@ Evelien daar heb ik mijn opfok op geselecteerd. Gio kan de hele dag in en uit lopen. Ze hebben in de winter een ruime paddock tot hun beschikking. Daarnaast worden ze met worden voeren vastgezet dus geen gedonder tijdens voeren. Zo weet je precies wat ze binnen krijgen. is de paddock te nat dan wordt er een stuk weiland afgezet. In april tot november lopen ze op het gras 24/7. Als het weer het toelaat lopen ze langer buiten maar worden ze goed bijgevoerd. Ik wilde absoluut niet dat hij 's winters veel binnen stond.
Dat is ideaal Caro! Dit was de enige opfok waar Flip snel terecht kon aangezien hij een hele late is ( eind juli) anders was ik wel wat kieskeuriger geweest. In de zomer (mei tot november) is het prima maar in de winter is het niet ideaal.
@ Leliaard, iedereen mag daar naartoe. Je rijd niet op het terrein van Boekelo Military maar op een trainings wei- en een stuk zand. Kunnen wel naar een hindernis toe die in de military zit en Geert moest natuurlijk even kijken hoe en wat. (NIET GESPRONGEN NATUURLIJK) Je moet gewoon bellen en dan mag je daar tegen betaling trainen. @ Sannn gaaf dat je al zoveel mag doen! Zeus was het er echt niet mee eens. Gekke malloot.
zeus was leuk bezig! caro dat klinkt wel als een ideale opfok
ik heb vanavond een hele avond niks
caro29
Geplaatst: 20-09-11 18:50
Vraagje: met welk voer/aanvulling krijg je merrie weer snel op gewicht want het veulen heeft aardig wat van de merrie opgegeten qua vlees. Ze krijg 3x daags 1,5 kilo merriebrok en veel hooi plus ze eet haar stal met stro leeg. De bespiering is helaas ook een stuk minder maar hopelijk is dat snel weer terug.
@ bvw de prijs is ook heel gunstig. Het is alleen een oude varkensschuur.
Ik heb mijn pakje van de superstar binnen.... Stuk voor stuk mooie spullen Lau, heb je de 2000 woorden nog op papier gekregen? Sannn is moe van stage.. Een paar mensen zijn bij de veulenveiling, ik ben benieuwd of iedereen zich in kan houden! Verder geklets over opfok.
Ik heb op een opfok gestaan. Ze zijn heel begaan met de veulens, maar in de winter zou het mijn opfok niet zijn!
muts_marijke
Geplaatst: 20-09-11 19:14
Gaaf Mootje! Kun je nu wel linkjes plaatsen van de spullen???? Ben niet nieuwschierig hoor
daNiielle_
Geplaatst: 20-09-11 19:22
Hallo Stagedagen zitten erop, ik ga weer bijlezen.. Met hoofdpijn
Leilaardje wat super van je debuut, mooie foto ook!! Bvw, frits is goed bezig, leuk zeg. Kris goed gedaan in de tripalon! Karen en rowo waren jarig, beter laat dan nooit: Nog van harte gefeliciteerd! Jeroen zag het al op de uitslagen lijst, jullie paarden doen het goed. Mendy's paarden naar de kapper, ziet er weer verzorgd uit. Ibonn wat heb je ontzettend gave dingen gemaakt!! Dat hoofdstel is echt heel gaaf! Sanurie je kan tevreden zijn over het resultaat in heino. Marijke: Klopt, terrein in Varsseveld was echt volledig stuk gereden. Het hield zich goed, maar na de stortbui was het niets meer helaas... Tody welkom! Kom je mij vast ook tegen in neede, doe ook de oefencross. Texelse maakt zich druk over sneeuw dat er over 16.5 week nog moet liggen Lau wat een opdracht, succes ermee.
ZO eindelijk bijgelezen!!!!
Ben echt gesloopt. Stagedagen zijn erg lang maar wel ontzettend leuk. Leuke collega's en ook allemaal super leuke paarden. Vind het wel wat lastig om zo 'om te schakelen'. Heb zelf merries, en merk wel dat je daar anders mee om moet gaan dan daar met de hengsten. Is toch wel grappig vind ik: Loop de hele dag tussen gruwelijk mooie en goed springende paarden.. En dan kom ik daarna thuis bij mijn modderige holbewoners in de wei, en zou ik ze voor geen goud in willen ruilen.
En heb echt nu al onwijs zin in de cross van Neede!!
Vandaag een lang dagje gehad. Kwam nog even een klusje tussen, maar was wel leuk . Paps belde dat Sofie morgen ochtend naar de DA gaat om de kiesjes te laten vijlen. Dus dan is dat van het weekend weer helemaal goed .
texelse
Geplaatst: 20-09-11 20:30
bianca1980 schreef:
in texel.....
ben ik weer.... kleine correctie: OP Texel!
bianca1980
Geplaatst: 20-09-11 20:34
OOHH jaaaa....... soooollllyyyyy.....
texelse
Geplaatst: 20-09-11 20:35
xxitsmexx
Geplaatst: 20-09-11 20:51
floor druk dus bianca is op zoek naar een sleepoog ula was weer lekker bezig zo te lezen. Heb je nog wel in de waterbak gespeelt marijke? leliaardje heeft thuis gewerkt sann mooi toch dat je steeds meer mag doen. (waar loop je nu ook al weer stage?) bvw heeft een vrije avond danielle maar wel leuk op stage.. Zeker ruil je je eigen paardjes niet in mootje leuke kleren
vanmorgen met ol gesprongen. ging echt super kon hem heel goed sluiten/voorwaarts (zo heeft hij nog nooit gelopen terwijl hij mocht springen) daarna bay maar die was aan het klooien. steigeren en omdraaien uiteindelijk nog super gesprongen ook zijn "enge" muur zo weer terug van het werk druk. en er kwam iemand met hond die slecht was en hij kon die hond niet uit de auto halen. ik temp opgenomen koorts.. toen dierenarts ernaar toe.. en ja hoor hond stort zo in en is uiteindelijk overleden. Heel zielig voor die man maar voor hond beter (al 2x tumor verwijderd)