Gek hè?Kim, Balen dat je je niet helemaal goed voelt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gek hè?Mootje schreef:Noor, Vlietlanden stond ik bij H3, dus ik heb je waterbakprobleem daar wel gezienGek hè?
Kim, Balen dat je je niet helemaal goed voelt!
Hopelijk voelt hij zich snel weer helemaal de oude! Wel lekker dat je een vrije dag hebt! Bevalt het nog steeds goed?
Daarna nog 2 paarden gelongeerd en vanavond nog dressuurles met Jipje.

.

wordt vast leuk!

.
..
En de vakantie klinkt ook heerlijk
.
.
.
.
lastig 

Ga nu even de stad in..
Ik zag jou ook al op de lijst staan.
.
. Het is gewoon zo dat ze hierna naar voren rekt met de voorbenen. Ze zal dit misschien doen omdat het wat lager was.. maar ze heeft nog nooit wat aangetikt of een been laten hangen
, met vrij springen vouwt ze ook keurig d'r pootjes. Weliswaar niet onder haar buik, maar ze trekt ze keurig in
.
.

.
Daarnaast neem ik een hele lijst door om te kijken waar het huishouden nog op kan besparen. Aan de hand daarvan kun je dan zien hoeveel je op jaarbasis ongeveer kunt besparen door bv spaarlampen te gebruiken, een extra koelkast weg te doen, etc...
Wel is hier een actie dat je een advies-op-maat kunt aanvragen voor je huis. Dit promoten we ook en hiervoor krijg je vanuit de gemeente 200 euro korting. Dan gaan ze echt kijken naar isolatie, etc. Maar bv een telefoonlader standaard in het stopcontact laten zitten kost je op jaarbasis al 8 euro
. Fijn dat je met Teege weer zo fijn de dressuur kan oppakken.
.
.
.