen geregeld dat mijn startkaart weer wordt geregeld voor de indoctro, kunnen we nu echt weer aan de bak

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 09:14

Hey, lekker gereden allemaal... Knap hoor

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:48

reeskees schreef:
@Simmie, hoe heb jij nog gereden? Ik heb je niet meer gezien. iig nog bedankt voor je aanbod om voor te lezen

Dressuur ging wel, 183 pnt. Ik heb me daarna teruggetrokken uit de wedstrijd omdat Killea na de dressuur met verhoging van temperatuur stond. Niet dramatisch, maar ik vind een verhoging toch een verhoging dus ik heb niet het risico genomen om toch gewoon te rijden. Zeker niet met het rotweer van gister.
Bijkomend voordeel was wel dat ik lekker op tijd thuis was gister.

Fijn dat jij (en de anderen) wel een lekker rondje hebben gereden.

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:04

rk: ja dat was ik idd, corien vertelde me vandaag dat jij het was, jij had ook goed gecrosst

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:13

Wow ik ben zoo kapót!
Gister na de cross meteen naar een verjaardag en daarna nog uit.
Ik was 5 uur thuis en heb dus meer dan 24 uur op m'n benen gestaan

Alles is alweer gewassen en droog.. heerlijk hoef ik dat iig niet meer te doen!
Nu al het leer voor de tweede keer in één weekend poetsen...

rk: Nee dat was het meisje waarmee ik reisde.. Ik had geen owf-dekje (ik vind ze zoo lelijk ) maar gewoon een saaie witte..

Weet iemand of er nog foto's gemaakt zijn?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:14

Onide schreef:
Netjes Vief!
Ik heb je nog zien springen! (Stond met de fiets van mn instructrice op het grasveld...) BTW een zeeer fiets-onvriendelijke cross! Ik en de fiets waren total-loss voor we over de helft van de cross waren!

Dan heb ik jou ook wel gezien!

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:21

daar ben ik ook benieuwd na of er nog foto;s zijn gemaakt.
heb geen fotograven zien staan ofzo

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:35

@vief Je ging wel lekker toch? Ik had even gemist in welke klasse je starte?

@LZ Nee ik ook niet! Alleen die stomme mensen van de €40-filpjes
Er staat btw op de site dat je ze later tegen 'geringe vergoeding' kunt downloaden.
Als dat wel een beetje te betalen is ga ik dat zeker doen!
(ben nog steeds op zoek naar een groom die foto's kan maken

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 12:11

Ik starte in de B

Ik heb net ook m'n zadels, martingaal, singels schoongemaakt
Alleen m'n beugels nog even schoonschrobben en dan is alles ook weer schoon

Net nog even gezellig met de Jehova's gebabbeld, een keer vriendelijk doen en dan krijg je eens in de zoveel tijd weer een hele nieuwe lading tijdschriften!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 12:23

Gisteravond heb ik alles nog schoongeschrobt. Ik weet ook niet waar ik die energie vandaan haalde, maar vond dak er gelijk maar even gebruik van moest maken
Jeetje wat heb je dan een vieze troep...
Weet nu ook weer waarom ik Kees rijd met een singel met buikflap; Deze was weer behoorlijk toegetakeld met diepe krassen van de stiften.

Heb gister ook geen fotografen onderweg gezien. Heb speciaal lekker langzaam gereden om ze te spotten

@Simmie, jammer van Killea. Maar idd wel lekker vroeg thuis Het was de middag tijdens de L cross wel lekker droog weer.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 14:22

degene met prijzen enzo gister gefeliciteerd

Ik had gister in Wbork: dress. 231
springen 3 balkjes oeps.
cross foutloos en was nog 3e (mn 2e L cross )

heb nog veel bokkers gezien

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 14:46

@vief: tegen de jehova's moet je niet al te aardig zijn. Deed mijn stiefvader ook een keer en we komen nu niet meer van ze af....

RK: wat goed dat je nog zo actief was gisteravond

kim: super gereden, gefeliciteerd!

ammi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:10

Iemand hier een beetje bekend met engelse wedstrijden?
Hoe leg ik de fokker van mijn ierse merrie uit dat ik L dres ben?
Volgens mij staat novice level gelijk aan B, en dan moet ik
de volgende hebben, maar ik weet niet meer hoe ze dat noemen..

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:15

goed gereden allemaal! Netjes hoor!

Balen Simmie van Killea, is de verhoging inmiddels weer gezakt?

