[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:16

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:20

Heuh 1,58 hè!! :P

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:21

oe, een van de heel weinigen die kleiner is dan ik :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:22

Ik vind mijn 5 punts borsttuig echt super :+ ik gebruik m bij smalle Mythy en ook grote reus heeft hetzelfde borsttuig om.
Lotte ik denk dat als Wolin wat meer springervaring krijgt ze echt wel op een andere manier gaat springen, de foto die jij hebt geplaatst is echt een voorbeeld van een paard wat nog wat onhadig springt door weinig ervaring. Een paard wat met gestrekte voorbenen door de cross gaat lijkt mijn ook niet zo fijn :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:26

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:28

billy1 schreef:
Ik vind mijn 5 punts borsttuig echt super :+ ik gebruik m bij smalle Mythy en ook grote reus heeft hetzelfde borsttuig om.
Lotte ik denk dat als Wolin wat meer springervaring krijgt ze echt wel op een andere manier gaat springen, de foto die jij hebt geplaatst is echt een voorbeeld van een paard wat nog wat onhadig springt door weinig ervaring. Een paard wat met gestrekte voorbenen door de cross gaat lijkt mijn ook niet zo fijn :o

Is ook wel zo inderdaad :j . Maar dan is die 5 points maar voor later ;-) .. Vond die uit Noorwegen wel erg mooi, hou die wel in m'n achterhoofd.
Mocht iemand anders die ook nog willen, dan kunnen we 'm samen bestellen ;) .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:31

Mootje, zo springt Wolin ook een beetje. Voorbeentjes iets meer bij elkaar en rekken maarrrr.. Wo zou een goeie slotenspringer zijn :)) . Wo springt dan wel met wat schoft er in, dus er is hoop :P .

Ik hoop ook dat Wo 'm gaat passen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:33

peanutbutter schreef:
Heuh 1,58 hè!! :P

Excuses... 158 hele centimeters :D .

Alles is voor mij klein, ik meet namelijk 1.80 :P .

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:44

Goedenavond.

Noor: Best wel hard bikkelen, met dit weer 7 stallen mesten
Simmie: Daar ben je dan ook mooi klaar mee :( .
Pb: Daarom lijkt Hetje dus zo groot :+ , op die standfoto zou ik hem ook 1.70 noemen.
Wl: Het lijkt me niet dat een 5-punts echt in de weg kan zitten, hij ligt toch ongeveer om de schouder heen.
Mootje: Die van jou oogde zondag inderdaad wel groot, maar 1.85 was wel erg overdreven :Y).

Vanavond nog even met Bam gedressuurd, die ging lekker aan het sjouwen :D .
Ik kreeg spontaan weer hoop dat het ooit nog goed gaat komen met ons :Y) .

Morgen ga ik even de zadelmaker stalken ;) , ik kan me voorstellen dat de beste man het te druk heeft om nog voor zijn vakantie te komen, maar ik heb toch wel graag een reactie terug vanaf zijn kant wanneer hij beloofd mij terug te bellen en zijn telefoon niet opneemt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 07:17

Ik zou ook niet zo snel een cross in gaan als een paard het voorbeen laat hangen. Heb er een hekel aan.

Zo net 2 paarden gereden. NU nog even alles mesten en dan naar A'dam voor een dagje.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 07:23

Ik heb ook liever een paard dat goed vouwt in het voorbeen. Gelukkig doet Sim dat. Mijn volbloed was wat minder mooi in het vouwen, maar wel supersafe in de cross!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 07:28

Vief, ik liet mijn merrie op 30 dagen nog een keer scannen en zij is nog een keer extra tussendoor gegaan op 8 weken. Eigenlijk moet ze begin augustus weer voor de 3 maanden scan, alleen schuif ik die iets naar achter, kan het gelijk met enten.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 07:58

Jeetje, jullie ouwehoeren wel veel in dit topic, haha.

Ik heb gisteren avond dressuurles gehad. Hij liep echt lekker, mooi ondertredend van achter en licht in de hand.

Vannacht werd ik wakker van een krijsende kat. Bleek een van mijn katten met een teen vast te zitten in de sleuven boven de verwarming. Ik probeerde haar te helpen en ze sloeg en beet als een bezetene om zich heen. Heb dus allebei mijn handen flink open liggen. Mam gaat dadelijk met haar naar de da om het na te laten kijken.

Heb te horen gekregen dat ik ook met springen door mag naar de limburgse.

