Bij ons was het ook -0,5 om half 8. Vind dat al koud zat Het is wel super mooi weer verder, lekker zonnetje erbij!
texelse
Geplaatst: 16-01-12 12:32
@Bianca: gefeliciteerd!! @Lielle, meid wat waardeloos dat je rug nog niet meewerkt... @Sannn: lekkere onnozele vragen kunnen er toch gesteld worden @Shanouk: een goede, eerlijke, advertentie is het halve werk. Er staan heel veel goede paarden voor weinig geld te koop, en dan valt het niet mee om een paard met een bemerking of een verhaal te slijten, want waarom zou je er zo een kopen als je voor hetzelfde geld een paard zonder die minpunten aan kan schaffenl. En er staan paarden tussen die voor dat geld ook heel goed afgericht en ingereden zijn. Maar ja, onze buurman zegt altijd "te weinig vragen is luiigheid" en zakken kan altijd, stijgen valt niet mee.. @MM heeft last van "vreethormoontjes" @Joki: nogmaals respect dat je het zolang volhoudt met zo'n tegenwerkend paard @Margreet: gefeliciteerd met je "jongste kindje" @Noor: nogmaals gefeliciteerd! @Margriet: ik ben wel heel benieuwd wat voor leuks je gaat doen vandaag. @Mootje: ik vind kamperen ook 3x niks. Als ik moet kamperen blijf ik thuis. Maar 2 weken IJsland vind ik wel heel gaaf!! @Kris: heerlijk op de latten Kris, franse Alpen is een goede bestemming!!! @MM: jouw vakantie is ook mijn vakantie, hoewel ik de wintersport ook heerlijk vind hoor, maar is "mis" heel snel thuis, zeker als niet alles mee is, zoals nu, dan blijft thuis trekken... stom he, want het is maar een week en dat is zo weer om. @Anthea: wat een zorgen om je vader, en dan maken wij ons druk of we een paard wel of niet verkopen, en of we wel of niet een winstpunt verdiend hebben. En dat we misschien wel of niet op vakantie gaan..... Dubbel allemaal. Sterkte en beterschap.... @Bianca: leuk als juryleden positief commentaar toevoegen
Vandaag dagje niet de piste op... Gisteren letterlijk m'n bovenbenen opgeblazen. Om een uur of 1 was bij mij "de benzine op" en besloot ik te stoppen. Daar kreeg ik 2 medestanders, dus besloten dat we naar de dichstbijzijnde parkeerplaats zouden skiën en dat de andere 2 via een mooie route naar het appartement zouden skiëen en ons dan met de auto op zouden komen halen. Die raakten vast met de auto, reden een verkeerde route, de sneeuwkettingen raakten in de war om het wiel etc. etc. Wij zaten te wachten en uiteindelijk om 3 uur besloten om met de skibus naar huis te gaan, en dan hun weer te hulp te schieten. Wij zijn in de skibus gestapt, maar het bleek de verkeerde bus te zijn, die kwam op het tijdstip van de goede bus langs (had dus 10 min, vertraging) en wij raakten dus nog verder van huis voor we daar achter waren.... Uiteindelijk is alles opgelost en waren we om kwart voor 6 weer thuis, maar de laatste piste en het wachten in de kou heeft mij de das om gedaan.... Heel voorzichtign probeer ik de trap een beetje op en af te gaan, net in een warm bad liggen gymen, maar het is nog steeds niet best... Hoplijk morgen beter. Het is geen straf om thuis te zijn, het is stralend weer, uit alle ramen kijk ik op de liften en pistes, en het is zonnig genoeg om op het balkon te zitten, dus heb vooral geen medelijden
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-12 12:36
Noor Gefeliciteerd margreet ook gefeliciteerd met noor jeroen heeft het koud karen gefeliciteerd metje 1e prijs mo die een aantal vakanties gepland heeft marijke dat zou ook mijn vakantie zijn. Hier lopen de paarden lekker buiten. Doen vanzelf vorozichtig als ze voelen dat de grond hard is. Maar hier is het best wit en hard anthea dat is schrikken texelse dat is wel balen maar gelukkig heb je mooi weer voor balkon
Zo hier even voetjes geschoren (nouja bijgewerkt) van ol. En bij de pony ook even en nu zie ik dat ze een grote vlek mok heeft op achterbeen. vind ik ook niet zo gek met al die blub van afgelopen dagen. Nu net in huis even met de stofzuiger en dweil rond geweest en dan zo richting werk. Vanavond ook nog vergadering dus ik hoop dat we optijd klaar zijn.
AntheaV
Geplaatst: 16-01-12 12:37
Texelse: Gaat lekker dus daar! Gelukkig kun je vanaf je huisje wel mooi overal van genieten!
Wat is Groningen een drama provincie zeg met wedstrijden! In heel februari kun je nergens springen. Ja alleen doordeweeks maar dan kan ik dus niet. Gaat dus lekker met mijn voornemen om weer eens te gaan springen. Ga nu maar even bij Drenthe kijken.
Kris start jij op de za avond of op de zondag? a.s weekend
daNiielle_
Geplaatst: 16-01-12 13:34
Noor gefeliciteerd met je verjaardag! Karen super gedaan gefeliciteerd Mijn paarden staan wel in de wei. Het is hard maar ze zijn wel rustig.
