[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 12:17

Sann alweer die rotschool!! Ze zullen ook eens meewerken!
Anne jammer van je wedstrijd, wel fijn dat het gefilmd is.

Ik ben geslaagd voor theorie *\o/* Bij 3 vragen wilde ik op het laatst een ander antwoord doen, dus eerste antwoord weggehaald...oliebol...tijd voorbij..
Maar gelukkig dus wel gehaald. Was nummer 41, was zenuwslopend als ze dan bij nummer 1 beginnen wie er geslaagd zijn.
5 van de 50 (!!!) geslaagd, echt weinig. Hing een gezellige grafstemming daar. :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 12:28

Hoi hoi

@ Mendy wat balen dat je niet lekker gesprongen hebt, hopelijk snel geen last meer van je been.
@ Texelse de ananas staat op het boodschappenlijstje :D
@ Bianca 1980 wauw wat een onwijs gaaf, vreg stoer crossmonster heb je gekocht! Daar ga je onwijs veel plezier van krijgen! :j
@ Mootje hahaha dat heb je verkeerd gelezen! Mijn vriendin en ik hebben dezelfde naam gekozen :D Leuke foto he!!! En een bescheiden buikje... ppffff voel me wel een walrus.
@ Leli beterschap!
@ Sannn niet het bijltje erbij neergooien, dan heb je helemaal niks!!! Komt wel goed meid!
@ Danielle gefeliciteerd!!! Super gedaan!

_Noor

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 12:36

Ik ga boodschappen doen en neem mee... je portemonnee (en niet op je bureau laten liggen). :o :o Sjongejonge. Gelukkig stond er een collega in de rij die aanbood om voor me af te rekenen. :')

Daniëlle, gefeliciteerd!
Sannn, :(:)
MM, leuke foto's, vind je buik ook best bescheiden hoor ;) Gebeurt er nou al eens wat?! :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 12:36

sann niet doen. dan heb je al die jaren weg gegooid. Er komt wel een oplossing.
danielle gefeliciteerd en echt maar zo weinig geslaagd? dan is er zeker een grafstemming geweest.
marijke voelt zich een walrus. Vind het op de foto ook wel mee vallen hoor.

nu even pauze.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 12:48

hahaha slimme aktie Noor! Wel fijn dat je collega in de buurt was!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:00

Haha lekker slim Noor!
Mendy, ja echt heel weinig. De meiden die met onze rijschool waren gaven op de heenweg al super stomme antwoorden. Waren vandaag voor de derde keer gezakt.. In mijn ogen moet je dan eens beginnen met het boek doorlezen!

Is er al iemand die het nieuwe topic maakt, we zitten al bijna op 450 pagina's.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:04

Jij Danielle? :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:19

Dat was niet de insteek van mijn bericht. :Y) Beetje een vervelende tijd in verband met de vakantie, dan moeten er wel 50 pagina's in 2 weken vol zijn.

Maar kan wel een begin maken met het verzamelen van de foto's en verhalen!
Lijkt mij in ieder geval leuk dat iedereen wat in stuurt over zijn/haar paarden, de doelen zoals altijd, en misschien een leuk stukje over hoe/waarom je begonnen bent met de SGW?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:26

