[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:14

Goeiemorgen

Net al weer even een buitenritje met Sofie gemaakt. Die was lekker fris :P.

Zal nu nog even met opdrachtje voor school aan de gang en dan naar Leeuwarden,met vriendin even wat eten. Daarna heb ik om 4 uur 2 uurtjes les en dan kan ik weer naar huis :+.

bvw: tentamens goed gegaan :) ?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:20

2 wel goed gevoel over eentje niet!
Heb ook al een cijfer terug een 7,7 :D
was jammer genoeg niet degene waar ik geen goed gevoel over had...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:44

Goeiemorgen!
@BVW: Fijn dat je tentamens weer achter de rug zijn! En tenminste 1 met een dikke voldoende gehaald!
@Kim: Was het vanmorgen nog een beetje droog dan bij jullie? Bij ons komt het de hele morgen al met bakken uit de lucht! In ieder geval dus wel lekker met Sofie buiten kunnen rijden.
@Sussie: Was balen van Pancho zeg!! En hele dikke :(:) voor jullie! Hoe gaat je nieuwe aanwinst eigenlijk?
@Anthea: Fijn dat je paard weer steeds braver wordt!

Ik ben vanmorgen naar school geweest om mijn stageverslag te verdedigen. Mijn verdediging was goed, maar mijn verslag moet ik opnieuw maken :( Omdat het zo vaag staat beschreven en ik geen antwoord op mijn vragen kreeg omtrent de opdracht van die vrouw, had ik dus mijn eigen draai gegeven aan het verslag. Was dus niet goed :( Ik was behoorlijk pissig in ieder geval.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:53

Goedemorgen!
Hier regent het ook al de hele morgen. Mijn paardje staat nu nog even buiten, maar die gaat zo naar binnen. Heb vanavond wedstrijd in Oostwold, 2 dressuurproefjes :) Vind het alleen zielig als ze de hele dag binnen moet staan. Vanavond maar even flink schrobben dus :+ Hoef ook pas om half 10 te rijden.
Moet om 3u nog eventjes naar school voor rechten. Ik ga nu nog even wat leren, we gaan een oefentoets maken in de les.

JN: jee wat balen zeg! Vooral omdat je nooit antwoord kreeg op je vragen. Hopelijk heb je nu wel de info om het goed te doen.
bvw: Mooi cijfer hoor!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-09 13:52

Hey bokkers,
We kunnen zowat een clubje beginnen met alle zieke paardjes :\
Heel veel sterkte nogmaals Vief en jij ook Sussie :(:)
Ik ga vanmiddag voor de laatste keer rijden voorlopig, morgen komt de osteo, dus daarna weekje vrij. Vorstin hoest ook weer behoorlijk, dus ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet. Wilde op Bodegraven volgende keer weer laten kijken, maar het wordt toch wel erger. Maar wie weet dat een weekje rust ook wat doet. Ze is iig ook echt een beetje snotterig, dus ik ben bang dat het slijm vast blijft zitten.

Gave verhalen Lotte
Beterschap Benthe :(:) Wat balen van je verslag!
Balen van je cijfers Rosalie! Ik had ook maar 1 van de 3 tentamens gehaald helaas
Wow Rowo, super :D
Fijn dat je springles lekker ging Anthea
Lekker dat ie zo goed ging Heleen! Jullie hebben het weer flink te pakken de laatste tijd he :D
Veel plezier Kim!
Fijn dat je tentamens goed gingen Bvw

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:51

Dank voor alle lieve berichtjes :)

Sussie & Shanouk: :(:) 't is allemaal wat met die kneusjes.
Rowo & BVW: Super van jullie tentamen :D
Benthe: Wat k*t zeg! Kan me voorstellen dat je behoorlijk kwaad bent :(

Ik heb net mijn startkaart maar opgezegd en ga zo even kijken hoe het met Wolles is :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:57

ik heb trouwens ook nog leuk nieuws, de nieuwe stallen zijn af en ze hebben er vannacht al lekker in geslapen :D
Volgens mij bevalt het ze prima

Benthe dat is echt kl*te! Ik zal ook heel erg pissig zijn :(
Succes vanavond Anthea!
Shanouk, heeft Vorstin geen last van stof op stal? Frits hoest 's winters ook heel erg door stof. Gelukkig heeft hij nu een nieuwe (buiten)box

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:01

JN: dat is echt niet leuk! Als je niet weet hoe je het moet verbeteren omdat je geen antwoord krijgt op je vragen dan raak je zeer gefrustreerd! Snap dat je kwaad bent.
Shanouk: balen dat Vorstin nu ook al aan het hoesten is. Het zit je niet mee!
bvw: fijn dat de stallen eindelijk af zijn!
Vief: ik heb mijn startkaart met Pancho al in september opgezegd. Voelt echt kl*te!

