Fijn dat het osteopaat-bezoek je is bevallen Shanoek! Ik hoop echt dat het Vorstin gaat helpen. Waren de dingen die hij vond een beetje vergelijkbaar met Bodegraven?
Ik heb vandaag weer fanatiek gedressuurd met Olivier. Hij begint de galop nu echt heel mooi te sluiten, pirouettes gaan best wel goed
Het is best weer leuk om weer een trainingsdoel te hebben nu!

Ze maakte lekkere bokkesprongen, en liep maar te snuiven. De andere paarden vonden het ook wel raar zo'n ander kleurtje.
Sliepen om 4.00 uur en de grap was dat ik om 8.45 uur weer bij mijn ouders in Diepenveen op de stoep stond omdat vriendin ging hardlopen om half 10. Wat een grap
Heb hem net ingeleverd dus ga even een uurtje op de bank hangen. Daarna nog wat sponsoren langs..
Hahaha.. wel fijn zeg zo'n bodem!!
en toen naar 'Terug naar de kust'. Zo hé, 'Neerlands trots', die film! Vond 'm erg goed
, stelletje konijnen.
. 

)

Jeutje.. gelukkig maar dat ze stopte.. Kan me voorstellen dat je schrikt!!
, gave avatar zeg!! Foto doet me denken aan een van Mirella Vrolijk met Pow Wow
, maar af en toe vond ik haar gewoon nét niet, dus maar weer gauw gestapt.. Ik vermoed dat haar hoeven haar weer in de weg staan. Ze moet deze week ook weer naar de smid, maar ik ben niet tevreden over hoe haar hoeven eruit zien en hoe het gaat
.