[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mila_furrie

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 10:22

varekaj: ga jij naar de oefencross in heusden?

madelene: hoe gaat het nu met je paard?

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 11:15

Madelene: hoe staat het ermee vandaag?

PP: ik ga nog naar Merksplas, sta 3e in beker v belgië dus ik hoop in Merksplas nog goed te kunnen rijden. Toen jij gisteren die vijzen aan het uitdraaien was, toen ik passeerde met Fi, is dat de eigenaar die het paard vast had?

Varekaj: hele stoere foto uit Zwijnaarde!! En idd, denk dat je gewoon veel sneller hem eens moet aanpakken. Klinkt vaak wel alsof hij een beetje profiteert. Maar ok, je bent rondgeraakt en Zwijnaarde is absoluut geen simpele/paardvriendelijke cross en daardoor dus ook wel moeilijker dan deurle toch!
Heusden is eenvoudiger hoor.

Mijn verslagje van Anzegem!
Mijn hoofddoel was de wedstrijd uitrijden (kon ik toch zeggen dat ik eens internationaal heb uitgereden :9 ) en bijkomend wou ik graag onder de 50 strafptn voor dressuur blijven, max 1 balk in springen hebben en foutloos crossen en kijken hoever we zouden komen voor de tijd.
In dressuur zijn we niet geslaagd in ons doel en eigenlijk wel jammer, want een hele onverwachtse fout gehad... In het begin van de stap, na enkele passen, heeft ze 1 pas aangedraafd. Weet nog altijd niet waarom, maar weet wel dat het een dure fout was, want je krijgt 2x punten voor de stap, 1x voor de oefening op zich: K rechts afwenden in middenstap, halve cirkel uitgestrekte stap en terug middenstap, en dan nog een keer voor de 2 stukjes middenstap op zich ook. Had dus bij ene jury een 6 en een 4, bij andere 2x een 5. Had ik daar dus gewoon 6'en of eens 6,5 gehad, dan zouden we net onder 50 gebleven zijn. Voor de rest was ik wel tevreden met mijn proef, ze stond er goed aan.
Voor jumping was ik minder nerveus dan anders, stond toch niet vooraan (41 van de 98) dus haalde toch de druk er wat af. Had ook gezien dat er veel fouten gemaakt werden, eigenlijk op alle hindernissen dus had niet zo'n hoge verwachtingen. 2 en 3 waren rechtes die in een (vond ik) moeilijke wending stonden, dus dat waren voor mij wel de grootste vraagtekens.
Losspringen ging eigenlijk top, had wel vertrouwen om te starten. En het liep geweldig, ben vooruit blijven rijden, geen enkele keer in de voet gekropen en ben met 2 secondjes net binnen tijd gebleven dus héél heel blij hiermee. We schoven op van plaats 41 naar 21 dus dat toont wel aan hoeveel fouten er gemaakt werden.
De cross zag ik op zich wel goed zitten, vond hem net iets 'makkelijker' dan nokere, alé, tis te zeggen, ik had geen enkele sprong waarover ik echt twijfelde, wat ik in nokere wel had op die 3 grote hagen voor het water... De 4a en b stonden in een gebroken lijn van oxer naar een punt, daar wou ik rechtdoor gaan, dus schuin over de oxer en dat lukte perfect, dus toen ben ik er ook wel vol voor gegaan. Voor mij de meest creepy sprong was de 11, een grote haag met een put voor. De landing was dieper dan ikzelf groot ben, ik ben 1m60, dus landing was +/- 1m70, er kwam precies geen eind aan :') Maar wel supergaaf gevoel als het zo vlot loopt. In het verlengde stond nog een haagbak, die heb ik ook rechtuit gesprongen en de sprong stond eigenlijk in een kleine boog, dus schuin erover, geen probleem.
Heb op 1 dikke tafel in het bos en op de laatste sprong achteraf gezien net iets teveel teruggenomen, daar kon wel een foulé af, dus hier had ik misschien die 10 sec tijdsoverschrijding wel kunnen uithalen, maar op zich ben ik echt super tevreden. Zonder die 10 sec zou ik 13e geëindigd zijn, maar prijzengeld was exact hetzelfde, dus maakt het verder ook niet uit.
Ben in het algemeen echt heel blij dat het zo 'makkelijk' allemaal gegaan is, had veel vertrouwen en heb nu nog eens extra boost gekregen. Fi staat er uiteindelijk ook wel altijd voor mij, echt mijn toppaard <3 !!
Bedankt aan alle superlieve supporters hier, echt leuk :D !!