Vind het echt super lief dat jullie allemaal zo met me meeleven! De kans op volledig herstel is 80% na de operatie. Maar dat geldt natuurlijk alleen voor het deel waaraan hij geopereerd wordt (officiele naam: proximale insertiedesmitis van de m. interosseus). Link naar een artikel waar uitgelegd wordt wat er precies gedaan wordt tijdens zo'n operatie (het gaat hier dan om optie 2): http://www.bosdreef.be/info_paard/inser ... iedesm.jpg Probleem is alleen dat het niet duidelijk is of hij wel echt daarvan zo kreupel is. De pees waaraan hij geopereerd zou worden was bij de laatste scan rustig, maar ze vonden toen een probleem aan het kogelgewricht. Daarvoor is hij behandeld en na een revalidatietermijn had hij 50% beter moeten lopen. Deze termijn is nu voorbij en hij is nog net zo kreupel als daarvoor. We weten dus niet of de operatie zo zinvol zal zijn. Hij zal dan in ieder geval geen pijn meer hebben aan die pees waaraan hij geopereerd wordt, maar misschien loopt hij nog steeds kreupel door een ander probleem. Tijdens het uitverdoven geeft hij telkens weer pijn op een andere plek aan. De prijs van de operatie an sich valt overigens wel mee. Dus als we zeker wisten dat de kreupelheid daar vandaan kwam was hij allang geopereerd.

Er vroeg ook iemand hoe het met de nieuwe gaat. Weltsieger gaat heel goed. Echt een super fijn paard. Enorm lief en werkwillig. Moet alleen nog erg veel leren. Reactie op een vreemd paard bij in de bak was rennen en verstoppen achter Vivre. Moet dus nog even op geoefend worden. Hij is ook al mee geweest naar het bos. De rem is dan vaak kwijt, maar hij gaat toch niet bij Vivre vandaan. Eerste keer vond hij doodeng, maar wordt al minder. Hij heeft ook al gesprongen onder de man, wat hij ook goed oppakt. En de boomstammetjes in het bos sprong hij ook zonder twijfel. Wij zijn dus zeer tevreden over zijn vooruitgang!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 19:02

Wat leuk dat het met die nieuwe goed gaat Sussie :j . Ik ga zo eens even dat artikel rustig doorlezen :) .

Vief, vandaag ook weer een dikke knuffel voor jou :(:)

Vandaag een niertransplantatie bijgewoond van een BN'er := , was mooi om te zien!! Werd nog overhoord door de chirurg, vond ik niet zo heel grappig :o , hij dacht dat ik een 'geneeskunde' student was, in plaats van een 'verpleegkunde' student := maar dat hoorde hij later en werd toen wel gezegd dat ik aardig veel wist, dus dat is dan wel weer een compliment!
Ik ben wel blij als ik straks weer gewoon kan uitslapen, heb namelijk nu 13 diensten gedraaid, met maar 1 dag vrij ertussen en dat heel de dag veel staan, gaat me wel opbreken nu :\ . Had vanmorgen echt moeite om mijn bed uit te komen. Vanavond is mijn laptop voorzien van Microsoft Office en dan gaan we maar gauw even heel wat verslagen uittikken!! Volgende week school, hopelijk rustig aan doen.
Morgen sta ik bij van alles wat, van orthopedische operaties tot borstamputaties, erg veelzijdig dagje dus.

Straks Wotekind doen, die verveelt zich ook al de hele week geloof ik :\ .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:44

Goede avond!!

Bentje vervelend van je verslag!!
Vief hoe is het nu met wolles ?
Kim lekker buiten gereden dus!

Lotte wie dan O:} Wel gaaf dat je zo veel wist toch maar de opleiding doen :+

Heb me proefjes geoefent en moet zegen mag niet klagen :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 23:35

@WL: Wel goed dat je zoveel wist toen die chirurg je dat allemaal vroeg!! Hopelijk kun je volgende week weer een beetje bijkomen!
@Sussie: Lastig verhaal dus met Pancho! Wel fijn dat de jonge het allemaal zo goed oppakt!
@Corien: Als je zo vaak proefje oefent gaat hij dan tijdens de wedstrijd niet 'zelf' zijn proefje al lopen?? Ik moet met Jipje echt geen proef gaan oefenen, dan gaat hij alles zelf al doen en veel te veel vooruit denken.

Vandaag eigenlijk toch nog weer te druk geweest, ben nog niet helemaal fit. Ga dus maar snel slapen nu. Morgen lekker uitslapen en morgenavond heerlijk een relax avondje :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 08:42

Goede morgen

Bente: Jackson is daar te dom voor }:0 _O-
Nou ja somiige stukken moet hij begrijpen, dat hij daar bijv, door moet lopen.

Heb gister allen me hele proef voorgelezen gekregen en gereden, heb de rest van de week stukjes geoefent. ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 08:45

Goeiemorgen :wave:

Wel bijgelezen gister, maar eigenlijk niets onthouden. Behalve dat Benthe haar verslag moet verbeteren :( Leraren hebben vaak genoeg te zeuren he!

Mijn tentamens zitten erop gelukkig. Vandaag lekker vrij en hier thuis bezig.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 08:46

Rowo dat is lekker dat het er op zit!

