Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb je nog wel fijn kunnen crossen daar voor?
Maak me niet druk om de vragen, meer om de dingen (id kaart enzo) die ik mee moet nemen, en er op tijd zijn. 
Veulen-koop gaat dus misschien door?!
Wel lekker veel schoolspullen en oude nutteloze verslagen weg kunnen gooien! Diploma is op zak, dus die heb ik niet meer nodig!
Tim nog ff kwartier gereden voor de spierpijn en nu weer lekker naar bed met een boek. morgen begint de werkweek weer! 
uitgedeeld moeten worden. Tientjeh, Mistid (alhoewel: als je toch gaat feesten, dan krijg je van mij eigenlijk gewoon geen
maar een
). Joki heeft minder gesprongen. Itsme ook een
.
, daar valt mijn snotterij bij in het niet
. Maar ondanks de relativering, voel ik me echt
.
.

)
Moest ik ineens weer 20 minuten eerder dan wij op de lijst hadden gezien (ze hadden gewoon een nieuwe startlijst opgehangen. Mag dat wel?) maar voor mij waren er nog twee uitgevallen, dus het kwam erop neer dat ze graag hadden dat ik meteen kwam. Nou dat wilde ik niet, maar ik had het eigenlijk net zo goed wel kunnen doen. Ik schoot namelijk een beetje (veel
) in de stres en dacht Vies even snel wakker te schudden. Blijkbaar werkte dat averechts en ben ik enkel gaan jagen. In de proef voelde het voor mij alsof ik niet vooruit kwam, dat ik bij elke pas moest smeken dat hij bleef lopen. Vriendin van mij was erbij en die zei juist dat ik zo hard ging. Haha, volgens mij heb ik haar nog uitgelachen. Tweede proef wel gestart, maar halverwege proberen af te groeten. Mocht niet van de jury ("Nee, je stopt niet, ga maar gewoon verder het valt best mee. Doe maar") dus maar verder gereden maar met heel veel frustratie van mijn kant. Na het afgroeten nog even in de losrijdbaan wat gereden en dat ging voor mijn gevoel weer redelijk.
Later filmpjes gekeken en die vriendin van mij had dus wel gelijk. Ik ben aan het jagen, veeeeeeel te veel aan het werken en daardoor loopt alles in de soep. Goed leermoment weer voor de volgende keer. Niet alleen niet naar de mooie andere combinaties in de ring kijken, maar ook niet van mijn stuk laten brengen door de tijd en gewoon lekker mijn eigen ding doen. Baal echt heel erg dat het me niet lukte, maar we hebben er weer van geleerd zullen we maar zeggen 
Dan gooi je vier jaar weg!