Tientjeh heeft lekker gesprongen. Sannn: niet handig .
Ik heb even een mini-buitenritje gemaakt: Giga was zo wakker als ik weet niet wat. Die had gisteren wel willen crossen volgens mij . Wat een sjees-monster (vooral als ze het idee heeft dat we terug naar huis gaan . Heb haar twee keer genept door weer een ander weggetje in te slaan en nog een stuk door te rijden: zakte meteen het tempo een heel eind terug ).
MargreetW
Geplaatst: 15-04-12 16:25
Mooie foto's Mandy, gelukkig heb je de bokcapriolen er niet opgezet , vooral die profielfoto van Jer vind ik prachtig. Maar met al die fotografen in de buurt moet je nu wel de hele dag erg netjes blijven, je kunt niet meer ongegeneerd aan je eh neus krabben
in maarsbergen stonden er inderdaad wel heel veel.
Leliaardje
Geplaatst: 15-04-12 17:36
oh oh: het is hier al een uur stil .
mistid
Geplaatst: 15-04-12 18:04
Danielle, er komt steeds meer op de foto's te staan . De eerste en tweede zijn het mooist, en daarvan de 2e het mooist! Leliaardje, springfoto's maakt hij regelmatig echt superfoto's, dus wij bestellen nog wel geregeld wat. Anthea, wat balen!!
Wij hebben 4 nieuwe bomen en een landhek(je) in de crosswei! Het begint nu ergens op te lijken! Heb ze meteen met de Vos getest, volgens mij is de Vos helemaal uit zijn dip en het ging super . En het zijn gelukkig niet van die miniboompjes.
mirthe zag de foto al op fb. hier is mijn nieuwe hindernis ook klaar. misschien di of do even testen (wil wel een foto ervan hebben) hij is leuk geworden.
sannn slimme actie! Mirthe ik moet ook nog eens bij jou komen testen, wordt al echt leuk! Leli dat klinkt wel heel bekend, richting huis sneller dan van huis. mendy vervelend dat je zo'n last van je arm hebt
Goedenavond! Ik ben helemaal afgedraaid Vief, wat had jij voor stijlpunten, want ik vind jou altijd zo netjes rijden Danielle, mooie foto's! Margreet werd gewekt door een later slapende Kato! Noor, jij al weer in de wereld der levenden Mndy, fijn dat je vandaag toch hebt kunnen starten, ondanks dat je bont en blauw bent! Jantine een balkje met Uk.... Henny, hoe zat het nou precies met het niet L mogen starten van Loek? Mel, hoe was Studio 21 gisteren?
Ik heb het gered en nog zonder 1 pas te wandelen. Heb 9.4 km in 1.12 gelopen. Ik wilde het onder de 1.15 lopen langs de kant meerdere collega's gezien en mijn vader. Saar helaas niet gezien (zij mij misschien wel?). Daarna heerlijk wat drankjes gedaan bij Dudok, hun fabelachtige appeltaart gegeten.... Lig nu op de bank en kom er niet meer van af
Bedankt voor jullie mening! Het wordt dan de 2e foto.
Anthea balen dat hij kreupel is, hopelijk is het snel over. Jantine jammer van het balkje, maar wel super dat hij fijn sprong. Bvw, valt mee hoe zielig War horse is vond ik. Het verhaal is mooi. Mirthe gaaf hoor zo'n eigen cross weiland, je hoeft je nooit te vervelen. Mo nette prestatie!
Haha ik heb erg om de paarden gelachen vanmiddag. Er was een ballon in het weiland van de jonge paarden beland, 1 grote chaos was het. Mijn paarden staan er tegenover maar die deden natuurlijk ook alsof de balon heeeel eng was. En ze hebben een berg zand in de wei, normaal is dat ' Perfect's berg ' , Tessa staat er nooit op. Maar die was dus door alle paniek bovenop de berg beland, schraapt een keer met haar voet en er rolt zand weg. Sloeg er opnieuw grote paniek toe.. En zo heeft mijn luie Tessa die nooit een stap zet in de wei, nog zeker een kwartier lopen bokken, blazen en de boel op stelten gezet.
Super Mo! Die appeltaart had je echt dubbel en dwars verdient, echt heel knap!