Nu nog Merksplas rijden dus en dan zit het seizoen er hier ook op. En dan deze winter maar eens goed nadenken wat ik volgend jaar wil doen... We zijn klaar om nog wat meer internationale wedstrijden te rijden, het is een beetje nu of nooit (volgend jaar is Fi alweer 13), ik heb elke nationale M al gereden en zou dus wel graag nog wat nieuwe crossen rijden, maar daar staat tegenover dat het echt wel duur is, logistiek niet zo simpel met een schoolgaand kind, ik die altijd alleen moet vertrekken en Ny die wat ervaring op nationaal moet opdoen, dus dan ben ik wel heel veel weekends terug op pad, want dan zouden Ny en Fi een zo goed als volledig apart programma lopen... Nog maar eens goed nadenken dus.

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 12:29

Als je graag wat meer ander crossen wil rijden, kan je misschien wat meer naar Nederland gaan? Ben je ook meestal maar 1 dag weg en er zijn er toch wel een paar mooie die niet superver zijn. Zoals Alphen-Chaam, Etten-leur, ... Kan je misschien ook eens een Hollandse Z meenemen voor wat meer uitdaging!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 13:01

Nee dat is da stiefpa van S!

Leuk verslag ;) dan toch blij dat je gereden hebt :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 13:42

Heel leuk verslag Antonius. Heb het filmpje gezien op FB en echt, dat crossmachien van u is een plezier om naar te kijken. Het ziet er zo simpel en naturel uit. Ze had juist wel last met contact soms?
Ik ben nog steeds paraat als groom indien gewenst.
Qua programma is het inderdaad wel puzzelen. Het voorstel van Winnie lijkt me wel fijn, om naar NL te gaan. Zou je dan geen B en M/Z op 1 dag/weekend kunnen starten met je dames? Ipv elke week weg kan je het dan al reduceren tot 2x/maand bijvoorbeeld.
En ik wil uw dochter ook wel eens entertainen op cross hoor. Niet dat ik daar een held in ben maar soit.

Icaro profiteert inderdaad als hij de kans ziet, al gaat het met periodes. Ik voelde bij het inrijden al dat hij direct wist dat ik zonder sporen reed. De stops op de 7 kan ik ergens wel plaatsen, kwestie van oefenen op smalletjes.
Ik vond de cross qua hindernissen eigenlijk niet moeilijk. Wel veel draaien en keren. Voor de afsprongen was er telkens een alternatief. Enige pittige was de piano met 3 treden na een zompige waterbak met boompje in. Zowat elk paard viel daar compleet stil.

Zou graag Heusden meedoen maar het is die dag ook de eerste winterwedstrijd springen bij F*onck. Twijfel dus nog een beetje :P

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 16:18

mooi verslag Antonius!

boxser gaat op zich goed.
hij is monter, eet, 1ste pasje uit de stal is ff lastig, maar dan doet hij hem wel goed belasten.
Hij trekt hem wel iets meer omhoog als rechts...maar dat kan ook door het verband komen.
Maar de wond zag er niet "rood" uit. dus nu blijft het verband erom tot donderdag, en dan doen we hem weer verwisselen. Tenzij eerder nodig zou zijn.
Ik heb al vetramil besteld, honigzalf. maar we laten zolang mogelijk het verband erom, zodat er geen wildvlees vormt.
en ik zet hem 2 tot 3x per dag een uurtje buiten (in een klein gedeelte van de wei). want alleen de stal...daar ben ik geen voorstander van.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-17 16:51

Leuk verslag Anthonius!
Misschien overstap naar Z (als die er is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 18:01

Als hij de voet zonder teveel manken belast zal de pijn meevallen. Honingzalf is mooi spul. Zelf nog niet nodig gehad bij paarden, wel bij mensen al mooie resultaten van gezien.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 07:47

mss inderdaad eens overwegen om naar Z over te gaan als het kan?

zo te horen is hij in heel goede handen madelene. komt wel goed!