gr_roos, Denzel is qua gewicht nog niet echt bijgekomen. Ik voer hem nu sinds een week een schep lucerne per voerbeurt bij, dus hij krijgt nu 3 scheppen lucerne. Ik weet niet hoe snel je het moet zien, maar ik zie iig nog niks. Wss gaan ze nog wel een paar weken dag en nacht op een vrij vet land, dus hopelijk helpt dat ook. En maismeel halen. Wat super dat ze zo makkelijk op de trailer gingen zeg!
Doe je rustig aan Mirthe? Wat een pech heb je toch ook weer
Gefeliciteerd met je foutloze parcours Henny
Super van je rondje in Renswoude Sim!
Gefeliciteerd met je wp van eergister Annetje! En balen van vandaag, maar het was wel weer een leerzaam weekend dus!
Fijn dat je lekker gereden hebt MisterT
Balen van je proeven Rosa
Super dat je zo fijn hebt gereden in Renswoude Noor! En slimme actie bij de super :+
Veel plezier bij Alice FE!
Super gave foto's Lau!
Ook hele gave foto's Eef!
Wat fijn dat je eindelijk wat meer privacy hebt zo MM!
Ik zou ook niet gaan voor gedeeltelijk kopen Danielle. Gefeliciteerd met je theorie!
Gaaf filmpje Bianca
Was het gezellig met de buurman Mootje?
Succes met je drukke dagje Vief!
San :(:) Ik blijf het onbegrijpelijk vinden wat een idiote school jij hebt. Maar gooi het bijltje er nou niet bij neer! Je bent er bijna! Anders heb je al die tijd voor niks geploeterd!

Ik heb inmiddels beeldmateriaal gekregen van de buitenrit :) Was idd met Nielsie van SGW Vlietlanden, dat is ook een collega bij Soldaat v Oranje inmiddels. Ben echt blij met de foto's <3 Nog onbewerkt allemaal, maar ben er heel blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Denzel met haast
Afbeelding

Afbeelding

En samen met Vorstin :) Was aan het einde van de rit, dus ze wilden allebei niet meer lief stilstaan :P
Afbeelding

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:28

Je ziet er blij en gelukkig uit op de foto's Shanouk, en volgens mij is dat het allerbelangrijkste!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:28

Snoek, Denzel lijkt wel kleiner dan Vorstin, maar hij is toch groter of niet?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:30

Echt een super leuke combinatie zijn jullie! Vorstin ziet er vrolijk uit, gaat het goed op haar nieuwe plek?

Bah, hebben jullie de 'eenhoorn' gezien op de voorpagina? Moet er niet aan denken om een paard zo aan te treffen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:31

Bedankt Texelse! Ik ben inderdaad nog steeds heel erg blij met hem. Het is zo'n fijn dier!
Mootje, ik weet het ook niet meer zo goed welke er nou groter is! Toen ik naast Vorstin stapte, leek Denzel veel groter, maar op de foto's juist weer andersom!
Danielle, Vorstin heeft het super :) Ze staat lekker de hele dag buiten, en krijgt veel aandacht en gaat lekker op buitenritjes etc

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:32

Misschien vertekent het wel omdat Vorstin natuurlijk heel wat potiger is als Denzel.... Heb je Michiel nou al gemaild :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:36

Als Denzel zijn hoofd omhoog houdt, is hij denk ik groter. Vorstin heeft vooral meer body, maar niet veel front, maar Denzel veel front en nog weinig body.
Afbeelding

edit: Ik heb Michiel vorige week (of de week ervoor) gemaild trouwens, maar niks gehoord. Dus misschien kan ik toch beter bellen..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:45

Oh, hier kun je idd zien dat Denzel groter is :j
Gewoon bellen joh!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:55

Wat een leuke foto's Snoek! Was het niet lastig om Vorstin weer te zien? Denzel gaat echt fijn he? :D

Kom net terug van stage, even mijn bloemen opgehaald die door een patiënt gebracht waren. Super lief, die was er vanuit gegaan dat ik het wel zou halen. :) Verder nog even overlegd en ga morgen weer contact opzoeken met school.
Zo opweg naar Papendal, hoop dat ik het kan vinden daar. Schijnt een doolhof te zijn.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:04

Wat lief van die patient San! Veel succes zo en met school. Ik zie Vorstin wel vaker, dus ben er wel aan gewend dat er iemand anders op zit nu. Al weet ik echt precies hoe ze voelt als ik haar zie, echt raar is dat. Als ze een beetje aan het hupsen is bijvoorbeeld.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:07

* Denkt terug aan een boshuis drie buitenrit* :') :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:11

Wat een leuke foto's snoek! Leuk om te zien hoeveel plezier jullie hebben. Vorstin ziet er ook echt goed uit, die heeft het bij de nieuwe baas zo te horen ook wel naar haar zin. Ik moet trouwens stiekem wel lachen om je outfit. :o Bodyprotector om, maar een cap die zo'n los bandje heeft dat je daar waarschijnlijk weinig aan zult hebben bij een val.

