Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wel lekker hoor een beschutte tuin!

Wat was dat voor setting?
Het is echt gigantisch. Deze wedstrijd is in alle opzichten feeëriek te noemen. Waar Maarsbergen gestileerd en chique is, is deze wedstrijd landelijk, feeëriek en imposant. Qua setting ook niet te vergelijken met een maarsbergen. Mootje schreef:Bianca, Volgens mij moet jij je profielfoto op FB uitleggenWat was dat voor setting?
de bikini fotoos doe ik echter niet op facebook...
aangezien ik ook een hoop collega's erop heb zitten...
dat laatste schiet er nogal vaak bij in.....geld gaat eerst naar knol....dan naar mij....

Alhoewel ik morgen niet wil bevallen want dan hebben we al een verjaardag waar we altijd heen moeten
de planten zitten in de bakken dankzij mams, alleen moet morgen de klimop nog maar dat was iets te veel van het goede voor vandaag.. en morgen gaan we ook nog even 2 schermen halen die we voor de open delen kunnen maken dat mensen helemaal niet meer naar binnen kunnen kijken
ik is blij dat ik eindelijk privacy krijg!

Ga je met die andere ook nog naar ermelo of heb je hem al verkocht?
) Ze komen morgen of overmorgen nog een keer. Maar tussenpersoon zei al, als ze niet naar deze mensen gaat dan waren er snel genoeg anderen.
(al is ze dus nog steeds te koop, zei ik al dat ze te koop is??
)
Mootje schreef:Fijn dat alle planten erin zitten, Marijke (en je het niet zelf gedaan hebt)! Morgen dus nog meer geld uitgeven
Henny, Zelfgemaakte hamburgers zijn lekker! Ik heb voor het eerst sinds ik op mijzelf woon (8 jaar) bloemkool gegeten...
Ik had het in een curry, dus proefde amper dat het bloemkool was!

?