[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:35

peanutbutter schreef:
Je had toch net een nieuwe baan Sim?

Idd, HAD. -O-
Ben totaal niet ingewerkt en ben aan mijn lot overgelaten.
Aangezien ik moest werken met producten die totaal nieuw voor me waren ging dat niet meteen gesmeerd.
Dat heb ik een aantal keren aangegeven en men zei "daar gaan we wat aan doen" maar vervolgens gebeurde er niets.
Toen liep mijn proeftijd bijna af en kreeg ik te horen dat "het werk niets voor mij was". Stond dus weer op straat.
Jammer want ik vond het wel leuk en dan krijg je zoiets. Nou ja, is niet aan mij te wijten, vind ik, hadden ze maar beter in moeten werken.

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:39

Dat is wel banketstaaf om je zo te laten hangen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:41

Idd, Sim, zeker niet netjes :n

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:44

Simmie: Dat is wel echt heel erg rot zeg... :\
Lotte: Fijn dat je deken verkocht is :)
Dorien: Mooi dat de merrie weer terug is! Bij hoeveel dagen is het eigenlijk gebruikelijk om voor de tweede keer te scannen? :)

Ik zit even bij mijn ouders.. Of nouja in 't huis van mijn ouders. Zijn lekker een paar dagen naar zee. Wel stil zo, hondje is natuurlijk ook mee. Had de hele auto volgestopt met spullen die wel eventjes hier kunnen liggen. Gaat straks echt een maandje met een matrasje en een tas met kleren worden :+ Wel een maand geen huur betalen, dat is dan wel weer leuk om er toch nog een positieve draai aan te geven :))

Mag volgende week maandag bij een huis komen kijken. Ben benieuwd huis met 3 mannen :+
Zal iig maar een leuk jurkje aantrekken ;)
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 20-07-10 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:50

Vief, Ben je nu al je huis uit? Nog iets gehoord van het hospiteren?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:50

Heb net mijn berichtje aangepast haha.
Maar ben nog niet mijn huis uit. Gaan van het weekend met zijn allen de gemeenschappelijke ruimtes leeghalen, en in de loop van volgende week hoop ik in mijn tijdelijke kamer te zitten met mijn matras en koffer :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:02

Precies, Vief.. Een positieve draai er aan geven ;) . En dat jurkje is een aanrader!! :))
Balen dat er nog niks heeft voorgedaan als een geschikte woonplek.

Simmie, nou dat is dan lekker van die lui! :\

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:09

Nou Simmie, dat is lekker dan, dat ze je zo aan je lot overlaten! Echt balen kun je weer op zoek.

Vief: aan ieder nadeel zit een voordeel. Een leuk jurkje kan inderdaad wel eens wonderen doen.
Billy: fijn dat de merrie terug is van de hengst. Hopelijk ook echt drachtig.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:20

Vief hihi een jurkje doet idd mischien wel wonderen :)
simmie jeetje dat is een flinke domper zeg!

Ja ik doe deze week maar weer koelen en op hem stappen.. weet het anders ook niet

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:39

Avond!
@ Simmie: dat is balen zeg. Ook niet netjes.. :n Hopelijk vind je snel iets nieuws!!
@ Corien: vervelend dat Jackson toch nog niet helemaal lekker gaat. Goed dat je de tijd neemt!
@ WL: goeie deal dus gemaakt met je deken. Dikke bak was dat die Landrover van je ouders ;)

Heb me net even kwaad gemaakt en de stallen nog even uitgemest (7 stuks waaronder 3 grote merrieboxen). Was een warm klusje, maar alles ziet er weer netjes uit. Nu nog even mijn spullen pakken en de stofzuiger erdoor en dan vind ik het wel weer prima.
HS heeft nog steeds niet gebeld, dit wordt wel een beetje vervelend nu. Fijn voor Jer, die staat lekker vakantie te vieren, maar ik wil eigenlijk graag watertraining doen voor WW. Bovendien gaan we zondag springen dus wil er nog wel een aantal keer op voor die tijd :D. Nou ja, het is nog maar dinsdag. Met deze warmte moet je je ook niet te druk maken :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:58

Kwam nog twee filmpjes tegen van de clinic van Tim Lips. Jer kàn wel heel braaf het water in. Voor de oplettende kijker: dat is inderdaad Evie die op de boomstam zit te kijken ;)

en

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:00

Noor, Wat nou waterbakprobleem _O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:32

Dat ziet er toch behoorlijk soepeltjes uit Noor!

