[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:24

Sim jammer
Leli ook jammer dat giga niet haar best deed
Noa wat naar zulke gezondheidsproblemen
henny klinkt lekker
Een aantal hebben fijn gesprongen

Ik dan weer een stuk minder, ik was mijn martingaal vergeten en dat heb ik geweten ook. Stug doorgereden en gebouwd (Ferrose mag niet denken dat het makkelijker wordt als zij flauw doet) en uiteindelijk braaf een aantal rondjes kunnen doen

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:04

Eef mooie foto's van Arville, rijd je hem niet meer met touwneusriem?
Lau gaaf met die achtergrond, aan de muur hangen!!
Lelie jammer dat Giga niet wilde lopen, gelijk heeft ze met dit weer.
Marijke je moeder heeft dus goed werk geleverd vandaag, fijn dat je nu meer privacy hebt.
Anne gefeliciteerd met je winstpunt, goed gedaan!
Noa heftig. :oo Heb je nog wel fijn kunnen crossen daar voor?

Morgen autotheorie, help. :') Maak me niet druk om de vragen, meer om de dingen (id kaart enzo) die ik mee moet nemen, en er op tijd zijn. :D

Wat een weertje vandaag, had de paarden vanochtend net buiten toen het begon te regenen.
Vanavond nog even terug geweest, maar de planning was om te leren. Toen heb ik maar gezellig een stoeltje bij de wei gezet, kon ik daar leren en de paarden nog even een rondje racen.

Veulen van laatst ga ik niet kopen, ze vragen er 4500 voor! Nog wel in overleg voor gedeeltelijke verkoop.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:30

Hier ook totaal niet fijn gesprongen. Lig al even in bed met been omhoog.
Lees morgen bij. Echt geen puf voor srry

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:38

Lau en eef! gave foto's! <3
Danielle succes morgen! you can do it! :j Veulen-koop gaat dus misschien door?!
MM, AFTELLENN!!!!! *\o/*
Itsme, fijn gesprongen!
Mistid, voortaan enkel voor een jongen vallen tijdens stappen en minder zandhappen! al hoewel een landing op de dansvloer ook niet prettig is! :')
Lelie, al ietsjes beter??
Henny, jum :Y)
Beli, zag foto op fb. nogmaals Sterkte komende (maar ze zien er vriendelijk uit, dus wel mooi plekkie voor hem!)

Ik heb met dit vieze weer mijn hele kamer opgeruimd. wat moet je anders! -O- Wel lekker veel schoolspullen en oude nutteloze verslagen weg kunnen gooien! Diploma is op zak, dus die heb ik niet meer nodig! *\o/* Tim nog ff kwartier gereden voor de spierpijn en nu weer lekker naar bed met een boek. morgen begint de werkweek weer!

texelse

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:52

Danielle: succes morgen!! Komt vast goed!
MM: vergeet de ananas morgen niet.
MisterT: was het idd een mooie dag voor.

Wat een water, wat een water. De kringkampioenschappen behoorlijk verregend, maar het was wel een leuke dag. Nu lekker slapen, heeeeeeeerlijk.

Truste allemaal, en tot morgen!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:12

Zie dat er hier en daar :(:) uitgedeeld moeten worden. Tientjeh, Mistid (alhoewel: als je toch gaat feesten, dan krijg je van mij eigenlijk gewoon geen :(:) maar een :Y) ). Joki heeft minder gesprongen. Itsme ook een :(:) .
Mister T heeft haar kamer opgeruimd. Goeie actie! Dat je al studie dingen weggooit: deed ik geloof ik pas na 15 jaar en dan nog met pijn in mijn hart. 8)7

Noa: wat een heftig gezondheidsverhaal :(:) :(:) , daar valt mijn snotterij bij in het niet :o . Maar ondanks de relativering, voel ik me echt %) %) .

Danielle: als je maar een deel gaat kopen, zou ik m'n geld voor iets anders bewaren.

Trusten allemaal. Succes morgen indien ergens voor nodig 8-) .