Ik had gisteren springles voor het eerst in 2 jaar. Ik had op voorhand gezegd dat ik niet wou op hoogte rijden maar meer op gymnastiek en handigheid want die mist ze.
Het was een intensieve les waar we beide heel veel geleerd hebben, maar ze heeft wel echt haar beste hoefje voorgezet. Kvoelde op het einde wel dat ze het lastig kreeg en zijn dan ook gestopt. Kwas heel tevreden :)
Ik denk er mss aan om ze vandaag even te longeren voor haar spieren los te draven. Of laat ik ze beter gerust. Ze staat wel heel de dag op de weide.

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:00

Madelene: klinkt toch bemoedigend!! Laat je sowieso nog niet gek maken.
Je hebt Fi haar litteken gezien op haar been, veroorzaakt door een bandage die stalknecht vergat af te doen, het vel over haar been was over een lengte van ruim 20 cm volledig opengebarsten, je zag ook de pezen en bot liggen. Deze foto was ongeveer 1 maand nadat het gebeurd is:
allemaal wildvlees over gegroeid
Spoiler:
Afbeelding

en zo zag het eruit toen de veearts het wildvlees heeft weggesneden:
Spoiler:
Afbeelding

Uiteindelijk op 6 maand was alles dichtgegroeid, veel sneller dan ook de veearts verwacht had! Wij hebben heel veel animalintex verband gebruikt in combi met honingzalf...

Mila: springles bij I.ris? klinkt goed en leuk!! Wat heb je dan moet doen? cavaletti? heb dat ook geregeld bij B.jorn gedaan, ook in-uitjes of met 1 galoppas tussen op de volte...
Ik ben nogal voorstander om na een zware wedstrijd of training even rust op de wei te geven, maar er zullen ongetwijfeld veel mensen zijn die dit niet doen...
Ik ga Fi ook pas donderdag terug rijden, even 3 dagen rust op de wei, beetje bekomen van de cross en dan weer fris in het lijf en kopke terug opbouwen naar Merksplas.

Varekaj: Fi heeft een heel moeilijke mond. Nu rij ik met die rubberen trens en dubbele neusriem en hier heb ik het minst verzet op. Maar sowieso, van zodra je even aan je hand komt, gooit ze de kop erop. Je moet ze echt heel goed van achter naar voor rijden om dit niet te hebben. In de cross is dat niet te doen, omdat je van te grote snelheid komt en ik wil opvangen voor de sprong, dus als ik wil vermijden dat ze met haar kop omhoog gaat, zou ik ze heel de cross aan de teugel moeten houden... Ze verdraagt niet dat je aan de mond komt, heb er mij al lang bij neergelegd :P Tis wel relax om dan met Ny te crossen op dat vlak, die kan je gewoon tussen hand en been houden zonder verzet, was al bijna vergeten dat dit kon :')

Overstap naar Z zie ik niet direct gebeuren. Fi loopt dat zonder probleem, maar ik twijfel nog teveel aan mijn afstand. En als ik het nie zie, verzamel ik veel te veel en dat lijkt mij geen veilige manier om dan Z rond te rijden. Plus, er is enkel Z in Nokere en Merksplas, dan zou ik al de rest buiten wedstrijd moeten rijden, heb ik ook niet veel zin in.
Z in Nederland zou ik idd wel kunnen doen, is iets extra om over na te denken. Merci voor de tip Winnie! Hoe gaat het trouwens met jouw paard intussen?

Varekaj en Mila, gaan we dan iets concreet afspreken voor crossles op 8/10? Rijden jullie samen of na elkaar? Tielt bij VM ok voor jullie? Voor- of namiddag?
Als er nog anderen zijn die crossles willen dan, geef maar een gil! Als het hier afgesproken is, gooi ik het op mijn FB ook.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:20

Ik wil ook wel meedoen voor de lol als afwisseling wat kleine sprongetjes. Maar thuis zouden ze er niet mee lachen. :o

Zo stoer jullie allemaal met de crossen. 't Steekt wel haha! :D Ik hoop snel nog eens te kunnen springen. :P 13 oktober ga ik normaal op oefenjumping.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:37

antonius: inderdaad bij Iris :) kmoest veel groetjes doen trouwens :') toen ik vertelde dat ik crossles had van u was ze erg enthousiast :) je zal veel leren van haar zei ze :D Daar twijfel ik niet aan :D

De les zelf was erg opbouwend. Er lagen 4 balken gelijk met de middellijn om ze te nemen in slangenvoltes. en ik moest telkens ik uit de bocht kwam en naar mijn balk toekwam eigenlijk al kijken naar de volgende balk. dan hebben we dit gedaan in combinatie met 6 balken die op drafafstand op de middenlijn lagen en daarna dan de middelste balken van de grond gelegd dat ze zelf moest meekijken eigenlijk. Op het laatste hebben we dan nog enkele kleine sprongen genomen maar ook dan moest ik elke keer naar ergens anders kijken omdat ze zelf haar plan zou trekken en omdat ik altijd naar beneden durf te kijken boven de sprong :') dus eigenlijk was het niks speciaal maar we hebben er wel veel van geleerd.

