[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 16:01

Goeiemiddag!
De osteo is net geweest. Hele aardige man. Vorstin was erg rustig tijdens de behandeling. Vorstin had bij haar bekken aan de rechterkant een blokkade. Verder had ze nog iets heel lichts bij haar nek/keel, maar dat was zowat niets te noemen. Ik kon me heel goed vinden in wat hij zei, en de klachten zijn ook goed te verklaren (beter dan door wat de DA zei). Nu mag ze even 5 daagjes niets, en daarna mag ik weer gaan opbouwen. Ben heel erg benieuwd of het helpt :)

Met hoesten kijk ik het nog een weekje aan. Ze moet nu toch 5 dagen op rust, dus als het niet erger wordt, kijk ik daarna wel weer aan. Gisteren hoestte ze 'maar' 4x, dus al een heel stuk minder.

Ben benieuwd hoe je stallen eruit zien Bvw!
Lastig verhaal Sussie. Ik zou ook niet echt weten wat ik moest
Ben benieuwd welke BN-er het was Lotte
Sterkte Hilde :(:)
Succes vast op concours Marloes
Fijn dat het goed ging Rosalie :)
Balen dat het nog zo lang duurt voor de kliniek Vief. Hopelijk verbetert ze een beetje, of denk je echt dat het onherstelbaar is?

bvw

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 16:14

gelukkig heb je toch weer een beetje positief nieuws Shanouk!
Ben ook heel erg benieuwd hoe Vorstin straks is

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 16:21

Shanouk: ik hoop echt voor je dat dit helpt!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 16:51

Shanouk: Goed dat je osteo hebt laten komen dus :) Ben benieuwd of je verschil merkt :) Kennisen hebben een paard dat als veulen een longontsteking gehad heeft. Beestje hoest hierdoor nog steeds veel, vaak last van zijn luchtwegen en zij hebben nu speciale Chinese kruiden besteld omdat ze helemaal klaar waren met alle medicatie die maar in het lichaam bleef zitten. Kan over een poosje wel eens vragen of het goed helpt, misschien dat het wat voor Vorstin is?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 17:06

Goeiiiiiemiddag :D !!

@Shanouk:
Fijn dat de osteo is geweest, en dat je je ook in zijn verhaal kon vinden.. :j 2 of 3 december komt Wolin haar osteopaat weer even bezoek voor een check up :) .
@Vief: Ik ben benieuwd wat er uit komt :) . Die Wolles.. pechvogeltje :(:)

*zucht*.. Nou.. Wo gaat eigenlijk best goed, ze doet het trouwens echt fantastisch op dat Marstall-voer (Champion krijgt ze), dat vind ze toch wat :9 !! Moet er niet te veel van voeren, want ze springt al zo wat de pan uit door haar 'niet te stoppen' conditie := , maar ik merk echt dat ze veel lekkerder loopt, ze houdt het langer vol, ik kan hierdoor haar conditie echt beter trainen. Maar ik zit nog steeds een beetje met haar hoeven in mijn maag :roll: .. Ze heeft linksvoor een scheur zitten, hier heb ik mijn hoefsmid al een paar keer op gewezen, maar nu moet die scheur dus eruit gekapt gaan worden volgens hem, ben ik echt níet blij mee. Dat geëmmer, die hoeven hadden allang weer goed kunnen zijn :( . Maarja..heb dit weekend weer tijd, dus kan volop weer rond gaan bellen :P .

OK-week is dus weer klaar.. baal enorm, vind het toch zo leuk!! :))
Vandaag bij 3 hele gave ok's gestaan, onder andere bij de primeur van een nieuwe techniek (echt iets academisch -:) ) van opereren 8-) , de OK stond bommetje vol om te kijken hoe de techniek in zijn werk ging (techniek voor 'mamma-carcinoom' oftewel borsttumor verwijderen), waaronder ik. Was dus wel leuk!!
Wil als ik mijn diploma heb denk ik een jaar doorwerken en dan de opleiding voor ok-assistent gaan doen :) .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 19:58

Lotte: Wel mooi dat die chirurg positief was over je kennis. Misschien een nieuwe carriere? :P

Shanouk: Mooi dat de osteo wat heeft kunnen vinden!

Rowo: Gefeliciteerd met je goede cijfer.

