Margriet gefeliciteerd Lau heeft dr paard een pyjama aangetrokken tijdens het rijden zag ik op fb. Die app lijkt me echt gaaf! Even wachten tot meer 'referenties' en dan overwegen of ik hem ook wil kopen.
Wat zijn dressuurpaarden ook een verschrikking zeg Ik longeerde mijn paard met een balkje tussendoor. Stapt ze op het balkje... 2 dressuur paarden op hol. Oeps! Later deden ze met uitstappen een poging tot erover gaan...dat was helemaal feest. Doe mij maar een dapper sgw paard!
Hahaha Bij ons is dat met de nieuwe paarden die bij ons op stal komen ook heel erg. Maar die worden al snel gedesensibiliseerd. Zijn zo herrie, rook, vuur en tractor mak hihi. Ik had een tijdje geleden dat ik door een rook gordijn moest (op de militaire prestatie tocht) Meeste paarden vonden het wel spannend, Amaretto keek niet op van die rokende trekker hihi
bianca1980
Geplaatst: 16-01-12 21:46
Wie ging ook alweer het nieuwe topic doen ?? Wil nog wat veranderen.
Zo, even bij gelezen. Hele dag niet op bokt geweest, dus moest 8 pagina's bij bikkelen. Noor: nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Anthea: hopelijk knapt je vader hier snel van op. Schrikken hoor . Lielle: wat een grappige app. En wat zit er lekker veel water in de sloot!! Texelse: sterkte met je ontploffingen! En Margriet: gefeliciteerd!!!
Springles ging vanavond lekker. Gieg had er weer zin in.
Nu ga ik heel snel douchen en pitten .
muts_marijke
Geplaatst: 17-01-12 08:00
Goeiemoggel
@ Dienke klopt ben maandags altijd vrij
Mag vandaag weer om half 9 beginnen, ben dan ook eerder klaar. Heb echt onwijs waardeloos geslapen. Ben nu ook echt moe