VM is goed voor mij. wanneer is voor mij om het even. Kheb die dag vrijgehouden dus maakt niet uit wanneer het is :) Van mij mag het samen hoor.

die wonden :O ziet erg best vies uit. gelukkig heeft ze behalve een litteken er niks aan overgehouden. Je hebt toch ook wel al uw deel gehad van ongelukken en wonden enzo...

Hanne: ik ga 13 oktober nog skippen. ze zal de zondag op crossles gaan en dan is er op 15/10 dressuur wedstrijd die ik wil meedoen.

lene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:42

Leuk verslag Antonius :) Z in Nederland lijkt mij inderdaad wel een leuke optie voor je Antonius, die zijn meer richting M in België toch? En dan zou je toch nieuwe parcoursen hebben zonder persé dure meerdaagse internationale wedstrijden te moeten rijden, en kan je Ny nog meenemen ook :) 8 oktober ben ik op (loop)weekend, anders zou ik zelf ook nog wel eens meedoen. Veel plezier alvast Varekaj en mila_furrie!

Zwijnaarde is idd geen echt fijne cross Varekaj dus als daar dan toch rond geraakt ben je zeker niet slecht bezig! Heusden is op dat vlak wel een stuk aangenamer rijden (paardvriendelijker gebouwd).

Ik heb een beetje stress voor Waregem volgende week :+

En veel beterschap voor Boxer Madelene! Ik had zelf ook zo een gapend gat in mijn been en ondanks een lelijk litteken ben ik 2/3 maand na t accidentje toch zo goed als terug de oude. En als je dan de foto's van Antonius ziet :o geluk dat een lijf wel wat kan hebben als je het maar goed verzorgt en tijd geeft.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:58

je bent ook wel een sportieve bij he lene :) kzie zo wel wat passeren op fb van evenementen waar je aan deel neemt :) wat loop je nu? het zijn meer trails zeker dat je loopt of heb ik het mis op?
Ik loop vrijdagavond in kuurne nog eens 6 km mee maar zou graag tegen december weer 10km lopen. volgende uitdaging is om in april volgend jaar de 10 miles mee te lopen in antwerpen.

kvind zwijnaarde ook niet zo leuk om te doen. zoals al gezegt niet paard vriendelijk en ook niet bepaald volgens niveau vind ik. Soms staan er al "moeilijk" sprongen in voor een 60 cm :s

lene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 11:02

Hihi ik like heel veel trails ja :P loop af en toe ook wel eens op de baan maar dat doe ik niet zo graag. Train ook bijna enkel in het bos. Tenzij ik ergens gratis tickets win (dit weekend nog voor de fluorun in Gent :D ). Mijn volgende doel was de 28 km trail du barrage op 8 oktober maar komt echt te vroeg voor mijn enkel :( dus ga daar de kortere afstand doen (15 km) en hoop terug richting halve marathon te geraken in november/december. En mijn "grote" doel volgend jaar is rat race dirty weekend, 20 miles (35 km) obstacle run in Engeland in mei 2018 *\o/* :D }:0

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 11:09

Stoeeeerrr lene! Iron Viking ook iets voor jou dan? :P Ik hou het nog even op strong viking 13 km als doel. :P

lene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 11:11

Ms wel maar die zijn allemaal zo godsalmachtig duur die runs :') onze nieuwste trend is om de dag voordien gewoon tickets over te nemen van mensen die last-minute niet kunnen gaan bvb. door blessures. Al veel geld mee uitgespaard :D zo onlangs ook nog battle of thor meegelopen voor de helft van de prijs O:-)

de 13 is ook al een hele mooie uitdaging! Ik ben niet zo een held met de slides en drops dus toch elke keer eventjes "niet nadenken en gaaaannn". Klimmen en klauteren vind ik dan weer fantastisch :p

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 11:25

De Z in Holland zijn volgens mij soms technisch moeilijker dan de M in België, maar de hoogte en breedte lijkt me meestal wel redelijk gelijk. Denk dat het springparcour iets van een 1m15 is en de dressuurproef is de 1* proef.

