niet laten om mijn mening (al dan niet onderbouwd) over de post van diegene te ventileren. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

texelse schreef:Mistid, ik ben wel nieuwsgierig hoe stout jij geweest bent in Oudkarspel....
. Jury sprak me er na de proef op aan. Was het glad vergeten. Meisje voor mij was er niet en toen zei ik dat ik wel wilde starten. Toen ben ik dus de handschoenen vergeten want die zaten bij mam in de tas 

Sussie85 schreef:Mirthe: dat vind ik niet echt stout zijn hoor. Dat zijn dingen die iedereen wel eens kan vergeten. En blijkbaar zag de jury het ook te laat, want die had voor het tweede onderdeel in moeten grijpen en je de kans moeten geven om het te herstellen. Ziet de jury het later dan krijg je min 2 en mag je gewoon verder rijden.

C is nog steeds erg zwabberig en was daar een beetje zat van. Dus lekker voorwaarts laten galoperen en toen was het een stuk beter. Sussie85 schreef:Mirthe: dat vind ik niet echt stout zijn hoor. Dat zijn dingen die iedereen wel eens kan vergeten. En blijkbaar zag de jury het ook te laat, want die had voor het tweede onderdeel in moeten grijpen en je de kans moeten geven om het te herstellen. Ziet de jury het later dan krijg je min 2 en mag je gewoon verder rijden.