[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:11

@ roro: gefeliciteerd
@ Marieke: misschien moet je eens terug gaan naar de 90cm? en als dat goed gaat, de volgende keer
90 én 1m doen?
of je kan privéles nemen... na enkele lessen gaat het echt een stuk beter :D
suc6!

@ Kim: jij kan tenminste op vakantie gaan... wij hebben 13 paarden , 4 honden, en een hoop
andere dieren dus hier is het onmogelijk om op vakantie te gaan :+ :(:)

Hilde_

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:14

Bij Kim staan ook een stel paarden, konijnen, honden, dus daar is het ook niet zo simpel hoor. ;)

Toch mooi dat ie braaf was Kim :)

Ja mandy, vind dressuur nu ook weer stom, haha :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:20

Ben vanmiddag met papa en zijn nieuwe vriendin en me zusje voor een nieuwe keuken wezen kijken beste man komt maandag en offerte maken :)

netjes gereden wel allemaal paardjes beetje fris.. die van mij ook ben maar afgestapt en gaan longeren :+ spook

Ik krijg prive les springen en mis ook nog paar x cross prive dus ja kost ook hoop centjes ;)

Ik ga me klaar maken vanavond naar de ijsbloem in rijnsburg komen Nick en Simon e nde 3 J's :D

succes morgen allemaal:D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:17

Veel plezier Corien ;)
Kim ik vind het ook heel lastig, zo'n vakantiebestemming uitzoeken.. :o

Ik heb net dvd Trailer Training bekeken, ga deze week samen met mijn moeder weer even oefenen. En straks even een leuke film opzetten, ben nogal moe.. Dus voor mij even een nacht vol nachtrust ;) .

Morgen ga ik kijken bij de crosstraining in Moordrecht, wellicht zie ik Snoekiej nog ;)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:32

florence123 schreef:
@ roro: gefeliciteerd
@ Marieke: misschien moet je eens terug gaan naar de 90cm? en als dat goed gaat, de volgende keer
90 én 1m doen?
of je kan privéles nemen... na enkele lessen gaat het echt een stuk beter :D
suc6!

@ Kim: jij kan tenminste op vakantie gaan... wij hebben 13 paarden , 4 honden, en een hoop
andere dieren dus hier is het onmogelijk om op vakantie te gaan :+ :(:)

Hier staan zoals Hilde zij ook genoeg beesten:8 paarden, 50 schapen die binnen nu en paar maanden allemaal lammetjes hebben (dat worden dus meer dan 100 als dat goed gaat), 3 honden, 3 katten, 3 konijnen en nog wel meer ;).
Dus hier is het zeker ook niet makkelijk maar onmogelijk zeker niet. We maken daar afspraken over. Als mijn ouders 2 weken op vakantie gaan, moet of mijn broer in die weken thuis blijven of ik. Ik ga waarscheinlijk dezelfde tijd als mijn ouders op vakantie, maar geen 2 weken. Dus mijn broer past dan 1 week op, en ik pas 1 week op de beesten, naast het trainen en werken :). En mijn broer gaat dan een week op vakantie.

Hilde: Jaa indd :). Maar volgend weekend toch eerst maar weer springen O:)

Ik duik lekker mijn bed in. Ben van plan morgen de wekker heel vroeg te zetten. Moet namelijk nog best veel leren voor mijn tentamens maandag, door de drukte van het project deze week geen tijd gehad om ook nog te leren. en moet morgen van 12 tot 8 werken, en daarna komt Wim (die is dan net terug van Wintersport). Maar moet dan ook nog maar ff wat leren :).

:evaw:

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:32

Ik ben helemaal blij :) :)
Was vanavond 2x foutloos met een stijl van 44. Was 9e!!! Heb een heerlijk rondje gereden. Stonden veel lange lijnen en niet echt hoog (Remember daarin tegen sprong super hoog :D)
Heb vanmiddag ook een nieuw abbonement afgesloten incl nieuwe tel. Heb gekozen voor de Nokia N95.
De nieuwere versie N96 kon ook, alleen moest ik daar 160euro bij betalen.. Dacht het niet!!!!!
Heb ook gekeken voor een HTC, alleen daar moest je ook zoveel bij betalen!!!
Bij deze N95, moest ik 20euro bij betalen. Dat is nog te overzien!!! Ga morgen op mijn lekker vrije dagje, maar ff mijn tel uitpluizen... Ga nou ff eindelijk aan mijn avond eten beginnen. Heb vandaag geleefd op 1 stokbroodje eiersalade. Mijn maag knort het nu uit!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:35

Super BV, gefeliciteerd!!

