Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was beetje fris haha
.
. Heb mijn dvd Trailer Training van 't Balingehof binnen, dus die ga ik daarna maar eens kijken..

Simmie schreef:Gefeliciteerd Amber! Op voor ronde 2!

Heb het r niet voor over!rowo schreef:Ik vind het mega veel geldHeb het r niet voor over!
@ amber: is de psychische test helemaal op het eind? K ken een aantal die alles dik haalden en daar op zakten omdat het heel zwaar was.

een kennis van mij wou bij het leger
en die was gezakt op de psyichse test omdat zijn opa overleden was een aantal jaar en daar had hij het erg moeilijk mee gehad.. zelfde als je ouders zijn gescheiden.. schijnt dat te zijn 

.
. Toen de baan in, dat was wel even spannend, want er gingen net 2 paarden door de deur naar buiten. Maar was toen nog niet met de proef begonnen
. De korte zijde bij C waren hekjes, de rest was gewoon bakrand. Dat stukje hekjes vond hij wel wat spannend. Maar hoe verder in de proef hoe minder hij er naar keek. Hij liep wel gewoon door, maar een meter van de hekjes af op dat stuk. Verder was hij wel braaf. Moet allemaal nog wat prezieser nog, maar ik kon tenminste rijden. Hadden 169-2 . Een keer in de contra naar de hekjes toe draaide meneer zich even om. Verder geen pas verkeerd gezet, maar gewoon nog slordigheidjes.

Ik was 4e reserve, maar er hebben zich er nu al 4 afgemeld. Echt nooit niet verwacht joh, naar mijn rot rondje met Zetje! 
Is echt woest slecht gesprongen. 

En Hilde, ik wil graag naar een warm oord
, maar liever geen Chersonisars
, ze heeft alweer een poos niks van zich laten horen...
. Ik ga namelijk nog samen met mijn moeder, met de tinker en met Wolin een weekje weg en met mijn instructrice ook nog een week de hort op..
en ik ga zelf nog naar een warm oord
en dan wil ik ook nog wat dressuurwedstrijden mee pikken..én een keer endurance kennismakingsklasse doen.
Ik vermoed dat ze hierdoor wat duffer is... ze was wat kalmpjes..
. Lastig vind ik het
.