Ik ben er net achter dat ik gisteren een mysterieuze voorleester had! Ik dacht dat mijn chauffeur haar gevraagd had, maar dat was niet zo. Ik had haar ook niet gevraagd en mijn vriend had haar niet gevraagd. Net een vriendin gesproken die er ook was, maar ook zij had de vrouw niet gevraagd om mij voor te lezen. :)) Waar zij dus ineens vandaan kwam?! haha!

Oh en ik heb een afspraak gemaakt bij de kliniek. Volgende week dinsdag gaat een andere da dan mijn vaste da een klinische keuring doen en een scan uitvoeren. Daarna mag hij zeggen of het allemaal nog steeds zo heel is als in januari en of het dan verstandig is om er weer mee te gaan springen/crossen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:14

Itsme @ wow dat kunnen lelijke vallen zijn zo lag ik wel achterover toen in Oudkarspel.
Annetje @ Nooit meer opgeven dus en gewoon lekker doorrijden, als je veel filmt is dat heel leerzaam, ik zet altijd alles in slowmotion, beter beeld kun je niet krijgen... :D
Sann @ ik vind het zo vermoeiend allemaal voor jou wat die school allemaal doet, ik voel de frustatie aan deze kant al, kun je nagaan, ik sta niet eens in jou schoenen. :(:)
Danielle @ :oo
Noor @...oeps... :')
Snoek @ toch nog wel met BP rijden voor de zekerheid ??

Wat een takkeweer...... :(

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:19

Takkeweer? Ik heb net met Vies een uurtje gewandeld in de zon! Hier is het heerlijk weer!
Oh en ik zal niet meer opgeven :o was ook voor het eerst dat ik dat deed, maar zal het niet meer doen :P

Mooi filmpje had je trouwens weer geplaatst bianca, ziet er echt heel erg simpel uit terwijl jullie toch behoorlijke sprongen nemen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:24

Snoekiej, wat een leuke en vrolijke foto's! En wat fijn dat het zo goed met Vorstin gaat!
Takkeweer???? (oh, ik zie dat Annetje dat ook al vraagt)..... het is hier heerlijk (tenminste zo te zien van binnen uit).
Annetje, jammer dat je concours zo niet leuk was :(:) . Wat grappig van je reddende voorlees-engel :D .

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:27

Anne grappig zo een magische lezer

Ik heb al wel wat bedacht in de categorie titels maar die zal wel te lang zijn:
[HK] SGW#20: hopelijk met baby en zonder valpartijen, blijven de DD's crossen rijden

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:38

@ Mootje, staat in het to-do listje :o Met de boshuis drie buitenrit was ze idd aardig aan het hupsen. Maar Corion net zo goed :P
@ Annetje, daar wees iemand me een tijdje geleden ook op idd! Heb toen mijn bandje een stuk strakker gedaan, maar nu zit ie weer zo los idd :? Ik ga vanavond wel weer verstellen, want ik wil toch niet tijdens de cross mijn cap verliezen zoals die meneer laatst! Grappig van je voorleester! En ga je echt een hele klinische keuring laten doen inclusief hart luisteren enzo of alleen het buigproefgedeelte?
@ Bianca, dit was de tweede keer dat ik op buitenrit ging met hem, dus dan voor de zekerheid nog wel ff een BP om. Thuis rijd ik daar al lang niet meer mee, maar ergens anders dus nog wel.