Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en bijkomend wou ik graag onder de 50 strafptn voor dressuur blijven, max 1 balk in springen hebben en foutloos crossen en kijken hoever we zouden komen voor de tijd.
Maar wel supergaaf gevoel als het zo vlot loopt. In het verlengde stond nog een haagbak, die heb ik ook rechtuit gesprongen en de sprong stond eigenlijk in een kleine boog, dus schuin erover, geen probleem.
!!
!!
dan toch blij dat je gereden hebt
.

Tis wel relax om dan met Ny te crossen op dat vlak, die kan je gewoon tussen hand en been houden zonder verzet, was al bijna vergeten dat dit kon
kmoest veel groetjes doen trouwens
toen ik vertelde dat ik crossles had van u was ze erg enthousiast
je zal veel leren van haar zei ze
Daar twijfel ik niet aan
dus eigenlijk was het niks speciaal maar we hebben er wel veel van geleerd.
Van mij mag het samen hoor.
ziet erg best vies uit. gelukkig heeft ze behalve een litteken er niks aan overgehouden. Je hebt toch ook wel al uw deel gehad van ongelukken en wonden enzo...
Z in Nederland lijkt mij inderdaad wel een leuke optie voor je Antonius, die zijn meer richting M in België toch? En dan zou je toch nieuwe parcoursen hebben zonder persé dure meerdaagse internationale wedstrijden te moeten rijden, en kan je Ny nog meenemen ook
8 oktober ben ik op (loop)weekend, anders zou ik zelf ook nog wel eens meedoen. Veel plezier alvast Varekaj en mila_furrie!
geluk dat een lijf wel wat kan hebben als je het maar goed verzorgt en tijd geeft.
kzie zo wel wat passeren op fb van evenementen waar je aan deel neemt
wat loop je nu? het zijn meer trails zeker dat je loopt of heb ik het mis op?
loop af en toe ook wel eens op de baan maar dat doe ik niet zo graag. Train ook bijna enkel in het bos. Tenzij ik ergens gratis tickets win (dit weekend nog voor de fluorun in Gent
). Mijn volgende doel was de 28 km trail du barrage op 8 oktober maar komt echt te vroeg voor mijn enkel
dus ga daar de kortere afstand doen (15 km) en hoop terug richting halve marathon te geraken in november/december. En mijn "grote" doel volgend jaar is rat race dirty weekend, 20 miles (35 km) obstacle run in Engeland in mei 2018
Ik hou het nog even op strong viking 13 km als doel.
onze nieuwste trend is om de dag voordien gewoon tickets over te nemen van mensen die last-minute niet kunnen gaan bvb. door blessures. Al veel geld mee uitgespaard
zo onlangs ook nog battle of thor meegelopen voor de helft van de prijs O:-)
Moet bekennen dat er hier in de buurt geen fijne loopplekken zijn. Kan op zich wel naar het stadspark, is 10 minuutjes fietsen, maar ben nogal lui

Het viel wel op dat veel hindernissen (redelijk) smal waren, hoorde daar van andere ruiters ook commentaar op. En zowel bij de initiatie als de 60 héél veel weigeringen op de 1. De tijd dat ik heb staan kijken had zeker de helft van de starters daar al een stop. Voor kinderen met B- of C pony's was het wel heel pittig.
Kan deze winter nog genoeg indoors gaan springen.
mijn god...wat een wond!!
)
je mag me samen vegen denk ik :-p maar je begint er ook niet aan als je er niet voor getraind hebt he. Jou vriend loopt ook mee? Ik moet altijd alleen lopen :s Een paar vriendinnen zijn wel al beginnen lopen door mij maar die lopen 5 km en vinden dat voldoende. Ik heb meer prestatie drang :p niet dat ik de eerste wil zijn maar ik wil altijd meer. eerst 5 km lopen dan 10 km nu wil ik 16 km( 10 miles)

lene schreef:Hoi Jessica! Welkomik denk dat ik jouw paardje ken, was hij vroeger van Anouk? Ik heb héééél lang geleden nog kamp gegeven aan haar
Heb je zelf al eens getraind op cross met hem? Al kan ik mij voorstellen dat dat lastig is als je altijd van anderen afhankelijk bent voor vervoer.