SGWollie: moet jij voor mij rijden? Als je dan z'n nr nog niet hebt kunnen MJ en ik t gaan proberen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eventinggek schreef:Echt geweldig! Ik geloof dat ik m'n lachen zaterdag niet in zal kunnen houden als ik m zie rijden![]()
Die kerel zal in Vlietland wel wat gekke gezichten te zien krijgen
![]()
SGWollie: moet jij voor mij rijden? Als je dan z'n nr nog niet hebt kunnen MJ en ik t gaan proberen!![]()
Scum schreef:Wollie, denk je nou echt dat we dat geloven?!![]()
Ik zie het al helemaal voor me zaterdag.
MJ: Euh, mag ik je wat vragen?![]()
Hij (met zwoele stem): Ja, natuurlijk![]()
MJ: Ben jij misschien DE SGWay player?..... sjit... ik bedoel, ben jij Rick?
Hij (nog zwoeler): Ja![]()
MJ: Mag ik misschien jouw telefoonnummer hebben?
Hij (helemaal blij): Ja, natuurlijk!Bel me maar als je iets wil afspreken....
GvdT schreef:MJ, je kan ook STIEKUM op zijn coupon kijken, (of achterover drukken en dan per opbod verkopen)
SGWOllie schreef:En hoe gaat Wollie dat bemachtigen dan???![]()
(overschrijven van die coupon lijkt me een veilige optie MJ, die ligt nu toch al op jullie secretariaat... Als je moeite hebt met het schenden van zijn privacy mag je ook aan hem vragen of hij mij wil bellen hoor)
Eventinggek schreef:SGWollie: moet jij voor mij rijden? Als je dan z'n nr nog niet hebt kunnen MJ en ik t gaan proberen!![]()
Nickeltje schreef:Had ik eerder geweten dat Ollie zo graag zijn nummer had willen hebben... Ze heeft het wel heel uitgebreid over hem gehad, maar ik heb er niet bij stil gestaan. Anders had ik pap gewoon op hem af gestuurd en die was zeker terug gekomen met adres en telefoonnummer...
Altos schreef:Mogguh![]()
Jullie hebben goed doorgekletst gisteren zeg! Mijn ochtend is iig goed begonnen met het doorlezen van jullie geklets met een kopje koffie erbij.