Noor, proficiat en sterkte met je brakke hoofd.
Snoek, vervelend. maar de markt is idd om te huilen op het moment.
Verder ieder dank voor de goede wensen. Straks weer een afspraak, kijken wat we nu gaan doen. Verder is het sowieso een rotdag, en ik ben wel weer aan het werk, maar dat gaat maar moeizaam aangezien zitten niet fijn is. Maar goed.
ik heb gisteren wel wat gespeeld met de cross country app. Heb bij Rob een rondje van 300 meter over het terrein gelopen met een aantal hindernissen erin. Er ging nog wel eea fout (vergeten om weer op record te drukken als je naar de volgende hindernis loopt bv

Overzicht van de route, met de hindernisnummers. Hier kun je dus ook de minutenpunten zien.

Informatie over de route. Je geeft zelf tijd en snelheid in, als de afstand dan niet klopt met tijd en snelheid past hij de minutenpunten aan naar de gegeven optimale tijd. Als je dus een optimale tijd van 6 minuten hebt (is 3 km), maar dat klopt niet met de gemeten afstand (bv 3100 meter), dan zet hij de minutenpunten iets eerder zodat je precies op de optimale tijd kan finishen.

Foutje van mijn kant. Dit had een plaatje van een verplichte doorgang moeten zijn, is nu dus een hindernis.

Foto van een hindernis, inclusief extra info (die je uiteraard zelf moet invoeren).