Smalletje na de waterbak van t weekend.
Afbeelding

Maat
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 20-07-10 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:38

Werd je 5 pointborsttuig wat te krap voor Hetje PB? :P Ziet er goed zeg!!

Noor, dat gaat ook lekker!! ;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:46

@Simmie: Wat een rotstreek is dat zeg! Hopelijk ga je snel weer iets geschikts vinden! In wat voor sector zoek je iets??? Volgens mij woon je niet heel ver bij mij vandaan, kan ik oogjes en oortjes open houden ;)
@PB: Leuke foto van Hetje! En fijn dat je wat afspraken hebt kunnen maken voor een zadel.
@Noor: Toch nog alle stallen afgemest met die hitte dus! Gaat toch altijd weer snel voorbij zo'n weekje. Wel balen dat de hoefsmid nog niks heeft laten horen... hopelijk komt hij toch nog snel om Jer zijn ijzer er weer onder te slaan en kan je hem weer aan het werk zetten. En je filmpjes van de waterbak zien er toch behoorlijk safe uit hoor!
@Corien: Balen van Jackson zijn benen....
@Hilde en TG: Hopelijk hebben jullie lekker kunnen lessen en was de hitte een beetje te harden vanavond!
@Lotte: Wat fijn dat je je deken nog zo goed hebt kunnen verkopen! Is ook maar zonde als zo'n deken ligt te verpieteren op zolder.
@Vief: Je moet het inderdaad maar positief inzien, al blijft het natuurlijk wel flink balen!
@Billy: Fijn dat de merrie weer thuis is! En je andere paard heeft dus publiekstraining nodig :P Ik heb ook nog zo'n paard thuis staan die mensen in het bos doodeng vind, vandaar dat ik die ook niet in de cross zal starten, die is zo rap met omdraaien en hij blijft het ook gewoon doen.

Ik ben net terug van het werk, heb het wel gezellig gehad met collega's die er waren, maar voor de rest is er niet zo veel aan op het moment. Zal van de week maar is even flink in gesprek gaan met baas, want ik word er een beetje moe van op deze manier.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:51

Lotte: De vijfpunts is te krap ja en deze van stubben ook bijna. In de 3 jaar dat ik hem heb is van een klein smal bloedpaardje gegaan naar een stevige dikbilstier :D
Foto is op zich wel stoer, maar zie toch wel dat hij hier niet de rug meepakt zoals ik het wil. Hij bukt ook niet zoals normaal.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:02

Simmie @ vervelend dat ze je zo aan je lot overlaten en vervolgens zeggen dat het werk niks voor je is....daar ben je mooi klaar mee.
PB @ wat lijkt HETJE groot op die foto ??

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:03

Ja, mensen denken ook vaak zat dat hij dik 1,70m is. Zelfs als ze er naast staan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:05

Hoe groot is Hetje? Die van mij werd zondag 1.85 geschat, yeah right 8-)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:06

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:06

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:07

Leuke foto's Laura!!
Waar heb je die gevonden?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:08

PB, Jij en ik vertekenen ook zo omdat we zo klein zijn :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:09

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:15

Ik zie het PB :j .. hij zou wat ronder mogen zijn in zijn sprong. Heftig basculeren bij een stevig tempo vind ik knap, maar ik snap wat je bedoelt :j .

Bij nader inzien weet ik niet of Wo 5 point om kan.. Die heeft echt een schouderpartij := , daarnaast springt ze nogal met een rekkende schouder, dus weet ook niet of dit prettig zou zitten :n . Heb Talitha nog gemaild over borsttuig wat ik heb gezien in haar stand in Maarsbergen, ze stuurt 'm morgen op, kan ik 'm fijn even passen. Schouder -en borsttuk zijn elastisch, bruin leer.
Afbeelding

Mijn moeder heeft Wo nog even een Pavo-koek gebracht in het land :) . Ik ga nu gauw op de bank, samen met mijn vader 'Gooische Vrouwen' kijken :') .