[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:43

Lielle, dat is nooit leuk en een lastige beslissing. Ik weet wel dat mijn DA iemand kent die je paard meteen in een trailer "takelt" en dan weg rijdt. Je mag wel afscheid nemen als je wilt.
Bij ons op stal staat ook een oudje en die wordt ook puur minder. Het is goed dat we naar de zomer gaan + vers gras want ik denk niet dat ie zoals ie nu is een winetr overleefd.

Ik hoop voor je dat hij iig nog de zomer het land op kan en lekker kan genieten.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:47

Lielle alvast sterkte! Ik heb er geen ervaring mee!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 20:28

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 20:32

MM, gatver wat ranzig! Niet jij hoor, maar dat je zoiets in je bed vind. Ják!
Wat kun je er aan doen? Niet veel helaas denk ik, tis weer de tijd en temperatuur voor dat soort kruipertjes....

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 20:35

Ja idd nou dit weekend ga ik mijn kamer grondig schoonmaken en hopen dat het niet weer naast me ligt te maffen! Maar ik dacht misschien vinden ze het fijn of zo in bed! Ligt wel lekker zacht! Maar ik vind het idd erg ranzig!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 20:36

Lielle: Knap van je dat je daar al over nadenkt! Lijkt me een lastige beslissing als de tijd daar is, maar ik respecteer het dat het welzijn van je paard op de eerste plaats komt. Veel mensen denken helaas nog teveel aan zichzelf.
Ik had nog wel wat dingen, maar dat is zo goed als allemaal al verteld door andere mensen in het topic daar!

Loes: super fijn! En ik weet al welk paardje Cool .

Sgwrijdster: klinkt echt als een schok! Ik kan me wel voorstellen dat de hele school op z'n kop staat.

Voor de zieken onder ons: Ach gut

Ik ben vandaag naar Blijdorp geweest. We kregen daar eerst een rondleiding achter de schermen in oceanium. Over de opbouw van de aquaria, filteringssystemen etc. Daarna kregen we nog een rondleiding van de dierenarts over alle problemen met de vissen die ze daar tot nu toe hebben meegemaakt en hoe je bepaalde dingen kunt herkennen/ behandelen. Tevens een kijkje in de quarantaine afdeling gehad, en het was allemaal erg indrukwekkend!
Daarna de middag ook nog door het park rondgelopen en mijn voetjes doen wel een beetje pijn nu Bloos .

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 20:47

Ben een betoog aan het schrijven over een medisch-ethisch probleem... Ben niet zo goed in het schrijven van een overtuigend betoog. Vorige keer dat ik het inleverde kreeg in 7 punten van de 15...
Zucht...

MM heb gereageerd...

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:19

Wat had ik een leuk postaantal net Schijnheilig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:25

Ik weet maar heel weinig van alles wat kruipt en vliegt Bloos Nooit echt interesse in gehad Clown

Nickeltje: ik was er wel goed in, maar kreeg voor mijn ethiekgebeuren ook maar een 6,1 dus ik zal maar niet aanbieden je te helpen Clown
(vriend van me kreeg trouwens voor mijn verhaal met een andere titel een 8.2 bij zijn begeleider dus blijkbaar was het toch niet zo slecht als mijn begeleider vond Clown Maar daar kon ik natuurlijk niet over gaan klagen zonder die vriend erbij te lappen dus ik heb het maar zo gelaten Bloos )

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:37

Iehl, bah zeg MM! Krijg overal de kriebels nu.

