[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:15

Super eh Antonius. Morgen nog een toertje met uw speed pony. :D hoe staat de cross?
Ik kom ook zeker supporteren. Met fototoestel

Zoals velen gezien hebben op fb. Ben ik vandaag naar de waterbak geweest van w*illy n*aessens. Ze was echt flink na 2 jaar geen waterbak te zien ging ze er in of ze er elke week in gaat. Ze had er echt zin in . Kleine stapjes maar ik was heel gelukkig {:}

madelene

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:57

whoop whoop Antonius!! hoe laat begint de cross morgen??
kunnen we live aanmoedigen. ooooh ben zo benieuwd! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 21:40

Ze start om 9u51! Zal er tegen dan normaal niet zijn... -O-
Maar ik volg het wel op de voet op rechenstelle!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:21

Oooh wie kan hou me op de hoogte! Ik ben tegen dan aan het opzadelen normaal gezien.
Eigenlijk baal ik dat ik niet ter plekke kan gaan supporteren :+

Spijtig nieuws vanuit Frankrijk. Rotational falls blijven toch ieders grote angst.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:16

ik heb rechenstelle open staan, nog effe +:)+
weet iemand trouwens de ideale tijd?

edit: yesssssss...foutloos alleen 4 tijdsfouten!! volgens mij is ze 21ste! whooooop whoop! *\o/* *\o/*
Laatst bijgewerkt door madelene op 24-09-17 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:58

4 punten tijd, top gedaan! *\o/* *\o/*

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:02

Ze kan nog stijgen :)

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:10

Ze ging als een speer aan het water. Kwas net op tijd :d

Afbeelding

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 11:00

Zalig! En 20e plaats! *\o/*
Is dat een prijs? 1 op de 4 deelnemers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 11:14

Super fijn om te lezen! Hup hup hup met die beentjes!

Hier een fikse tegenvaller. Sporen vergeten, paard ferm tegendraads... weigering op de 1 maar die telt niet mee blijkbaar. Dan weigering op de 6 en 2 op de 7, was een hele smalle donkere sprong in de schaduw. Was zijn gezeik en protest strontbeu, fikse mep verkocht en dan was ie vertrokken. Daarna alles foutloos en heel vlot gesprongen. Helaas was ik na de 11 even de weg kwijt en daar tijd verloren :o
Uiteindelijke tijd weet ik niet. Stond iig op 400m/min en verwacht met dat gesukkeld niet dat ik binnen de tijd ben gefinished.

Afsprong met direct erna grachtje en hindernis in de waterbak gingen wel super :D

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-17 11:28

Goed gereden. Ze heeft nog prijs! 25€ ofso.

Misschien had je die mep sneller moeten verkopen Varekaj. Misschien iets vr te onthouden vr de volgende keer als hem niet aanpakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 11:47

Hij had er bij de 1 al eentje gehad en hij ging nadien super vlot, dacht ja hij is erdoor. Mis gedacht :+ Volgende keer sporen dus niet vergeten en thuis oefenen op smalle hindernissen.
Ga wss wel de 60 in Heusden inschrijven om extra ervaring mee te pakken. Want eens vertrokken loopt hij echt wel fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:21

Afbeelding

:D

Al kan ik 'm dus met regelmaat achter het behang plakken, dit beeld maakt dan wel weer mijn dag goed!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:41

Mijn seizoen zit erop |( |(
Vandaag is mijn vriendin met haar dochter en een vriendinnetje gaan buitenrijden.
Dochterlief wilde graag op boxser...had even mijn bedenkingen, maar goed...
Uiteindelijk kreeg ze hem niet gehouden, en is hij ervandoor gegaan. Van de veldweg richting de straat, en daar in de bocht onderuit gegaan.
Een gat tot aan het gewricht, 1 pees ligt bloot.
Gelukkig niet door en door tot op het gewricht...maar dan nog...dit gaat wel even duren.
Van de week wil ik ook nog foto's maken om er zeker van te zijn dat er binnen in het been/heup niks aan de hand is.
Maar nooit....nooit nooit gaat er iemand anders meer op boxser....iets met een kalf en een put...

