Hmmz dat is jammer. Vond dat wel zo handig in die brokjesvorm, hebben hier een paard op stal die alle bolletjes Myoplast laat liggen en Beau is ook wel zo'n clown dat ze dat doet.
Sussie85
Geplaatst: 06-06-11 16:44
Mootje schreef:
Wat is W een buffel geworden
Als je hem zo op de foto ziet denk je dat er wel een paar kilo's af mogen, maar als je hem in de wei ziet staan dan zie je gewoon zijn ribbetjes. Hij is gewoon type buffel vrees ik.
Mirthe: geen ervaring mee, maar ik heb al wel van verschillende mensen gehoord dat het niet werkt. Margriet: ons kleintje ziet er lief en schattig uit, maar vergis je niet in zijn uiterlijk. Je moet altijd waakzaam zijn op je vingers en op je tenen. Fijn dat W en C zo lekker gingen met rijden! Mootje&Noor: wat een onderwerp! Hoe kwamen jullie daar nou weer op?
Die pavo muslce build is nu toch in brokjes vorm? Msschien ook vernieuwd recept?
mistid
Geplaatst: 06-06-11 17:09
Ja ze begint zich nu steeds meer te ontwikkelen. Ze is alleen wel heel vet, ze heeft echt een gootje op haar rug. Ze kan bij de hooikar als die verkeerd staat, en die wordt meestal verkeerd neergezet en dan vreet ze maar door. Ze staat nu op minder hooi en moet harder aan het werk. Een vriendin had al een aantal tips gegeven. Ik ga op aanraden van haar ook nog iets van Havens proberen. Heb zaterdag een bon gewonnen voor een gratis zak Havens voer dus dat komt goed uit. Las op bokt dat er mensen 5 euro prijzengeld hadden in de BB dus heb toen even opnieuw in mijn envelop gekeken, bleek er ook nog 15 euro in te zitten.
In Oosterwolde hadden ze zo'n bus Myoplast in mijn rubriek voor de eerste prijs, maar toen had ik de 12e prijs . Hier op stal heeft dus ook iemand het maar die gebruikt het niet goed. Dat is een grove tuiger maar hij krijgt een ponyportie omdat het zo duur is en het helpt dus geen klap. Koop het dan niet...
Texelse, ik ook niet Beau ziet er best uit! Sta voor vriendje zijn huis. Zit hij nog op t werk ook lekker handig!
MargreetW
Geplaatst: 06-06-11 17:26
't was ook maar een grapje hoor, het ging mij meer om dat gezicht van Mirthe toen ze bij de juryauto wegstapte... Maar ik neem aan dat Mirthe dat zelf ook wel snapt, toch?
texelse
Geplaatst: 06-06-11 17:32
Dat denk ik wel Margreet. Er zijn wel erger dingen gebeurd, die niet opgemerkt werden.......
mistid
Geplaatst: 06-06-11 17:35
MargreetW schreef:
't was ook maar een grapje hoor, het ging mij meer om dat gezicht van Mirthe toen ze bij de juryauto wegstapte... Maar ik neem aan dat Mirthe dat zelf ook wel snapt, toch?
Haha ja zeker wel!
MargreetW
Geplaatst: 06-06-11 17:39
Oef
Ga verse spinaziepasta maken, ut kind eet morgen weer eens niet thuis en dan kan ik het lessie opeten morgen ik wou ik wou dat ik kon toveren want dan....
als ik alleen thuis ben kom ik meestal niet verder dan een handvol chocoladekoekjes van de lidl...... dus ik vind een lessie spinaziepasta al heel super Margreet! En als ik kon, dan hielp ik je toveren, maar helaas...
Haha, ik vind pasta de volgende dag ook zo lekker of lasagna voor de tweede dag! Ik eet momenteel geen koolhydraten, dus helaas geen pasta meer voor mij!
Dat is iets waar ik dus heel erg voor moet oppassen want anders maak ik een broodje kaas of hagelslag en dan is het me wel goed. Jan was erg gek op leuke dingetjes van Riviera Maison dus als ik alleen eet dan maak ik m'n eten daar leuk op klaar en dan eet het toch gezellig (in m'n eentje). Maar een lessie is ook niet verkeerd hoor, morgen maak ik er een stokbroodje bij en dan is het weer een hele maaltijd.
Wat leuk dat Jan rv zo leuk vond! Volgens mij is dat zeldzaam voor een man Margreet, ik vond het ook heel moeilijk om voor mij alleen te koken toen ik uit het studentenhuis kwam... Daarom ben ik nu aan t lijnen
muts_marijke
Geplaatst: 06-06-11 18:19
Goeiemiddag
@ Noor ik kan me voorstellen dat je nu geen zin hebt in zo'n film. @ Texelse zwaar dagje gister en vandaag. @ Lekker dagje vrij Sim? Lees al dat je baldadig bent @ Bianca onwijs klote dat jullie gevallen zijn. Hoe voel je je vandaag? Nog veel spierpijn? @ Gave foto's Sussie! Zware dagen gehad dus.. @ Mirthe zo is mooi aan het veranderen! Leuk dier. @ Mootje ik vind juist pasta's de volgende dag goor. Moet lekker nat zijn
Ik heb lekker bloemkool roomschotel gemaakt. Volgens mij kunnen we er nog wel 2x van eten Ben vanmiddag naar de andere collega geweest die ook pas bevallen is van een zoontje. Was heel gezellig en kreeg hem direct in mijn handen gedrukt met zn fles. Lekker kereltje joh.
@ mistid goed dat je dat wist. Ga je nog L2 starten met Meno in Exloo? Je staat nog in de L2 Niks vergeten want ik ben heeeel streng @ Margreet ookal ellende met een bedrijf. Ik moet bij de NEM veel geld terugbetalen door hun fout maar corrigeren doen ze niet. Moet enexis doen. Ik zou eerder terugkrijgen @ Sim volgens mij staat dat gewoon in het reglement dat het moet. @ Margriet super van het springen en de cross. @ Sim wat ben je lekker op dreef vandaag @ Texelse ik heb wel een ideetje hoe stout mistid is geweest en vooral haar hoofd @ Sussie mooie foto van Pancho en je schimmeltje
Ik heb vanmiddag super gelest bij mijn springinstructrice. Laatste rondje ging perfect. Super safe en steeds goed landen. Instructrice was net als ik helemaal verbaasd van het fijne meewerken van La Diva. Ze had alles weer goed omhoog getrokken minimaal 1.25m en goed vierkant gebouwd dus dat was af en toe even slikken. Volgens haar moet hoog springen net zo simpel worden als ademhalen De ruin na 5 minuten maar weer op stal gezet. Landbouwmachines met hogedruk schoonspuiten bij de buren en bouwcontainers verwisselen waren iets teveel prikkels voor meneer Ik heb de tijd indeling voor de cross zaterdag in Neu Versen ook en dat wordt een lange dag. De dressuur begint om 8.00 en ze starten op alfabetische volgorde bij de letter C van het paard. Hopelijk tellen ze stalnaam niet mee want dan mag ik als 1e. 1330 is het springen en de cross begint pas om 16.45. . Hopelijk hebben we mooi weer