Apple schreef:Ik begrijp dat we op zondagavond zo rond een uurtje of 6 gezellig bij de trailer van Lielle kunnen gaan BBQ-en?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apple schreef:Ik begrijp dat we op zondagavond zo rond een uurtje of 6 gezellig bij de trailer van Lielle kunnen gaan BBQ-en?
kimdepim schreef:hoe gaat het met deze cross-mutsen
?
Eventinggek schreef:MJ & Caatje: ik heb nr. 127 in de cross. Ik zal MJ én mr. SGW-PLAYER Rick ... dus wel zien te paard. Als wij hem nou ns gaan lastig vallen (Caatje heeft toch interesse meer hé )Hoe durft ie, al die arme uitgeputte amazones verleiden
![]()
![]()
![]()
missmuts schreef:In dit geval is het een voordeel dat ik niet goed gezichten kan onthouden. Ik zou hem straal voorbij lopen.
*edit: zou hij ook wel eens op zijn eigen naam google-en?*
OoappeloO schreef:SGWukkie, k heb volgens mij genotuleerd bij jou dressuurproef (ring 1) Toen was je paard ook al niet echt bij jou, de jury (mw. v. Dijk) vroeg zich af hoe dit paard de cross door zou komen.. (beeetje hard omdat tijdens de dressuur je af te vragen..) En tijdens je cross stond ik bij hindernis 8 samen met Baukje, toen ging je er toch uit? Echt heel erg jammer, k kan me goed voorstellen dat je enorm baalt!
Voor de rest die goed heeft gereden, super gefeliciteerd!En de rest die minder heeft gereden, jammerjammerjammer.
Nummer 166 (Rick nogwat) is echt zoooo gaaf!Hij crosst nu L en rijd pas een half jaar (is al ergens eind 20 begin 30
). De dressuur was echt op manegepaard niveau
Maar in de cross ging die ervoor joh! En lol dat tie had, met zo'n big-smille
En Sjimmy jij maakt echt erg mooie foto's, heb je gisteren bij het water zien staan. (K heb je trouwens ook bij Gouden Ei gezien, bij Bettine, ook erg mooie foto's dat
). Heb je ook foto's van nummer 166 ?