Succes met leren Kim :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:21

Jammer dat je net geen winst had Hilde
Jij ook Kim, maar fijn dat hij zich goed gedroeg :)
Balen dat het springen niet wil de laatste tijd Marieke
Gefeliciteerd Rowo!
Veel plezier Corien!
Leuk dat je morgen komt kijken Lotte :D Misschien zien we elkaar nog :)
Gefeliciteerd BV :D

Ik heb vanmiddag nog een paar uur geslapen :o Was echt moe! Morgenochtend weer op stal werken, en dan 's middags crosstrainen :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 09:06

Dienke: super gedaan hoor! die dip komen jullie helemaal weer uit. Ik heb je helaas niet meer kunnen kijken, we hadden zoiets van, morgen moet ik ook alweer een rondje L, dus we gaan snel naar huis.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:25

Goeiemorgen :wave:

Goedzo Dienke!!! Waar ben je geweest vandaag??

@ kim: jeetje wat een beestenboel zeg, je hebt het er maar druk mee. Als ik op vakantie ga moet ik al veel regelen voor 3 paarden :o

Nou ik ben toch niet door naar de Overijsselse. Ze hadden het nogal krom op internet staan. De eerste paar reserves zijn al op de plekken gezet van de afgemelde combinaties. Dus voor die afgemelde combinaties staan al anderen in de plaats. Nu hebben zich er nog 3 niet gemeld en als dat zo blijf ben ik 1e reserve :+ Echt handig zo :))

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:50

Wat een gepuzzel Rowo ;).

Ik ben al weer een tijdje druk aan de gang met studeren. Heb maandag tentamen van exel en van business economics. Snap van allebij wel een beetje. Dus nog maar even goed leren, dan snap ik het helemaal :j. Geef mij met economie maar de reken dingen, daar ben ik wel redelijk goed in :).

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:28

Jeetje Mandy wat een gedoe :(:) hopen dat je toch nog heen mag :D
Balen van de punten Hilde en Kim. Hebben ze nogsteeds die kleine losrijbrak?
Marieke, ben je zelf niet een beetje bang in het parcours? Ik heb dat wel gehad, dat ik door de ene pony die geen vertrouwen meer had in oxers bang werd voor oxers met de andere pony. En dan ging het met losrijden super, en in het parcours niks :=
Jij hebt ook veel beesten Kim :)
Wij doen het zo: als pap en mam op vakantie gaan wil ik toch niet mee naar Ameland, dus mag ik op KNHS kamp als ik alle beesten dan verzorg. Gelukkig doen mijn oom en opa de koeien...

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:08

op welke dag ga jij de training volgen WL? Ik ga straks op de woensdag mee met rom vermunt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:15

- Wat verwarrend zeg mandy %) Hopelijk valt er nog iemand weg en kun je alsnog door :)
- Fijn dat Loempia zich weer wat wist te gedragen Kim :D Slordigheden gaan er vast snel uit als je weer wat regelmatiger op concours gaat :)
- Hilde: Jammer van je punten :(:)
- Snap je je telefoon al helemaal BV? :D
- Marieke: Kan me voorstellen dat je er van baalt :(:) Misschien ook eens goed met je ouders over hebben, over hoe je je voelt enzo. Misschien dat jullie dan samen een oplossing/plan van aanpak kunnen bedenken :)
- En zat er een mooie keuken tussen Corien?

Ik ga maar eens naar Wolles :wave:

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:44

Goeiemorgen.

Ben hier al een tijd niet geweest, druk druk druk! Bimob staat te koop.. Heb er helaas weinig tijd meer voor ;( Als er nog iemand een leuke C-pony wil kopen...

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:12

Goedemorgen :)

Ik was niet naar Siegerswoude hoor Mistid, maar die kleine losrijbak hebben ze nog steeds ja..

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:18

@ Vief; heb het er over gehad, we weten het allemaal niet zo goed.. :o
We hebben een nieuwe springlesgever geregeld, want degene waar ik nu bij rijd,
is eerst 3 kwartier met de trailer, en dat kost veel tijd.. Nu maar 5 minuten..
@ Bv; fijn dat het zo lekker ging! :)
@ Snoekiej; wellicht te laat,maar veel plezier op de crosstraining! :D

Wou vanmiddag ook nog even gaan rijden, maar het regent hier alheel de dag. :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:43

Vervelend hoor Marieke :(:)
Zou er in ieder geval niet te veel een punt van proberen te maken. Anders gewoon even niet op concours. Lekker trainen bij je nieuwe instructeur en het dan gewoon weer proberen. Meer dan je best kun je niet doen :)

Wat een lastig besluit lijkt me Biem :(:)
Succes met de verkoop.