Hilde: Bterschap

Ik heb ook mn eerste tentamencijfer terug. Had een 8,3 voor een meerkeuze toets. Had maar 3 fouten dus de norm was behoorlijk streng :+

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 20:03

Thanks. :)

Wauw wat goed! Leuk stukje in de yes trouwens. :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 20:32

PB: Vond het compliment van de chirurg ook erg leuk, ik stond nog in de lift met hem: ''Ik dacht toch echt dat je een geneeskunde student was hoor!!" :)) (al moest ik bij een paar vragen wel even heel diep nadenken B-) ). Ik vind al het medische enorm interessant en steek best veel werk en tijd in m'n kennis, maar of ik dat zou willen := , ik denk dat ik daarvoor veel te gek ben op mijn vrije tijd ;) . En als operatie-assistent ben je toch meer medisch bezig dan wanneer je als verpleegkundige zou werken.

Ik zou vanavond naar een 90's en 2000 party ( =:) ) gaan en naar een band-avond in Rotterdam 8-) , maar ik kan echt amper mijn ogen openhouden na bijna 13 diensten achter elkaar gewerkt te hebben :\ .
Net belde mijn zus ook nog op, of ik zin had in een biosavondje met haar, dat klinkt voor mij op dit moment toch het aantrekkelijkst :o := .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 20:59

Lotte: Fijn dat Wolin het zo goed doet op haar nieuwe voer :)
Kan me voorstellen dat je na zoveel diensten gedraaid te hebben liever een filmpje gaat kijken :(:)

PB: Met wat voor een stukje sta je in de Yes?

Kim: Gefeliciteerd met Wim :D

Ik ga nog even een goed uur aan de slag met mijn opdracht en dan even een uurtje tv-kijken. Misschien daarna nog even verder als ik nog puf heb, anders vroeg op bed en morgenochtend maar verder :)

Ook een beetje moe :z Gisteravond naar Utrecht geweest. Was met vriendlief mee naar een borrel van de Utrechtse Studentenruiters. Was gezellig daar en 's nachts naar Rotterdam gegaan :) Vanochtend naar Enschede om nog even met Wolles te wandelen en haar deken af te doen. Kan ze alvast een wintervacht kweken mocht ze straks een poos op rust moeten.. Veel gereisd dus := Enschede-Utrecht, Utrecht- Rotterdam Alexander, Rotterdam Alexander - Enschede en daarna nog weer naar Deventer :z

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 21:07

Jeutje Vief, snap het wel als je daar straks geen fut voor hebt :oo .

PB, ja.. met wat voor stukje sta je in de Yes? :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:05

Haha, ik sta erin als zijnde moneymaker :P
Nee, een vriendin van mn zus schrijft die stukken. En ze meost wat schrijven over vrouwen die hard werken met een bepaald doel en ik wil hard werken en geld verdienen voor mn paarden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:19

Leuk Pb ga het maandag lezen op me werk :D
Lotte wel gaaf hoor dat OK gebeuren!!
Vief jeetje wat een gedoe :+ ik vond het al veel om heen en weer te reizen naar flakee :=

Zo heb gereden, ging niet zo als ik wou dus maar rustig aan gedaan, heb gewassen en gevlochten nu lekker opbed tv kijken en dan slapen morgen om half 8 het wekkertje :z

Succes iedereen van het weekend met wedstrijd!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 07:30

Goeiemorgen :wave:

Ik heb zo een springwedstrijd in Marienheem met Zoë. Ga samen met Malloesje met haar 2 paarden.

@ snoekiej: goed dat je de ostheo hebt laten komen. Maar zo te lezen was er niet mega veel schokkends op zich?

@ vief: jeetje, hoe hou je het vol al dat reizen. Rotterdam is ook nog eens niet naast de deur.

@ pb: ik ben benieuwd naar je stukje in de Yes.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 08:14

Mogguh! Nou alles staat hier klaar voor vertrek met Rowo :D Nu zelf nog ff ontbijten en dan kan het gebeuren, wish me luck :+

PB; ik zal eens kijken of ik een Yes kan scoren :)
Snoekiej; hopelijk slaat de behandeling helemaal goed aan.
Corien; ook succes vandaag!
Lotte; en hoe was je film of discoavondje?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 08:48

Rowo jij ook succes en marloes :D

Ik ga ook richting stal :+

Kauwgom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 09:29

Goeiemorgen :D

Ik ben lekker moe :z
Maar rowo en malloesje succes. ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 09:42

Goedenmorgen!