Hebben jullie nog tips voor een leuk dressuurzadel voor erbij? Ik zweer bij mijn springzadel en rij daar altijd op maar wil eigenlijk wel een dressuurzadel erbij.
Ik laat natuurlijk wel een zadelmaker komen maar heb geen idee wat een goed merk is bij de dressuur.
En het is maar voor erbij dus wil ook geen zadel van 2000 euro.
Alle tips zijn welkom!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:08

Evie, Succes met stalken ;) Fijn dat Bam zo liep te sjouwen.
Marjan, Toch aan een dressuurzadel? Je wilt zeker weinig wrong? Ik vind de KN zadels heel fijn en ik heb zelf een Prestige TD, maar die heeft wel wrong. Arme poezel!
Noor, vandaag komen ze thuis toch? Kan je weer een beetje relaxen ;)

Vanavond springles. Ik ben benieuwd of mijn instructeur verschil ziet na de behandeling van gisteren. Hij liep in ieder geval als een tierelier...

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:10

Ik wil niet zo'n dressuurzadel waar je echt in een houding gedwongen word. Wil niet het idee hebben dat ik vast zit, zeg maar.

Mootje, fijn dat je zoveel verbetering ziet na 1 behandeling al. Ik wist helemaal niet dat je daarna al mag rijden. Dacht altijd dat je dan even rustig aan moet doen.
Weer wat geleerd dus ;-)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:13

Het was een behandeling van happy athlete (alleen masseren) en ik moest veel galopperen na de behandeling o.h.z. of aan de longe. Longe lukt nog niet zo erg, dus dan maar rijden :D Bij de osteo mag ik meestal 3 dagen niets doen en dan weer rustig opbouwen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:19

:wave:

Roos: Dank! Ga ik daarvoor ook een afspraak maken :)
Marjan: Geloof dat ik je nog geen welkom had geheten. Bij deze ;) Ik moest ook altijd een week rust houden na een behandeling..
Mo: Fijn dat het geholpen heeft!

Ik ga zo met een energiebox op pad. Cursus is al een poos geleden en dit is mijn eerste. Gaat vast wel goedkomen, maar 't wordt denk wel een beetje een inkomertje (laatste cursusdag ook nog gemist door mijn ontstoken oog..) Gaan het wel zien :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:24

Vief, een energiebox?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:29

Poos terug alweer... Maar heb toen een cursus energie advies gevolgd.
Ga het nu voor het eerst in praktijk brengen ;) Krijg een doos mee met een ledlamp, radiotorfolie, etc.. :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:30

Klinkt technisch Vief. Maar wat is dan de bedoeling? Ga je gewoon bij mensen aanbellen ofzo?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:31

Morning!
@ Mootje: ja, ze zijn vanacht weer thuis gekomen. Er zijn nog geen klachten binnengekomen, dus het zal wel goed zijn gegaan ;)
Mootje schreef:
Noor, Wat nou waterbakprobleem _O-

Ja hè, daarom eigenlijk extra l.ullig dat ie me laat zitten als het erom gaat!!! In Bathmen keek hij heel erg op het publiek, maar hij laat me soms (Vlietlanden) ook gewoon een beetje zitten natuurlijk.....
@ Marjan: ik heb een Ainsley dressuurzadel. Bevalt prima en zit erg lekker, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
@ Vief: veel succes vandaag :) Nudine is ook op 18 dagen en 6 wk gescand. Volgende week zit ze alweer op 3 maanden, dus dan zal ik eens bellen voor de laatste scan :D

Vanmorgen dik verslapen. Eindelijk weer in mijn eigen bedje. Ik heb vanmiddag om half 6 nog een afspraak staan, dus wat uren betreft haal ik het wel weer in ;). Als ik vanavond niks van de HS hoor, ga ik maar weer eens bellen. Morgenavond moet er toch wel weer wat gaan gebeuren hoor. Anders kan ik niet veilig het parcours in ;) Vanavond maar even lekker longeren. Gister ging Jer ook weer knetterend over het land, dus hij barst van de energie.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:45

:wave: Goeiemorgen

Ik zit weer op kantoor :). Voel me alleen totaal niet fit. Laat vandaag nou net een dag zijn dat ik ook in het hotel moet werken vanavond. Mijn buik is echt op hol geslagen geloof ik :=.
Vanmorgen nog wel fijn het schimmeltje kunnen rijden.
Gister liepen ze beiden ook fijn :D.
Ik zal even aan de warme thee ofzo, misschien helpt dat voor mijn buik.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:46

En een beschuitje Kim ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:02

kimdepim schreef:
:wave: Goeiemorgen

Ik zit weer op kantoor :). Voel me alleen totaal niet fit. Laat vandaag nou net een dag zijn dat ik ook in het hotel moet werken vanavond. Mijn buik is echt op hol geslagen geloof ik :=.
Vanmorgen nog wel fijn het schimmeltje kunnen rijden.
Gister liepen ze beiden ook fijn :D.
Ik zal even aan de warme thee ofzo, misschien helpt dat voor mijn buik.

Je bent toch niet zwanger? :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 10:06

:= Dat moet nog maar niet dacht ik zo. Maar nee, niet zwanger ;).