Heb al een springtraining kunnen afwerken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

naast gelegen en alleen 
. Jetske_ schreef:pff springen gister ging niet goed, bambi was irritant. ik heb er 2xnaast gelegen en alleen
maar omdat er takjes onder de hindeernis lagen
http://nl.youtube.com/watch?v=BjnfWeBm_A8
stills staan in mn profiel.
?
!!
. Foutloos, maar helaas viel ik via een koprol eraf bij de landing. Heb wel een flinke smakker op me rug gemaakt.. ben nu nog stijf
. Maar gelukkig wel weer opgestapt en daarna wel goed gegaan. 
Wel balen van je rug.
! Hij had er in igg niks van, alleen stom van mij dat ik mijn evenwicht niet meer hield ! 
het is helemaal rood rondom mijn ogen, net alsof ik geslagen ben
Bitwise schreef:Ook allemaal een goede morgen.
Ik zag op eventingsport.com dat de volgende week de wedstrijdkalender wordt gepupliceerd. Heeft iemand echter al de voorlopige kalender gezien?
(Miss jumpy)

En super dat ie het zo braaf deed!

Bonbon was echt van het type bikkelhard en plakkerig.. Dus een poosje aan dat ding zitten friemelen want om nou een kertdiner te nuttigen met zo'n los stuk ijzer in je mond is ook niet wat
Vanochtend belde mijn moeder naar de ortho in de veronderstelling het antwoordapparaat te krijgen, waren ze er gewoon
Ik kon langskomen maar moest wel voor 12 uur.. Was inmiddels 11.20 en ik zat nog in mijn pyjama
[had al wel weer een deel van mijn kastherinrichting gedaan
] Dus super snel een broodje gegeten en op mijn fiets naar de ortho gesjeesd. Lag nog na te puffen op de stoel toen het ding erin werd gelijmd 
Dan nog even naar stal. Ga ik alle spulletjes van Lips ophalen om te poetsen enzo. Want van het weekend gaat hij weer naar marja terug en dan moet alles natuurlijk wel even gewassen, gepoetst zijn enzo. Dan ook nog maar even naar de kapper en dan vanmiddag naar Kimdepim