Met Aruba gaat alles wel sava, ze staat te genieten op de wei en is beetje rond. Op de vorige scan was er al verbetering te zien. Maar we zijn nu nog maar een maand ver, dus tis nog steeds beetje geduld hebben... Wat ik het meeste mis zijn onze galopjes in het bos! Zeker met zo'n mooi herfstzonnetje. Dat is toch iets waar ik altijd enorm van geniet en dan kunnen we ons hoofd een beetje leegmaken. Maar nu gaat dat dus niet :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 11:31

Chapeau voor de lopers onder ons! Zou het ook graag oppikken om mijn conditie te verbeteren, maar de motivatie om te beginnen... die zit soms ergens ver weg in een stoffig hoekje :o Moet bekennen dat er hier in de buurt geen fijne loopplekken zijn. Kan op zich wel naar het stadspark, is 10 minuutjes fietsen, maar ben nogal lui :o
Al zou ik het wel kicken vinden als ik een obstacle run ofzo kan uitlopen. Nu red ik misschien 1km :+

Het ziet er wel naar uit dat ik door wegenwerken deze winter met de fiets naar het werk mag trappen. 7km enkele rit. Prima haalbaar, dat wel, maar de kou en regen zie ik erg tegen op.

@ Antonius: amai wat een wonde! Vind dat nu wel fascinerend om te zien (beroepsmisvorming?) maar wat een vergeten bandage al niet kan veroorzaken zeg.
Ik had 8 oktober sowieso als volledige dag vrij gehouden in de agenda. Bij VM is voor mij prima. Enige vraag is niet te vroeg 's ochtends, het is toch een eindje rijden en om 6u opstaan op zondag is niet mijn favoriete bezigheid :))
Icaro is ook een lastige in de mond, maar hij slaat niet met zijn hoofd. Hij hangt gewoon met zijn volle gewicht in je handen en houdt dat best lang vol. Hoe meer je probeert om achterin te activeren, hoe meer druk je voorin krijgt. Of hij trekt ineens vanuit het niks alles los en steekt zijn hoofd de lucht in als een kameel, waarbij ik dan soms compleet uit het zadel vlieg. Hij kan het wel, willen is wat anders. Meneer is nogal eens liever lui dan moe maar accepteert in het algemeen heel slecht eender welke vorm van begrenzing vooraan. (of eender wat dan ook in de mond, TA is ook geen lolletje). In de cross laat ik hem nu nog iets langer, hij springt zo veel makkelijker en aangenamer. Eens ik naar de 80 ga of aspiranten wil ik hem wel zo ver hebben dat hij zich (veel) beter laat terugrijden en begrenzen indien nodig. Bij dressuur of tijdens les ga ik geen discussie meer uit de weg. Tijdens wedstrijd of cross is dat niet te doen, da's vragen om ongelukken.

@ lene: ik vond de hindernissen voor de initiatie nog meevallen. Voor de hoogte moet ik het niet laten :P Het viel wel op dat veel hindernissen (redelijk) smal waren, hoorde daar van andere ruiters ook commentaar op. En zowel bij de initiatie als de 60 héél veel weigeringen op de 1. De tijd dat ik heb staan kijken had zeker de helft van de starters daar al een stop. Voor kinderen met B- of C pony's was het wel heel pittig.

De kogel is wel door de kerk, ga me inschrijven voor de 60 in Heusden :D Kan deze winter nog genoeg indoors gaan springen.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 11:31

dank jullie wel voor alle lieve woorden, maar inderdaad...die wond gaat wel weer dicht.
Ik ben meer benauwd wat er in dat been nog meer gebeurt is...hij kan niet achteruit stappen.
en vanochtend wel heeeeel kreupel. Ik wil proberen zo snel mogelijk foto's te maken en scannen...want de zwelling valt reuze mee.
Antonius :oo :oo mijn god...wat een wond!!
en Z in Nederland is zeker prima te doen voor jou! en sommige zijn echt wel lastig hoor..(vind ik :D )

mila, als ze lekker de hele dag op de wei kan zou ik niet perse longeren, maar dat is voor ieder anders.
trouwens wel een interessante oefening wat je hebt gedaan
en alvast veel plezier bij Antonius op de les...ook voor varekaj

lene, adem in...adem uit...geen stress maken. gewoon plezier hebben.

