Heb net training gehad van de kapsalon. Was om 22.15uur thuis. Net ff de auto ingepakt voor morgen, kleren gestreken en ga zo lekker na bed. Wordt morgen een lange dag! Slaap lekker ..
Lielle: fijn van Trammelant! En super dat Raimaer zo lekker ging!
En over dat scheren ben ik redelijk makkelijk Dan maar minder mooi in de zomervacht, nu met teddyberenvacht de cross in is ook niets en de paarden iedere keer na het werk drijfnat is ook ellendig. Ik heb Ontario ook nog weleens laat in het seizoen geschoren, omdat het gewoon echt niet meer ging. Bij Otje ben ik er tot nu toe steeds aan ontkomen om te scheren, dat is helemaal handig
tweede.. ik ga zo naar school, nog proberen te leren.. zal wel niet lukken want mijn concentratievermogen vandaag is nihil, en ik heb echt heel slecht geslapen..
Fijn nieuws van Trammelant Lielle! Die van ons wordt over precies een maand alweer 30, weet nog goed dat we het al heel wat vonden als hij 25 zou worden
Ze zijn dan dus even oud ongeveer, grappig zeg 30 is eigenlijk best onvoorstelbaar inderdaad, vooral als je nagaat hoeveel ze hebben gedaan in de sport. Heeft Trammelant trouwens ook SGW gelopen?
Trammelant is Z2 dressuur (zonder wp helaas, maar een paar keer gestart), M springen en zelfs L sgw met 8 wp! Dat laatste is vreemd, want we hebben geloof ik 4 crossen gereden, waarvan 3 uitgesloten en 1 met 1 weigering. Ik was dan ook helemaal verbijsterd toen ik dat een tijdje terug hoorde van de KNHS Ik bleek al op L+7 te zij gezet toen ik begon
Haha, nou mooi meegenomen toch! Talles heeft Z1, L springen (hij was niet zo groot ) en Z SGW gelopen. Op zijn 17e is m'n vader gestopt met het crossen, het Z was toen ook wel het maximale wat hij kon halen met hem.
Ik vind het inderdaad al gaaf dat Ronnie volgende week 24 wordt maar dat is nog niks vergeleken bij de bejaarden die andrea en lielle hebben staan
Met miron rijden we nog steeds dressuur en buiten. Hij heeft tot zijn 18e wedstrijden gelopen en ongeveer tot zijn 20 ste in de springles maar toen begon ie af en toe te struikelen dus dat durf ik niet meer.