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:15

Jeetje Noa, dat is behoorlijk wat zeg. Hopelijk gaat het dan snel beter met je conditie.
Succes morgen DAnielle!
Met een hersenschudding gaan stappen is niet echt het slimste wat je kan doen Mirthe. :P
Fijn om weer een berichtje van je te lezen Anthea!
Jep, ik was nog naar Renswoude geweest Eef. Klein verslagje staat denk ik 4/ 5 pagina's terug. Mooie foto's!

Nadeel van luie zondag is dat ik nu niet meer moe ben haha. :Y)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:28

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:35

Leuk Bianca!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:44

Zo, buurman is net weg :oo
Marijke en Jantine hebben dezelfde naam gekozen voor de nieuwe beeb... Wat een toeval!
Mirthe is %)
Jantine heeft het zwaar...
Marijke, leuke foto! Bescheiden buikje zeg :)
Daan, gedeeltelijke aankoop zou ik ook niet doen eerlijk gezegd!
Texelse is weggeregend vandaag!

Slaap lekker!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 07:04

Welke buurman Mootje O:)
Bianca, wat een superdiertje heb je nu zeg.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 07:39

Goedemorgen

Filmpje van Bianca kan ik nu niet zien die is niet beschikbaar op de mobiele telefoon

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 08:04

Texelse, de buurman die om 8 uur een bakkie koffie kwam doen :P

Zo, en toen was het weer maandag.... Hier nog geen vakantiegangers in de regio, want het was me een partij druk op de weg!

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 08:06

Danielle heel veel succes vandaag! Komt vast in orde! Jammer dat het veulen misschien niet door gaat.
Goed bezig Siobhan!!
Itsme en Joki een iets mindere rit gisteren...
Mooi Bianca!

Ik hoop op iets beter weer vandaag... Was wel heel nat gisteren.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 08:11

joki jammer dat het springen niet helemaal lekker ging zonder martingaal
danielle succes met theorie
misterT ik had juist niet lekker gesprongen. met dit weer ruim ik ook vaak mijn kamer op of andere dingen in huis.
leli ik deed schoolspullen wel elk jaar naar school opruimen. Maar verslagen etc heb ik allemaal nog
sann na een luie dag ben ik juist nog steeds moe.
bianca leuk filmpje

gister eerst met bay gesprongen daar had ik 2 balkjes. Doordat hij zo lekker liep ga je proberen nog netter te rijden en tja ritme was iets weg. Maarja daar leer ik weer van.
En regenen wat het erna deed. Toen met ol de ring in. Hij weigerde op H5 en gleed zo ver door dat hij op zijn kont zat en ik erachter op me kont. maar ik dacht die komt achterover zo ver dat hij door gleed. dus zo snel mogelijk aan de kant maar gelukkig ging het goed en bleef hij voor toch laag. maar heb mijn knie (juist diegene waar ik nog geen last van had) verdraaid. nu wat blauw en dik. Nu na een nachtje rust is het wel iets minder maar ik merk met het lopen dat het weer zeerder gaat doen. dus mijn been maar genoeg laten rusten.
nu weer richting werk.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 09:03

Oh, Itsme: dat is ook weer schrikken. Gelukkig kwam Ol niet achterover. Hopelijk valt je knie mee! :(:)

Ik heb me ziek gemeld. Net even beestjes gevoerd. Ga nu even mijn mail werk bekijken en dan weer bed in -O- .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 09:28

Buurman Mootje????? Ik heb R. gister nog even gesproken!
Sim, een aantal had ik zelf al maar kan er 3 lezen!
Mendy, jij moet ook eens een beetje om jezelf gaan denken.
Tientjeh :(:)

Drukke dag! Schoonzusje gaat naar Jer en zet hem daarna in de paddock ~~}>

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 09:29

Leli beterschap
Itsme wat ontzettend vervelend dat je paard en jij zo uitgegleden zijn

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 09:42

Noor ja ik weet het val van het ene probleem in het andere. Maar ol kon er natuurlijk ook niks aan doen (nouja eigenlijk wel gewoon springen)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 10:23

Morgen :wave:

Mootje: Gezellig gehad dus <<)
Mendy: Dat is wel goed balen zeg... Beterschap :(:)
Leli: Beterschap :(:)
Noa: Wat een verhaal zeg.. Dan is een verkoudheid inderdaad wel even wat ander.
Noor: Succes met je drukke dag!
Bianca: Wat een leuk filmpje van jullie :D

Hier ook een drukke dag! Al vroeg opgestaan en al lekker wat gedaan, maar wordt even flink aanpoten. Vanmiddag komt een vriendinnetje die een paar weken in het buitenland heeft gewerkt gezellig buurten. Hebben vandaag allebei een groepsgesprek (over auto's en pechhulp, 2 uur babbelen met leeftijdsgenoten voor 50 euro, erg leuk verdienen :) )

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 11:01

Lau leuke foto's
He bah Noa dat klinkt allemaal echt heel naar en lastig

Ik had gisteren weer wedstrijd in Uden en heb dat helemaal verprutst. Toen we daar kwamen stond er op de startlijst dat ik 5 minuten later moest dan de tijd die op internet stond. Zit ik een half uur van te voren op Vies, bezig met aansingelen, komt iemand me halen want ik moest de bak in :? Moest ik ineens weer 20 minuten eerder dan wij op de lijst hadden gezien (ze hadden gewoon een nieuwe startlijst opgehangen. Mag dat wel?) maar voor mij waren er nog twee uitgevallen, dus het kwam erop neer dat ze graag hadden dat ik meteen kwam. Nou dat wilde ik niet, maar ik had het eigenlijk net zo goed wel kunnen doen. Ik schoot namelijk een beetje (veel O:) ) in de stres en dacht Vies even snel wakker te schudden. Blijkbaar werkte dat averechts en ben ik enkel gaan jagen. In de proef voelde het voor mij alsof ik niet vooruit kwam, dat ik bij elke pas moest smeken dat hij bleef lopen. Vriendin van mij was erbij en die zei juist dat ik zo hard ging. Haha, volgens mij heb ik haar nog uitgelachen. Tweede proef wel gestart, maar halverwege proberen af te groeten. Mocht niet van de jury ("Nee, je stopt niet, ga maar gewoon verder het valt best mee. Doe maar") dus maar verder gereden maar met heel veel frustratie van mijn kant. Na het afgroeten nog even in de losrijdbaan wat gereden en dat ging voor mijn gevoel weer redelijk.
Uiteindelijk twee keer net boven de 170 punten gekregen en dat viel me nog mee. Ik dacht zelf rond de verliespunt te zitten. Voor mijn poging tot afgroeten heb ik nog -2 aangerekend gekregen :+ Later filmpjes gekeken en die vriendin van mij had dus wel gelijk. Ik ben aan het jagen, veeeeeeel te veel aan het werken en daardoor loopt alles in de soep. Goed leermoment weer voor de volgende keer. Niet alleen niet naar de mooie andere combinaties in de ring kijken, maar ook niet van mijn stuk laten brengen door de tijd en gewoon lekker mijn eigen ding doen. Baal echt heel erg dat het me niet lukte, maar we hebben er weer van geleerd zullen we maar zeggen :)
Het weer was trouwens perfect. Lekker windje, af en toe zon. Dus waarom al die mensen niet op zijn komen dagen??

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 11:14

Ik lees hel braaf iedere dag alles bij, maar ben even te druk om te reageren. Ik ben er dus wel, maar toch ook niet :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 11:17

Wat zonde zeg Annetje. Volgende keer gaat het vast beter!
Nog wat sappige roddels met de buurman Mootje? ;)
Mendy en Leli beterschap!
Noor en Vief succes met jullie drukke dag.

Ik ben in een fijne discussie verwikkeld met school en heb de neiging om het beiltje erbij neer te gooien. -:(-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 11:20

Sannn, niet doen hoor :(:) Dan gooi je vier jaar weg!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 11:29

Anne balen van je proeven maar wel fijn dat je weet waar de foute zitten
San sterkte met je rotschool