Wat een weertje zeg :oo In een verschrikkelijke blubberbak gereden met de ene na de andere stortbui op mijn kop :=
Woll was gelukkig wel heel braaf en banjerde dapper door de modder :). Heb maar besloten geen concoursen meer te rijden tot het outdoorseizoen. Heeft niet zo veel zin als ik kijk naar onze training, tijd, bak, etc.. Binnen springen vind ik nog wel leuk, maar dan wil ik ook thuis wat kunnen oefenen en dat lukt nu gewoon echt niet..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:46

Goedemiddag!

Rowo: dat hebben ze dan niet echt handig neergezet. Hopen dat je toch nog mee kunt doen!
Kim: alvast succes met je tentamens
Hilde: jammer van je punten
Vief: fijn dat Woll toch heel braaf was.

Hier regent het ook al :S vind het maar niks. Onze bak kan het gelukkig wel hebben, die wordt juist fijner te rijden als ie wat natter is. Ik denk dat ik vandaag niet ga rijden, heb gisteren gesprongen en toen was ze heel braaf en ik heb morgen ook weer les. Ik moet ook maar weer eens wat concoursen opgeven, heb nog helemaal niet gekeken naar de westrijdkalender van het nieuwe jaar.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:59

Ja die regen vind ik maar niets. ;(
Uk heeft vandaag vrij.

Ben ook bezig met mijn tentamens, heb er echt nog amper tijd voor gehad.. Maargoed, zie wel, doe gewoon goed mijn best. O:)

Rowo: Dat staat er dan ook krom. :=
Maar ik denk dat je vast nog wel mee kunt doen.

Ik was gister 11e zag ik op de uitslagen, dus niet geselecteerd. Was ook een beetje apart gejureerd. Volgende keer beter :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:59

Idd volgende keer beter Hilde! De kampioenschappen lopen gelukkig niet weg :D

@ vief: balen is dat het dat je zo slecht kunt trainen. Heb je een keer tijd, is de bak slecht of het weer butje. Leuk om binnen te springen is ook Hellendoorn :j Was er vorig jaar voor het eerst, echt super leuk!

Ik heb een lekker relax dagje!! Straks paar uurtjes slapen en weer BRUINS 8-) Heerlijk maandag vrij, hoef ik me niet in te houden!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:20

Haha, dat is wel een lekker vooruitzicht dan Rowo.
Ik heb vandaag uitgeslapen tot 12 uur :O
Was lang geleden dat ik dat heb gedaan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:24

Ik kon uitslapen, was helaas kw over 8 al wakker en kon niet meer slapen. Moest ook 11 uur lesgeven, dus op zich niet erg.

Maar vnvd wordt mooi.... heerlijk om ff geen verplichting te hebben op de maandag.

Hoe gaat het met je knie nu PB?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:26

Momenteel wel goed. Als ik me maar rustig hou. Helaas kan ik dat niet zo goed.
Maar heb er wel vertrouwen in. Train heel veel op de spinningfiets en probeer daardoor mn been goed getraind te krijgen. Als dat zo is dan zou ik redelijk snel weer moeten kunnen opstappen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:03

Hoooooi!! :D

Was vanacht pas om half 5 thuis, werd gisteravond om 11.45 nog gebeld of ik nog even wat kwam drinken, zat al in m`n 'Anita-broek' met een maskertje op de bank :o , dus gauw huub-huub-barbatruuk gedaan en stond toen in de cocktailbar, waar het toch ontzettend gezellig was!! :D :o

Pfffff wat een rotweer vandaag zeg!! Ik ben bij de wintercrosstraining wezen kijken met mijn moeder, waren helemaal nat geregend, maar leuk dat het was :D :):) , heb er helemaal zin in!! Michiel Brons deed het zo leuk.

Hierna Wol waterbak training gegeven in de longeerbak :P :)) ... Die stond helemaal blank en ik was de eerste van stal die er in ging longeren, de rest had allemaal binnen gelongeert. Spelen met Wo was helemaal leuk, die danste lekker door de enorme plas, eerste paar nabokken, vanwege de natte slierten staart die tegen haar benen aankwamen 8)7 .

Hierna met de ouwe en de tinker een buitenritje gemaakt, mijn moeder op de tinker en 'ons paardenmeisje (Annelot.. helemaal weg van de tinker, meisje van 9) voorop bij m`n moeder op de tinker. Was gezellig :) .