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:48

Ohnee madelene! Wat erg! Is dat een voorbeen? De kogel er achter staat ook aardig gezwollen lijkt het.
Wat is de voorlopige prognose van de DA?

Heel veel duimpjes hier dat het niet einde carrière is in ieder geval, en dat je na de winter weer de draad kan oppikken.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:02

Het is het achter been..linksachter...hij ontlastte net dat been door naar voren te zetten.
Omg...einde carrière moet er niet aan denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:11

Is hij van iets verschoten tijdens de rit of gewoon enthousiasme?
Jezelf verwijten dat er een ander mee reed maakt nu niks meer uit. Het enige wat je kan is duimen en afwachten.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:47

Ohhhh neeee Madelene. Hoe erg. Wat zegt de da? Heeft hij er een goed oog voor? Knoop in elk geval dat hij snel beter word :-( en heeft hij erg veel pijn? Maakt hij erg?

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:53

Ik schrijf morgen wel mijn verslagje, wil je nu even een heel groot hart onder de riem steken!
Wat zal je ontzettend balen dat je seizoen op deze manier moet eindigen |(
Stalrust wellicht? Al een idee hoelang?
Hele dikke knuffel!

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 20:12

Ohnee echt niet leuk :(
Hopelijk geneest hij snel! En is hij er zomaar uit het niets van doorgegaan of was er een aanleiding? Ik duim voor vlot herstel!...

@varekej: Mooie foto! Veel kilometers en plezier maken en dat komt allemaal goed!

@Antonius: proficiat met je resultaat! Heel knap 20ste in zo'n groot deelnemersveld! Goed gevoel gehad in de cross?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-17 20:36

Dat is niet leuk Madelene!! Ik duim voor een goed en snel herstel! Je had precies een voorgevoel!

Leuke foto Varekaj!

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 20:46

Oh balen zeg! :( Ik duim voor een goed herstel!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 21:36

Dikke proficiat evelien!!! Merksplas nog of vakantie nu?

Owh madelene dat is een dikke tegenvaller. Maar zolang pees biet geraakt is zal het hopelijk mee vallen! Canch had vorig jaar ook zo een gat op haar kogel, achteraan dan wel. Achter drie dagen was dat dicht en eigenlijk snel terug kunnen rijden. Ze had daar geen last van. En een andere merrie deze winter in haar knie en dat was nog veel viezer en dieper dan dat en dat was ook vrij genezen. Hopelijk aan de pees niets en dan valt het vast wel mee!
Voor dergelijke wondjes gebruik ik zalf op basis van honing. Ontsmet en trekt vuil er uit. Best ook open laten. Soms kunnen ze plots na een week- twee weken dik been krijgen. Dan geef je wat antibiotica bij preventief mr meestal is dat gewoon vocht door het herstrucuteren van bloed en lymfevaatjes en geen ontsteking.

Ik duim in iig!!

In de *** vandaag zat daar echt wel een hele zotte sprong in :oo. Die dikke boom met gat onder naar beneden. Iemand lelijk zien vallen ook met paard maar gelukkig vloog ze ver weg van het paard.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 21:37

Hele stoere foto varekaj! Spijtig van de kwaliteit anders was dat inkadermateriaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 07:45

Het is een foto van een foto, de echte is een stuk beter en komt hier inderdaad in een kader aan de muur :D

Pezen, het blijft toch een nachtmerrie als er iets mis mee is. Ale, alle ellende aan de benen in het algemeen eigenlijk. Ze zijn toch maar broos onze beestjes als je het zo bekijkt.
Hoe doet hij het intussen madelene? Zelf al beetje van de schok kunnen bekomen?