een van de 3 jarige die van de week nog was achterover geklapt, liep vandaag braaf los door de bak met een ruiter erop! waarschijnlijk vond ze die longeerlijn gewoon eng.
die ander bakt er nog steeds niet veel van

lekker canter van je rondje!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
(dat voelt iets nuttiger als ik die kant op rijd
) 

ik zou vandaag met mijn schimmel ergens starten, maar nu ga ik morgen starten...en tja leven...nee dat niet!!
Talida schreef:en, wanneer ga je dr starten om het tegendeel te bewijzen?

Bodem was goed te doen in Harich hoorde ik 

Dus wij mochten gelukkig zijn trailer mee!
En later Andrea en Mandy ook nog
Proefje ging goed! Jury vond het wel een beetje eentonig, maar wel een super proef! Nummers 1 t/m 14 allemaal een 8 behalve de nummers 8 en 13, daar een 9 voor en nog een zeventje. Daarna nog 2x een 5, halsstrekken en teugels weer op maat maken, tsjaa dat zijn we als M2 combinatie toch niet meer gewend
Totaal aantal punten: 226 
) Nog een paar keer het steiltje en de oxer gesprongen en toen de ring in. Gelukkig stond het heel laag dus het was niet zo erg dat ik alleen maar laag had ingesprongen. Parcoursje ging goed
Sam was braaf en tilde z'n pootjes goed op. Resultaat: Foutloos 
Toen naar het starthok, ik wil dat paadje indraven, maar daar dacht Sam even anders over 
Hindernis 1 ging ook mooi! Lekker hard door het zand gegaan en de afslag ging ook goed. Dubbel was ook mooi! En de rest allemaal ook wel
Kopje er mooi op oortjes naar voren en zonder te twijfelen mooi op in-uit. Daarna nog een stukje door de heuveltjes en toen naar beneden over het sprongetje de hei op. Daar even goed gasgegeven 

Helemaal blij. Nog even bij de tijden gekeken, maar van de B+L-pony's was er maar 1 iemand binnen de tijd gebleven! Mijn tijd was nog de derde tijd ook, dus daar was ik wel erg blij mee, geeft toch aan dat Sam al veel sneller is gaan lopen
Voor de hindernissen kwam hij nog wel iets terug, zelf vind ie het ook wel fijn om bij die stijltjes er lekker dicht onder te kruipen 
Bleek ook nog de beste ponycombinatie te zijn en kreeg nog een überhippe zwart met paarse deken

AntheaV schreef:HEb vief en sam nog heel mooi door de waterbak zien gaan![]()

maarja we vergeven ze het maar omdat het hun eerste cross is
) Dus toen maar in galop gedaan en dat ging echt super 
Had toen alleen nog niet door dat jij het was
Maar je had wel geluk zeg met springen, je had er een paar rotafstanden tussen zitten maar je paardje is erg handig 
) Ik zo huh wie.. Jah Ladyzwien! Maarja toen was je al weer weg! 

Nu stort Vief zo ongeveer neer, lees morgen alles wel bij
Gelukkig doet ze dat niet als ik erop zit
Talida schreef:@Gomir: misschien eerst een keertje testen?
Zou je toch al een keer komen helpen
En als dat fijn gaat dan wil het L ook nog wel 

gomir schreef:Talida schreef:@Gomir: misschien eerst een keertje testen?
Doen we een keer hoorZou je toch al een keer komen helpen
![]()
Ik durf met bijna alle paarden wel B te rijden hoorEn als dat fijn gaat dan wil het L ook nog wel
weet iemand waar ik dat kan opzoeken?Talida schreef:Misschien als Tal het allemaal gedaan heeft dat ik dan ook wel durf, maar is beetje zelfde probleem als Manic, groen met groen wordt eh kotsgroen?
Al is het alleen maar omdat je dan weet heo ze gaan reageren