Freggle_Edge
Geplaatst: 15-04-12 19:13
Ben zooooo blij! Vandaag met mijn nichtje naar Hoofddorp geweest, ze had haar eerste BB parcours met haar haflo. Dat beest is geweldig! Met losrijden trok hij al lekker aan maar bleef goed te controleren. Nichtje zat er super op en bleef keurig wachten tot de sprong. Gelukkig maar, want Mo Diëgo zet een galopsprong te vroeg af voor een oxer en springt er midden in. Mo op zijn knieen met kop in het zand en Chels bleef keurig boven. Pony weer overeind en hup, opnieuw. Hij trok direct weer aan en ik vond hem al snel braaf genoeg om het parcours in te gaan. 1e parcour 1 weigering, ze vond het elf een enge hindernis. Nog een keer aanrijden, rustig uit draf en een beetje coaching van mijn kant en hop, eroverheen! Ondanks 1 weigering en 8 tijdfouten, toch nog 56 punten. Tweede rondje foutloos, 2de prijs en 68,5 punten! Helemaal top dus! Volgende keer eerst rondje BB en dan rondje B, ze zijn er klaar voor!
Dinnershow in mediapark was gisteren beregezellig. Leuke rondleiding gehad, lekker gegeten, danseres op tafel gehad en veel lol gemaakt. Prima avond dus! Beetje jammer dat ik er om 2 uur inging en om 7 uur weer uit moest, maar dat mag de pret niet drukken.
Mooie foto's voorbij zien komen, leuk! Ga nu ff de verslagen van mb verder lezen.
Klinkt als een geslaagde avond FE.. En super van je nichtje
viefdepief
Geplaatst: 15-04-12 19:58
Mootje: Ik had 61 stijlpunten in mijn eerste (foutloze) parcours. Had 2x een 6 en een 7 voor het algemene. Net even bij de uitslagen gekeken. Van deze groep van 50 starts had alleen de nummer 1 2 winstpunten (75,5%) Ik vind het dus echt onterecht dat alleen deze persoon 2 winstpunten had. Er werd echt door meer mensen heel netjes gereden. 2e rondje was ik de controle kwijt en door de balkje geen winstpunt meer. Prima daar kan ik inkomen, dit parcours was het ook niet waard, maar ipv met 3 winstpunten nu met 1 naar huis gegaan.. Ik blijf het een bijzonder verhaal vinden Wel echt super van je hardlopen
Anthea: Hoe is het nu met pootje van Draakje? Lelie: Haha dat doet Woll ook altijd, die gaat terug ook veel harder Mistid: Wat gaaf zo met die nieuwe bomen!
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 15-04-12 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Mootje super zeg! En taart van dudok moet super zijn. Wij hebben voor donderdag er 10gekregen...
AntheaV
Geplaatst: 15-04-12 20:09
Mootje: Wat ontzettend goed zeg! Vief: Echt balen die nieuwe springregeling. Lijkt me toch wel zuur om nu dan 'maar' met 1 wp thuis te komen. Draakje haar pootje is al weer dun en was net ook niet echt meer warm. Vanmorgen toen ik haar in het mulle zand liet draven, liep ze niet helemaal lekker, maar toen ze begin van de avond over het gras draafde zag ik er niets meer aan. Ga nu nog even kijken en haar pootje nog een keer afspoelen
Sannnn
Geplaatst: 15-04-12 20:19
Word je vader donderdag begraven Lau? Nogmaals heel veel sterkte, echt verschrikkelijk. Ook voor je moeder en de rest van de familie. Mootje echt super goed gedaan, respect.
Vief, in Tolbert is de finale (over volgens mij 4 hele grote groepen) gewonnen door iemand met een balk... Vind dat echt te gek voor woorden. De wp regeling kan ik me nu wel in vinden, maar vind niet dat mensen met balken boven mensen die gewoon foutloos hebben gereden komen.
Mootje heb je helaas niet gezien! Stond zelf bij de 40 km pas haha.
Mijn schoonzus heeft het super gedaan! We hebben de laatste kilometers mee gerend omdat ze er helemaal door heen zat, wat nogal grappige reacties opleverde omdat mijn zus haar zoontje mee had in de kinderwagen Die werd al omgeroepen als jongste deelnemer en dat ze nu weten hoe de moeders van tegenwoordig zo slank blijven