hanne en lene...jullie moeten dan wel zo'n Viking muts opdoen hè!! _O-

winnie...kan het me voorstellen..beterschap

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 11:59

lene: 28 km is al de moeite :O je mag me samen vegen denk ik :-p maar je begint er ook niet aan als je er niet voor getraind hebt he. Jou vriend loopt ook mee? Ik moet altijd alleen lopen :s Een paar vriendinnen zijn wel al beginnen lopen door mij maar die lopen 5 km en vinden dat voldoende. Ik heb meer prestatie drang :p niet dat ik de eerste wil zijn maar ik wil altijd meer. eerst 5 km lopen dan 10 km nu wil ik 16 km( 10 miles)

geen stress voor anzegem. hij zal het met zijn hoeven in de neus uitlopen :D

verekaj: oh leuk ik ga ook naar heusden voor de 60cm normaal :D

madelene: hopelijk kan je snel echo en foto's laten maken. ik zou ook meer gerust zijn als je wist wat het is of niet is :s

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 12:43

Dag iedereen :wave:

Mag ik mij hier even melden? Ik ben Jessica en ik heb een fjord die gebeten is door springen. Ik ben al vaker naar eventing gaan kijken, en als ik zo die laagste reeks zie kriebelt het altijd onwijs om het toch eens te proberen.
Daarom ga ik op 22 oktober de cross heusden eens meepikken, om te zien hoe we het samen doen. Als we daar allebei plezier aan beleven zou ik heel graag volgend voorjaar de laagste klasse in Gavere proberen meedoen. Hij heeft vroeger al crossen gelopen en kwam daar meestal foutloos door. De echte uitdaging zal hem vooral in het dressuurproefje en de jumping zijn, aangezien meneer er wel van houdt om eens de piste uit te rennen. -O-
Jammer genoeg kunnen we niet zo vaak op verplaatsing omdat ik steeds een trailer moet huren en mijn (niet-zo-paardenminded) papa moet overtuigen om met de trailer te rijden. -O-

Dit is mijn springgraag varkentje:

Afbeelding

Afbeelding

lene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:16

Hoi Jessica! Welkom :-) ik denk dat ik jouw paardje ken, was hij vroeger van Anouk? Ik heb héééél lang geleden nog kamp gegeven aan haar :Y) Heb je zelf al eens getraind op cross met hem? Al kan ik mij voorstellen dat dat lastig is als je altijd van anderen afhankelijk bent voor vervoer.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 12:56

lene schreef:
Hoi Jessica! Welkom :-) ik denk dat ik jouw paardje ken, was hij vroeger van Anouk? Ik heb héééél lang geleden nog kamp gegeven aan haar :Y) Heb je zelf al eens getraind op cross met hem? Al kan ik mij voorstellen dat dat lastig is als je altijd van anderen afhankelijk bent voor vervoer.

Bedankt!
Inderdaad, je hebt hem goed herkend, dat is Shadow. Anouk is mijn beste vriendin en ik ben vorig jaar met Shadow in halve stal begonnen, en wij klikten eigenlijk direct heel goed. Uit liefde voor ons beiden heb ik de prachtige kans gekregen om hem over te kopen dus is hij nu sinds een maand mijn pony. <3

Wij gaan nu nog 1 keer op crosstraining bij K*be voor de cross samen met mijn lesgeefster, ik ben heel benieuwd. Inderdaad, het vervoer is echt lastig, en daar vloek ik toch regelmatig op, het loopt deze maand ook alweer op, twee keer in de maand een trailer huren. Maar bon, roeien met de riemen die we hebben!

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:55

Welkom :wave:
Heb vroeger ook nog lesgegeven aan een fjord, schitterend beest!
Geen eigen vervoer hebben is idd wel vervelend... Geen stalgenootjes om soms eens mee af te spreken?

Madelene: wanneer kan er een foto genomen worden? Heb je een DA die dit thuis kan doen?

Lene: chic hoor die lange runs, maar niets voor mij, 0,0 conditie :P
Intussen staan de uren voor waregem online, je hebt wel chill uren vind ik op zaterdag, komt goed!!

Mila: klinkt als een fijne les van Iris!!