Ik heb net geprobeerd te dressuren in mijn prive zwembad dat nog geen halve week geleden doorging voor woestijn.. Wat is nederland toch een raar land. Heb alles daarna ook meteen weer schoongemaakt.. Ik heb helemaal geen hekel aan modder rijden, maar dat naderhand alles schoongemaakt moet worden .. Nee niet mn hobby.
Nu ga ik ff lekker relaxen, heb last van me rug / schouder. Gister met een naarling gevochten, en kennelijk spiertje ofzo verrekt. Vanaaf nog ff lesgeve en dan is t weekend al weer om..

Kim: 231 punten voor dressuur?? WOW>>>

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:41

Vief: gefeliciteerd! Goed man! Ik vind dat je nu eigenlijk wel L moet, want het wordt wel aso hoor

Kim: Ook goed resultaat! Gefeliciteerd! Wel jammer van je springen..

RK: Gefeliciteerd met je winstpunten!

Simmie: jee, wat jammer. Temperatuur je ze altijd na de dressuur?

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:42

Gisteren was ik dus naar een concert van krezip en anouk geweest en dat was echt super. Heb vandaag heel lang geslapen en net de stallen gedaan, ga nu pas rijden.

Donderdag en zaterdag wedstrijd, dus evengoed trainen!

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:59

yeah weer een crosslesje overleefd, en hij ging dit keer beregoed! hebben het helemaal door (ik tenminste, Tal heeft er meer natuurlijk eaanles voor). Was lekker lesje, met zn 3-en (ipv 7 van vorige keer) Heb nog wel een alternatief progamma gedaan, en zodra er een (in mijn ogen hoge) sprong zonder aanleuning stond floepte ze er links dan wel rechts langs, maar eenmaal opgesloten sprong ze het mooi wel. Zijn geeindigd met een Enorme Boomstam, was zo trots dat ik er na afloop nog even snel fotootje van heb genomen zodat ik kan kijken naar wat we gesprongen hebben.
Ik ben er niet 1x bijna via de hals afgegaan, wel gelijk bij de eerste sprong mn duim weer dubbel (links dit keer, rechts zat veilig ingetaped), maar deed gewoon voor de sprong mn martingaal vast pakken en mn teugels enorm op maat (heb altijd waslijnen) en dan bij alsof het een afsprong was, werd soms mn teugeltje wel wat lang maar ik kon wel blijven zitten

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:18

Met Killea gaat het beter vandaag. Temperatuur normaal, maar ik heb haar toch maar een vrije dag gegeven. Ze heeft lekker losgelopen (ze ging wel gek doen) en daarna nog een uurtje op het land gestaan toen het niet regende. Morgen nog maar even aankijken hoe het met haar gaat. Als het goed gaat doe ik een rustig stapritje door het bos en anders komt de DA.

Renskek: nee, ik temperatuur normaal gesproken niet, maar Killea wilde na de dressuur niet drinken en haar appel hoefde ze ook niet. En als zij niet drinkt en eet is er iets mis. Vandaar dat ik haar temperatuur ging checken, anders had ik het niet gemerkt.

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:30

Simmie schreef:
Renskek: nee, ik temperatuur normaal gesproken niet, maar Killea wilde na de dressuur niet drinken en haar appel hoefde ze ook niet. En als zij niet drinkt en eet is er iets mis. Vandaar dat ik haar temperatuur ging checken, anders had ik het niet gemerkt.

dat zou bij Tal idd ook de eerste trigger zijn, niet eten. goed dat je het even checkte. hopelijk was het gewoon een vlaag ofzo en kan je weer gewoon verder

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:36

Ik hoop het ook Talida. Maar ik vind dat toch altijd enge dingen. Het kan maar zo zijn dat ze toch ergens een virusje onder de leden hebben.

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:41

lekker rustig aan, temp in de gaten houden, komt het vast allemaal goed! Eet ze wel weer gewoon alles?

Tal is eigenlijk een beetje maf, die eet altijd, ging zelfs de trailer niet op zonder dat dr voerbak erin hing, en nu de laatste tijd heeft ze echt zoiets van hup gaan met die banaan, dat eten en getut doen we achteraf wel

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:47

Ja, ze eet gelukkig weer gewoon en drinken doet ze ook. Vanmiddag een uurtje op de wei gezet en ook daar was ze lekker gras aan het eten.

Djin is ook net als Tal. Eerst al het werk gedaan hebben en dan pas eten en drinken. Dat ze niet eet vind ik niet zo erg, maar dat ze niet drinkt vind ik minder. Gelukkig gaat dat nu wel beter sinds ik haar electrolyten voer vlak voor een cross.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:50

fijn simmie dat ze weer beter is. Bij Kim is niet eten ook alarmsfase nummer 1
Goed dat je je paard zo goed kent!