Ik ga richting werk :)

Kauwgom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 08:48

Goeiemorgen :D !

voor mij de eerste keer dat ik hier iets in deze topic zet ;)
ben druk bezig met de laatste pagina's door te lezen zodat ik een beetje bij blijf *D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 08:56

Jij bent er vroeg bij Rowo ;). Mooi dat je tentamens erop zitten.

Ik ben nog in Leeuwarden, was niet helemaal de bedoeling. Maar was wel gezellig :)). Zal nu met de bus naar huis :+. Mams had namelijk voor ons samen een afspraak gemaakt bij de kapper om 10 uur ;). Dus ik ga naar de bus :evaw:

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 10:03

:wave:

Zal me hier ook weer eens melden. :Y)
Uk heeft vakantie, rij haar om de dag een kwartiertje ofzo, anders ontploft ze. :Y)
Ben inmiddels al 3 dagen flink ziek ;( dus uk heeft nu even echt vakantie :P
Wel kl.ote dat ik nu zoveel van stage mis, want er is nog genoeg te doen.
Enn mijn moeder is jarig vandaag dus dat is erg handig als je ziek bent. O:)

Mooi dat je tentamens erop zitten Rowo. :D
Ik heb geen idee hoe ik die van mij van vorige week heb gemaakt, was dezelfde als de vorige x. :x toen had ik een 3, ben benieuwd.
Wat balen zeg Benthe van je verslag, leraren hebben indd vaak genoeg wat te zeuren :(

Verder wel alles bijgelezen de laatste tijd, maar niet zoveel onthouden.
Laatst bijgewerkt door Hilde_ op 13-11-09 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 10:11

Wat ben je al 3 dagen Hilde? Flink ziek? En hopelijk heb je je tentamen gehaald!

@ kim: het was dus gezellig gister? Succes bij de kapper!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 10:14

Oeps typfoutje, heb het al even veranderd :P
Ja ik hoop ook dat ik mijn tentamen heb gehaald, we zullen zien.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 10:20

EN ik meld me ook weer even :)

Hilde; beterschap :(:) En gefeliciteerd met je moeders verjaardag.
Kim; veel plezier bij de kapper, ga je het rigoreus veranderen?
Lotte; klinkt wel gaaf zeg die verhalen op de OK, maar dus wel erg vermoeiend. Hopelijk gaat dat op school weer beter.
BVW; mooi dat de stallen klaar zijn :)
Sussie; balen zeg, dus nog erg onzeker allemaal als ik het zo lees..
SNoekiej; jij ook succes met Vorstin!

verder hier weinig nieuws, druk geweest en door de nattigheid niet veel kunnen rijden. Vanmiddag maar even naar de club of naar de manege om te trainen. Morgen voor het eerst sinds tijden weer springconcours, spannend dus :+

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 11:10

Goeiemorgen!

Beterschap Hilde! Ziek zijn is nooit leuk, zeker niet als je dan vanalles mist..
Marloes, hier in de bak is het ook al zo nat. Ben van de week ook al naar de manege geweest om te rijden. Iig succes morgen!

Ik zag gister dat ik mijn spellingstoets gelukkig wel had gehaald. Hoef ik daar iig geen bijles voor te hebben :)
Gisteravond weer een lesje gehad, ging best goed. Heb het idee dat mijn paardje echt weer op begint te leven! Zal binnenkort ook afspraak maken voor het nieuwe zadel, het geld heb ik nu ongeveer bij elkaar. Dan kan ik pas echt weer lekker beginnen met trainen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 12:38

Wolles was gister erg blij me te zien. Vind het voor der zelf ook wel heel sneu allemaal. Nog wel behoorlijk kreupel... Vrijdag (volgende week, eerder kon niet omdat ik zelf niet met de trailer op pad kan) gaan we naar de kliniek. Ben benieuwd..

Rosalie: Fijn dat je de toets gehaald hebt :)
Hilde: Beterschap!!
Mandy: Gelukkig zitten ze erop :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 12:57

Wat klote zeg Vief. :\ Had nog niet op je gereageerd. :(:) Hoop dat het nog goedkomt.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 15:26

wordt tegenwoordig bijna verdietig als ik ga bijlezen, al die zielige verhalen! Hopelijk gaat het met alle paardjes helemaal weer goed komen

Lotte, lijkt me erg gaaf op de OK als ik het zo lees! ga nu maar lekker een beetje bijkomen

Hilde, beterschap en gefeliciteerd met je moeder!

De bak is hier ook dikke niks, gelukkig ga ik sowieso drie keer per week rijden op de manege dus dat zit bij mij wel goed!
Morgen weer dressuurwedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat, Wiso loopt wel lekker.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 15:29

Vief: balen zeg dat Wolles nog behoorlijk kreupel is. Jammer ook dat je zo lang nog moet wachten voordat je naar de kliniek kan. Hoop dat er iets uitkomt waar je wat mee kan!
Hilde: beterschap!

En net als veel van jullie hoop ik dat het weer wat gaat beteren. Het schiet zo niet echt op met trainen van Weltsieger. Gelukkig kan hij er prima tegen om een paar daagjes stil te staan.