Bah moet nog tot 6 uur heb geen zin meer en het is koud. Heerlijk die hypere paarden dan ook...
muts_marijke
Geplaatst: 16-01-12 13:49
@ Sim ik heb gevoeld en het viel me mee, @ Anthea ik wil ze ook niet de hele dag op stal maar kan ze wel later buiten doen omdat ik vrij ben vandaag. Op stal voor 24uur vind ik echt zielig. En wat een schrikken van je vader zeg! @ Jeroen dank u dank u. Dacht dat ik de enige was @ Texelse ik snap heel goed dat je thuis mist. Ik mis de hondjes en mijn paarden dan verschrikkelijk. En heel stom ... ik mis mijn mams en paps ook Balen dat je je niet fit voelt.
Heb de paarden naar buiten gedaan met een boel kuilvoer, daarna samen met mams de stallen uitgemest nu gedouched en dan pik ik mams op en gaan we shoppen.
Goeiemiddag! Ik was vanochtend vroeg wakker, en heb al weer schoongemaakt. Het is koud buiten, maar wel echt prachtig weer! Dat wordt weer lekker in de buitenbak vanmiddag!
Over leasen, dat ga ik idd echt niet doen. Een tijd geleden zat ik er nog wel over te denken toen ik Vorstin nog echt wilde houden, maar het is onzeker omdat iedereen er zo mee kan stoppen, en je paard wordt er ook niet altijd beter op. Bovendien moet ik er dan nog geld op toeleggen denk ik, en heb ik geen extra geld voor een nieuw paard. Dus 't wordt echt verkopen!
Gefeliciteerd Noor!!! Lekker dat je morgen nog een keertje gaat crossen Kris Haha, goed bezig dat je weer in slaap was gevallen Lau Mooie prijzen gereden Karen! Shop ze weer Marijke! Jeetje wat schrikken Anthea Balen dat Vies zo stijf was Annetje Dat was wel een pechdagje gisteren Texelse Hopelijk kun je morgen weer lekker de piste op!
Texelse, wat een pech! Sterkte met je onrplofte bovenlichaam! itsme, ik blijf op zondag staan denk ik. Moet zaterdag overdag gewoon werken namelijk. Have fun Marijke! Hier erg weinig springen in de buurt. Februari moet ik minstens 50 km rijden en dat vind ik gewoon echt te ver om een parcours te springen helaas.
Die Unaniem die ik een tijdje geleden hier plaatste is wss verkocht aan een bokker. Echt jammer, ik vond het een leuk paard, en kreeg net een filmpje van haar en daar is ie nog leuker. Maarja, wel logisch natuurlijk, ze blijven natuurlijk niet allemaal staan wachten tot ik eindelijk langs kan komen.
AntheaV
Geplaatst: 16-01-12 14:58
Dat is wel jammer Snoek! Maar er komt vast wel weer een leuk paardje op je pad
wat is het lekker genieten hier.... ik heb m´n benen in actie gehouden en gesmeerd en gewreven en mijzelf uiteindelijk de trap af laten zakken. `Oudste` zei vanmorgen, `ik ben m´n kuiten kwijt`. Nou ik wist wel waar ze waren, die zaten in mijn bovenbenen....... Lekker op het terras bij de piste gezeten in het zonnetje, met de benen dik ingepakt. Heerlijk gegeten met z´n allen, nu op 1 na allemaal weer thuis. Onze oudste zou gewoon doorgaan vanmiddag, maar haar ene ski is stuk gegaan. Hopelijk kunnen ze dat repareren hier. Morgen ga ik het weer proberen, maar in eigen tempo, eigen stijl en op de piste die ik zelf uitzoek... straks hopelijk lekker even skypen met LieveLotte.....
Jammer van de Unaniem Shanouk. Maar er zijn veel leuke paardjes hoor
Jeroen, veeeel te veel jonge leuke paarden! Ik hoef me voorlopig nog niet te vervelen.
Marijke, veel plezier!
Mister T
Geplaatst: 16-01-12 15:29
Gefeliciteerd Noor Magreet, gefeliciteerd met Noor! Marijke, veel plezier met shoppen! Jeroen, mijn tijd komt nog wel om je in te maken Jeetje dat is schrikken anthea, beterschap voor je pa Jammer van het paardje, shanouk, maar er zijn genoeg leuke paarden! Wat een avonturen daar in de sneeuw, geniet van de zon Texelse Bianca, leuk commentaar op je protocol en gefeliciteerd met je prijzen Sanurie, balen van je vriend! maar wel fijn dat je de knoop hebt doorgehakt! Fredge en beli, heerlijk zo'n strandrit! ben jaloers! Voor iedereen die hard aan het werk is! werk ze
ik heb weer een lui dagje studeren
_Noor
Geplaatst: 16-01-12 15:31
Snoekiej schreef:
Haha, aan de bak jullie Noor
Ja, het is echt te erg voor woorden eigenlijk. Jammer van de Unaniem, Snoek! Klinkt goed, Texelse! Geniet ervan.
MargreetW
Geplaatst: 16-01-12 15:49
Ik ben echt al weken achtereen 3x per week een dik uur aan het lopen met de Nordic wandelstokken, en hond aan elke kant ernaast. De eerste paar keren kwam ik zowat niet thuis van een uurtje wandelen omdat je toch heel anders loopt dan gewoon. Maar nu loop ik een dik uur en dat gaat zonder problemen, en het mooie is dat mijn knie zich steeds beter houdt (maar ik neem vanzelf wel zalf en dikke roze pillen mee want je weet het nooit); gaat nu verder met het begin van een gigadrukke week.
Margriet en familie: heel veel plezier. Snoek: ik hoop op een snelle verkoop maar ja met bemerking en deze prijs.... Voor de rest weet ik het niet meer, ik hoop alleen dat de rug van Lielle snel beter wordt.