Ik ga m'n bed in (na inspectie Tong uitsteken ), lekker slapen en morgenvroeg maar even rijden. Hopelijk vóór de regen want het zou morgen gaan regenen Boos! Trusten!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:54

Ik heb aan einde van de dag nog even gespeeld/gefreestyled/Join-up met Waula en Laros. Ik doe dit af en toe als afwisseling of om met een echte dwarskop eerst een goed gesprek te hebben Tong uitsteken Ben geen "Natural" ofzo maar dit vind ik wel leuk. Wat vooral heel leuk is dat je daar al zoveel in terug ziet van de problemen die je met rijden ook heb. Laros is een echte dwarsligger Duivel die uiteindelijk maar omgaat en Wauwtje reageert al als ik mijn neus ophaal Clown

In het bejaardentopic staat een foto van Uniekje met haar "Bles" Ach gut

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:14

Doei!

toch wel redelijk goed nieuws van Trammelant. Hij is gewoon oud aan het worden, maar dat wisten we al, en daarom is hij achter slap geworden. Hij heeft dus wat moeite met zijn balans maar zolang hij tevreden en vrolijk is, goed eet en nog nijdig wordt als een ander paard in de weg loopt, was er niets aan de hand volgens de DA. In de gaten houden en lekker laten lopen.

Beide paarden zijn trouwens geschoren vandaag, Pablo had een vacht waar een shet jaloers op mag zijn, en Raimaer had het toch ook wel erg warm met rijden. Nu zijn ze weer mooi kort.

En Raimaer liep heel fijn in de les, instructrice begon al over stang en trens Bloos!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:21

Das wel fijn nieuws Lielle Lachen

ik ga slapen Doei!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:28

Fijn nieuws Lielle!!
Wel leuk dat je instructrice zo enthousiast is Haha!! Start je nu M2 met Raimaer?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:29

Lielle: Fijn dat je goed nieuws hebt over je oudje!! Wij zitten op dit moment thuis met 3 van dit soort paarden. Op dit moment gaat alles lekker en zijn ze gewoon oud aan het worden, maar dat gewoon oud worden gaat de laatste tijd wel steeds moeizamer... En dan komt er wel een moment dat er een beslissing genomen moet worden ja... Kijk er wel tegen op hoor, dat moment.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:29

M1+8, maar ik mag versneld promoveren Haha! en ik start pas in de winter weer dressuurwedstrijden denk ik.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:30

Nickeltje Ach gut het hoort erbij, maar het blijft gewoon K*

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:33

MM: Gatsie, daar zou ik nou ook koude rillingen van krijgen.
Loes: Wat leuk! ik weet ook welk paard je bedoeld. Nu hopen dat het een beetje klikt in de cross dan.
Lielle: komen die van jou nog een beetje fatsoenlijk in hun zomervacht als je ze zo laat nog scheert?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:35

dat hoop ik, het is dit jaar voor het eerst (op aanraden van Rob)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:35

fijn lielle, dat het niets ernstigs is..

ik heb niet zo'n leuk gesprek met degene die ik leuk vind en waarvan ik dacht dat hij mij ook leuk vond.. dit is niet erg bevoorderlijk voor mijn toetsweek.. hij vind mij wel een best leuk meisje maar hij heeft er verder niet echt gevoel bij ofzo.. en hij heeft nog wel gevoelens voor zn ex...

dit heb ik nou altijd, als ik iemand echt leuk begin te vinden komt er altijd weer zoiets.. =(

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:37

Wij doen het zo laat niet meer. Vooral niet omdat ze (bij ons) nu toch echt allemaal wel aan het ruien zijn. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het nu doet als ze nog wat dik in het haar zitten en ze de crossen lopen.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:39

Lijkt me ook echt verschrikkelijk om je eigen paarden te laten gaan. Een aantal jaar geleden hebben ze mijn toenmalige verzorgpaardje in laten slapen wegens koliek. Haar darmen waren in elkaar geschoven en echt te redden was ze niet meer. Daar ben ik echt kapot van geweest. Die dag staat me ook nog steeds bij....

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:39

Fijn nieuws trouwens over Trammelant! Ja

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:46

Ik ben slapen! Welterusten...

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:58

Wat fijn van Trammelant!
En Raimaer op naar de Z!!!!
Ik ga ook naar bed!