Ga nog even 2 paarden rijden en dan een dressuurwedstrijd. Ben benieuwd. Het is een selectie wedstrijd en bij ons in de kring weet je nooit hoe er gejureerd wordt. :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 10:20

Goedemorgen,

Wel bijgelezen maar had verder niets te melden. Beterschap voor de zieke en de kreupele paarden hopelijk valt et allemaal mee.
Hele week thuis in de modder getraind al kun je het meer beweging geven noemen. Donderdag gesprongen in de manege.
Beide paarden lijken weer in het gareel te lopen :D
Gisteren bruiloft van mijn zusje gehad en ben nu behoorlijk gaar na zo'n dag.
Zometeem springen in Bargeroosterveld. Wilde ook naar Marienheem maar helaas vol. Nu op naar de kring.
Gaa eerst de ruin zo even longeren want gisteren hebben de paarden de hele dag op stal gestaan en als ik op cc ben mag hij ook niet naar buiten dus voor het behoud van de stal laat ik hem even lekker uitrazen in de modder.

CC gangers succes vandaag....

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 14:39

Goeiemiddag!
Gisteren heb ik nog Domino Day zitten kijken, was wel grappig om te zien. Nu ben ik net terug van stal, heb met Vorstin aan de hand gestapt en ze is los geweest. Vandaag worden de bakken door Agterberg gelegd! De buitenbak is een hele nieuwe bodem, in de binnenbak komt er alleen een laagje overheen. Echt helemaal super! Nu was ik eigenlijk van plan te gaan slapen, want ik ben de hele week al laat geweest en ik moet vanavond oppassen (wat lang duurt), maar ik weet niet of dat gaat lukken. De fanfare staat namelijk aan de overkant van de straat (20m verder), want de intocht van Sinterklaas is zo! Die komt hier altijd in de achtertuin zo'n beetje aan.

Succes wedstrijdgangers!
Rowo, het was inderdaad niet echt erg ofzo. Maar dat zijn haar klachten ook niet.
Gefeliciteerd met je zus Caroline!
Enne, Simmie GEFELICITEERD *\o/* *\o/* *\o/*

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 15:06

Corien, PB en Caroliene; hoe is het gegaan op cc?

Ik ben weer terug van Marienheem en ben wel redelijk tevreden na 3,5 en 2,5 geen echt springparcours meer te hebben gezien. Eerst Zappa die was erg vrolijk en ook wel een beetje onder de indruk. Begon fijn maar voor 4ab en 5 viel hij helemaal stil dus heb ik maar in draf aangereden :+ Na 8 gleed hij iets weg en had ik wederom een rotafstand en daar een balk. Hij heeft fijn gelopen en mij goed geholpen. Daarna Fari die voelde ook wel fijn aan maar wordt in het parcours nog net sterk genoeg, ik kom dan niet genoeg door met mijn hulpen. Na 7ab werd ze echt lang en op 8 had ik een foutje.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 16:15

Ik ben ook weer terug. 2x nul en een 3e plek in het L. Paard heeft weer eens bewezen in de barrage dat je dubbels die op 2 staan ook rustig in 1 kan doen. Maf beest. Heb dinsdag en zaterdag weer een parcours. Wil haar deze week een keer doorpakken. Doe ik normaal niet zo vaak in 1 week maar denk dat het wel even goed is.

Ruin was rustig aan de longe. Snap ik weer eens niks van. Lekker met je neus laag over de grond en hard stampen in de plassen. Ik had een bruine ipv een schimmel. Gooi ze net los de wei in gaat hij geheel uit zijn dak. OOk een maf beest _/-\o_

@malloesje. Ze hebben weer lekker veel geleerd en hebben toch wel lekker gelopen zo te lezen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 17:37

:wave:

Vief: haha dankjee ;).
Hilde: jij ook nog gefeliciteerd met je mama :).

Ik ben ook nog steeds niet fit. Voel me echt niet lekker :\ Blegh alweer.
Verder gister de verjaardag van vriendje geviert :). Was erg gezellig. Ik heb het niet te laat gemaakt, leek me niet zo verstandig :P.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:13

Thankjoe :P Jij nog gefeliciteerd met Wim.

Ben je nog op wedstrijd geweest vandaag?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:53

Vief: ik kan me helemaal voorstellen dat je je K U T voelt over Wol. Een paar weken geleden heb ik namelijk ook te horen gekregen dat het met de wedstrijdcarrière van Nanea ook gedaan is...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:01

GOede avond :D

Nou was 1ster en 2de :D met 188 en 187 :D dus nog 1 puntje en dan ben ik dubbel L startgerechtigd! 8-)

Marloes en carolien netjes hoor :D