peanutbutter schreef:
Hoe lang was jij ook alweer?
1.53?Hetje toont inderdaad 1.70!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik gebruik m bij smalle Mythy en ook grote reus heeft hetzelfde borsttuig om.
billy1 schreef:Ik vind mijn 5 punts borsttuig echt superik gebruik m bij smalle Mythy en ook grote reus heeft hetzelfde borsttuig om.
Lotte ik denk dat als Wolin wat meer springervaring krijgt ze echt wel op een andere manier gaat springen, de foto die jij hebt geplaatst is echt een voorbeeld van een paard wat nog wat onhadig springt door weinig ervaring. Een paard wat met gestrekte voorbenen door de cross gaat lijkt mijn ook niet zo fijn
. Maar dan is die 5 points maar voor later
.. Vond die uit Noorwegen wel erg mooi, hou die wel in m'n achterhoofd.
.
.
, op die standfoto zou ik hem ook 1.70 noemen.
.
.
.
, ik kan me voorstellen dat de beste man het te druk heeft om nog voor zijn vakantie te komen, maar ik heb toch wel graag een reactie terug vanaf zijn kant wanneer hij beloofd mij terug te bellen en zijn telefoon niet opneemt.
Fijn dat Bam zo liep te sjouwen.
Bij de osteo mag ik meestal 3 dagen niets doen en dan weer rustig opbouwen. 

Ik moest ook altijd een week rust houden na een behandeling..

Mootje schreef:Noor, Wat nou waterbakprobleem
Nudine is ook op 18 dagen en 6 wk gescand. Volgende week zit ze alweer op 3 maanden, dus dan zal ik eens bellen voor de laatste scan 
. Als ik vanavond niks van de HS hoor, ga ik maar weer eens bellen. Morgenavond moet er toch wel weer wat gaan gebeuren hoor. Anders kan ik niet veilig het parcours in
Vanavond maar even lekker longeren. Gister ging Jer ook weer knetterend over het land, dus hij barst van de energie.
Goeiemorgen
. Voel me alleen totaal niet fit. Laat vandaag nou net een dag zijn dat ik ook in het hotel moet werken vanavond. Mijn buik is echt op hol geslagen geloof ik
.
.

kimdepim schreef:Goeiemorgen
Ik zit weer op kantoor. Voel me alleen totaal niet fit. Laat vandaag nou net een dag zijn dat ik ook in het hotel moet werken vanavond. Mijn buik is echt op hol geslagen geloof ik
.
Vanmorgen nog wel fijn het schimmeltje kunnen rijden.
Gister liepen ze beiden ook fijn.
Ik zal even aan de warme thee ofzo, misschien helpt dat voor mijn buik.