Qua breedte zijn ze goed maar de lengte zit ook nog maar net goed. Voor zit ze eigenlijk tussen M en L in. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Qua breedte zijn ze goed maar de lengte zit ook nog maar net goed. Voor zit ze eigenlijk tussen M en L in.
en jaar geleden van me chauffeurs diploma 

Kan me voorstellen dat je niet meegaat.

Was maar goed ook want op de terugweg hebben we gewoon meer dan 45 minuten naar het station gelopen!!! Echt die buschauffeurs
Vriendinnetje had gelukkig rijles en zou op het station opgehaald worden. Waren echt net optijd en die heeft me naar huis gereden.. Anders had ik nog een uur kunnen lopen....
op naar je praktijk
) 
en echt heel veel hadden het niet gehaald. Ik zat natuurlijk op de achterste rij en toen alles nagekeken was kwamen ze langs met of je bewijs of een papier met wat je fout had gedaan. Toen werd ik wel een beetje zenuwachtig. Maar ben blij dat ik hem heb want anders werd het weer zo'n gedoe omdat het toch wel een beetje snel moet allemaal.
.
had ik ook vaak hoor heb vaak op het cbr gezeten
Ik zat ook achteraan, dat was wel irritant bij het bekendmaken van de gezakten.
sorry 

Ik geloof dat ik overal voldoende op stond voor de examens en na de examens, met 2 onvoldoendes op de examens (tussen 5,5 en 5). Had paar zesjes, bultje zevens en een paar achten. VWO gedaan en daarna HBO, ik heb ook gemerkt dat je een behoorlijke voorsprong hebt op mensen die alleen Havo hadden gedaan
Dan duurt het best lang. En toen waren er ook heel veel gezakt 
Weet niet eens wat de normering is

Donderdagavond is er bij ons op stal de finale van de KWPN Paarden beoordelen competitie bij ons op stal. Vorstin wordt ook beoordeeld, en ik mag mee rennen.